ehm juist jahquote:
Mercure kun je proberen, of Central die zitten dicht bij het Wapen (concert in little Devil?)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:35 schreef emokid het volgende:
Ik moet op de nacht van vrijdag 12 op 13 februari een plek hebben om te overnachten, ivm een concert wat uit zal lopen. Iemand suggesties? Heb 'Het Wapen van Tilburg' geprobeerd maar die zitten vol op die data.
98.00 euro is mij iets te veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Mercure kun je proberen, of Central die zitten dicht bij het Wapen (concert in little Devil?)
quote:
als je effe 2 minuten googled kan het echt wel goedkoper hoor...quote:
Volgens mij heb ik dat ook gehoord, maar ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoordquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:39 schreef styliste het volgende:
Heb ik net het weerbericht goed gehoord? Komt er weer sneeuw?
Ik hoop met je mee dat je het fout hebt gehoord..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gehoord, maar ik hoop dat ik het verkeerd heb gehoord
theKiD toch!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben je vrouw? en lekker?Want beide antwoorden met JA beantwoorden is goedkoper overnachten..
![]()
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef theKiD het volgende:
Eten is bijna klaaren vanavond weer lekker vroeg naar me bedje toe
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat je het fout hebt gehoord..
Komt ie weer:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef aardappel het volgende:
Dames, Heren,
Ik drink nooit meer bier
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef aardappel het volgende:
Dames, Heren,
Ik drink nooit meer bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |