Nee.quote:
Ik had ook lager dan andere jaren, maar nog steeds boven het gemiddelde al was het naadje. Maar hoef mezelf dus nog steeds niet debiel te noemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Een stuk lager dan andere jaren en het ergste is, mijn vader een stuk hoger en normaal zitten we redelijk bij elkaar in de buurt.![]()
Met z'n stomme 140
Och, Bonnie tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Een stuk lager dan andere jaren en het ergste is, mijn vader een stuk hoger en normaal zitten we redelijk bij elkaar in de buurt.![]()
Met z'n stomme 140
dat ligt er maar 10 af van een sociaal isolement...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
zit naast me me te vervloeken om vlemmingsmuziekquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
Ach weet je, dat zogenaamde graf heeft hij het nu al maanden over! Denk dat er straks een skelet van plastic tevoorschijn komt, zoiets als in ieder biologie lokaal van een middelbare school staat. En dat slapen in een doodskist? Laat hij lekker zijn gang gaan, ik kruip gewoon lekker in ons waterbed, een doodskist kan ik nog lang genoeg in liggen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Tabula Rasa was vanavond een vreselijke flop, mede doordat Bram gisteravond opgestapt was.
Deze heeft echter tegen het einde van de show per sms laten weten volgende week toch weer van de partij te zijn.
Gelukkig, want het was me een partij saai!![]()
Intussen is Johan met een aantal mensen, waaronder het Haunted Holland team en enkele paragnosten op onderzoek uit gegaan in Huissen.
Het graf is nog niet geopend, want via het Ouija bord menen ze contact te hebben gelegd met ene Astrid.
Of dit degene zou zijn die daar begraven ligt is nog onduidelijk voor de kijkers.
Wel is duidelijk dat ze nu gaan proberen in de grafkelder zelf, waar twee doodskisten staan waar Johan nu in gaat liggen, contact te leggen met de geest. Als ze een duidelijk teken krijgen, gaan ze niet graven.
Zo niet, dan wil Johan toch de boel openbreken.
140 is mensa.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
Ik ook niet, maar mijn vader en ik doen al vanaf dat ik in Den Haag woon ( 8 jaar ofzo) beiden mee, en dan gaan we daarna bellen. Een leuke traditiequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ligt er maar 10 af van een sociaal isolement...
ik vertrouw de bnn iq testen niet zo
Maar je houdt jezelf wel voor de gek als je vaker met de IQ-test meedoet. Je traint je door mee te doen en dat is eigenlijk niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik had ook lager dan andere jaren, maar nog steeds boven het gemiddelde al was het naadje. Maar hoef mezelf dus nog steeds niet debiel te noemen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef Noek het volgende:
Terugvindpoltergeist
Cc laat de chat niet los.
[ afbeelding ]
Je bent gewoon niet handig !quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn vader en ik doen al vanaf dat ik in Den Haag woon ( 8 jaar ofzo) beiden mee, en dan gaan we daarna bellen. Een leuke traditie![]()
Tot nu.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je houdt jezelf wel voor de gek als je vaker met de IQ-test meedoet. Je traint je door mee te doen en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Ze zitten in de kelder en ze gaan graven nuquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de stream net na twee (!) minuten weer uitgekeild. Sommige wanstaltigheden gaan zelfs mijn verslavingsgevoeligheid te boven. Ver te boven.
Jaap is een prima cure.
Nite!
uhuhquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh, best goed Pa,gefeliciteerd, maar 2 puntjes minder als ik !
Hij nam op met: Hoi! Je had vast niet zo hoog als ik!, Terwijl ik daardoorheen schreeuwde: Wat een drama dit jaar!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet handig !
Hallo Pa
Hallo Liesje
Hoe ging 't Pa ?
Best goed Liesje
Wat had je Pa ?
140 Liesje !
Goh, best goed Pa,gefeliciteerd, maar 2 puntjes minder als ik !
Slaap lekker Pa !
Kijk daar heb je gewoon weer een jaar lol van
Bij Hyves sturen ze een mailtje dat ze hebben gezien dat je smaak hebt en dat ze graag willen dat je goldmember wordt, voor een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer de Mensa thuistest gedaan en kreeg toen het bericht dat het ws was dat ik hoogbegaafd was en dat ik de officiele test eens zou moeten proberen (a 35 euro).
Wat een verkoopactie
Dat lijkt me zo'n suffe bende.quote:Mijn ex is inmiddels wel lid van Mensa.
Maar met Bram is het toch ook saai?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tabula Rasa was vanavond een vreselijke flop, mede doordat Bram gisteravond opgestapt was.
Deze heeft echter tegen het einde van de show per sms laten weten volgende week toch weer van de partij te zijn.
Gelukkig, want het was me een partij saai!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Hyves sturen ze een mailtje dat ze hebben gezien dat je smaak hebt en dat ze graag willen dat je goldmember wordt, voor een bepaald bedrag.
[..]
Dat lijkt me zo'n suffe bende.
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.quote:
Er zouden 3 (of meer/minder maar dit is het getal dat ik door kreeg) gasten komen die op uitnodiging van Bram zouden komen. Nu Bram exit was hadden die gasten er ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.
Maar goed, geen idee of die beter waren dan wat er nu over de vloer kwam![]()
Anyway dit gaat natuurlijk niets worden, iedereen is melig en Johan weigert nog altijd zijn telefoon uit te zetten![]()
Mijn handen jeukten al om te gaan bellen, maar er belt zojuist al iemand.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.
Morgen weer een dag, wie weet wordt het opeens weer 'leuk'.
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!
Wat een mutsquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
11:38 loesvandelft: ik was wel leuk toch
11:41 loesvandelft: zeker ik was cool toen ik bij jaap op schoot zat
meisje van het Boek is op de chat, wat was er leuk aan haar???
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef Maanvis het volgende:
Meneertje gloeiende perensap denkt dat het spookt omdat het kaarsje af ging, maar het spook maakt zich niet kenbaar.
Jij was het enige spook daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.
Maar ik heb al een streng smsje gestuurd.![]()
![]()
Eerlijk gezegd vond ik haar vriendinnetje de enige die er nog een beetje iets van probeerde te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloosquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was het enige spook daar.
"GLOEIENDE PERENSAP!!"
Ouija bord doe je allemaal zelluf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het ouija bord was effectief.
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloos
Ik vond haar wel leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Meraquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.
Maar ik heb al een streng smsje gestuurd.![]()
![]()
yeah, maar dat vinden ze allemaal van zichzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ouija bord doe je allemaal zelluf.
Ach, een giechelig en onbevangen jong ding van 18. Een beetje clementie is wel op z'n plaats vind ik..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.
ah jij bent ook wel voor mijn idee van t strippen, kan ik me zo indenkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, een giechelig en onbevangen jong ding van 18. Een beetje clementie is wel op z'n plaats vind ik..
Hoi Vera!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.
Nouja, ik geloof het gewoon niet, ik weet bijna zeker dat je het uiteindelijk zelf doet, omdat je eigenlijk ook altijd wel antwoorden krijgt uit dat ding. Ik hoor maar weinig verhalen van mensen bij wie het glas helemaal niets doet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.
ja het gaat wat trager sinds de medicatie, godzijdank, maar jouw verschijning valt altijd wel opquote:
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof het gewoon niet, ik weet bijna zeker dat je het uiteindelijk zelf doet, omdat je eigenlijk ook altijd wel antwoorden krijgt uit dat ding. Ik hoor maar weinig verhalen van mensen bij wie het glas helemaal niets doet.
Bovendien, als een geest het glas kan bewegen dan kan een geest het glas ook bewegen als je niet je handen er tegenaan houdt.
Kom je nou nog naar de meet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja het gaat wat trager sinds de medicatie, godzijdank, maar jouw verschijning valt altijd wel op
Villa Voltaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Het vlem ghostbusters team heeft geen respect voor de doden en lacht de dood uit.
[ afbeelding ]
Het dagboek van de Vlem, ergens in de toekomst....
"Mijn mannen kraakten het offerblok en ikzelf leegde het graf, toen plotseling op mijn schouder, een slanke hand.
Ik keek om en achter mij stond een jonge vrouw haar ogen vol vuur.
Allen zagen haar en het gerinkel verstomde.
Zij leek te zweven in haar lange witte kleed.
Even voelde ik iets van angst en ze sprak tot mij :”Gij, Johan Vlemmix, Gij ontheiligt hier dit huis. Zo komt tot inkeer en roep niet de toren des heren over u af.”
Maar ik, ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stoote haar ruw terug.
Ik riep het vlemteam op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets.
Een dag later bereikte ik Paleis Soestdijk, ik schrok, boven op de gevel stond: ZIJ, de dame uit de kapel haar armen wuifde als wiegden ze op de wind.
Ik hoorde haar stem als zweefde die in m’n hoofd :”Nergens in uw eigen paleis noch waar ook ter wereld zult gij rust of vrede vinden, Nu gij gods huis geschonden hebt.
Eerstdan wanneer een edel mens met het reine geweten van een pas geboren kind uw woonstede zal betreden.
DAN zult gij vrede vinden in uw huis en in uw hart”.
Die ban, mijn gruwelijk lot, is tot op heden niet gebroken.
Treed binnen met een reine ziel opdat de toen fout van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang....."
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.![]()
Heb je het zelf al eens gedaan?
lijkt me leuk, waar en hoe ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.![]()
Heb je het zelf al eens gedaan?
[..]
Kom je nou nog naar de meet?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.
De volgende keer dat jullie het doen moeten jullie het dus geblinddoekt doen en zonder te weten hoe het bord is georienteerd op de tafel. En dat alles dan filmen, met iemand erbij die noteert waar het glas heen gaat.
zaterdag, vanaf 18 uur in Stairway, Utrecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me leuk, waar en hoe ?
Jullie! En desnoods kom ik erbij als arbitragequote:
Als het wat warmer is wil ik het wel weer gaan proberen, als dat kanquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie! En desnoods kom ik erbij als arbitrage.
waarom altijd in mijn kinderweekenden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zaterdag, vanaf 18 uur in Stairway, Utrecht.
[RLS-Meet!] Zaterdag 23 Januari in Utrecht.
Kom, kom!
Omdat je ex 'm georganiseerd heeft?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom altijd in mijn kinderweekenden?
De wetenschap (ja die religie) verwijst in het algemeen naar ideomotorische beweging, als verklaring van dit soort fenomenen. Spiritisten zeggen inderdaad dat entiteiten/geesten gebruik maken van jouw energie al dan niet via jouw onderbewustzijn. Zeg het maar, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat zaken als spiritualiteit en spiritisme rationeel verklaren vaak is als koek eten met je oren. Dat werkt nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.
De volgende keer dat jullie het doen moeten jullie het dus geblinddoekt doen en zonder te weten hoe het bord is georienteerd op de tafel. En dat alles dan filmen, met iemand erbij die noteert waar het glas heen gaat.
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je ex 'm georganiseerd heeft?
jij bent niet mijn ex toch ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?
jij hebt geen kinderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?
Neeeee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet mijn ex toch ?
toch? /angstig
Maar ik wil ze wel. 2, of 3.quote:
nee echt niet! echt niet!quote:
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enzquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:36 schreef Jian het volgende:
Okee, wie blijft de nacht op om een cap te maken van een eventueel flikkerend lampje ? Niet allemaal wegduiken nu, we zoeken een vrijwilliger
Ik hoorde 'oeh'quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enz
Loes is cool!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enz
Klopt helemaal... hij kan het zelf het beste weten...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Er moet iets onder liggen, want je gaat niet voor niets 2000 kilo zand in de kelder gooien.
Dat heeft totaal geen functie, en daarom moet er iets onder liggen, aldus Johan.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Klopt helemaal... hij kan het zelf het beste weten...
Ik help het je hopen, maar ik ben bang dat de surrealistische en bij vlagen hilarische dagen van The Office Eindhoven history zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat morgen weer gewoon de cam op de bar staat en weer The Office kunnen kijken.
*Hoopt.
weken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig kan ik me de komende weken op Rome storten.
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:34 schreef Disana het volgende:
Spanningzoeker kan de Vlemmix server niet pingen. Dood dus.
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.
In dat geval zit hij de verkeerder server te pingen
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik ben bang dat de surrealistische en bij vlagen hilarische dagen van The Office Eindhoven history zijn.
Ik heb het gisteren een paar keer geprobeerd met Jaap, maar toen hij tegen die relatiegeschenkenman met poloshirt begon te wauwelen over met een vrachtwagentje vanuit China naar Nederland gaan om invoerrechten te omzeilen, moest ik eerst heel hard lachen en toen vroeg ik me vertwijfeld af hoe het kan dat deze malloot als 'intelligent' wordt versleten.
Later zag ik in een flits Stefan daar zitten en toen ging het heldere licht helemaal uit.
Gelukkig kan ik me de komende weken op Rome storten.
Als ik zulke posts lees krijg ik altijd zin om iets kapot te maken met mijn blote handenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.
In dat geval zit hij de verkeerde server te pingen
Dan heb je het lijk gemist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Heb tot de IQ test gekeken, en daarna nog een stukje huusen.
Beiden wisten mij niet te boeien.
Om 10:00 begint de ontbijtshow.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?
Goedemorgen trouwens
Goeiemorgen, sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?
Goedemorgen trouwens
Ja, maar dat zou dus betekenen dat we nooit meer iets te zien krijgen als er geen 'programma' is, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om 10:00 begint de ontbijtshow.
Noppes en nadaquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeiemorgen, sorry![]()
Nee, alleen dat ze om 10 uur uit bed moeten zijn dacht ik...
Maar ik begrijp dat er nu dus helemaal niéts is? Geen beeld en geen geluid? Ook geen storingsmelding?
Er is inderdaad helemaal nietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeiemorgen, sorry![]()
Nee, alleen dat ze om 10 uur uit bed moeten zijn dacht ik...
Maar ik begrijp dat er nu dus helemaal niéts is? Geen beeld en geen geluid? Ook geen storingsmelding?
Ja! Genieten met mate!quote:
Veel plezier op je vakantie alvast danquote:
Romequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:48 schreef Maanvis het volgende:
Veel plezier op je vakantie alvast dan.
Eerst al geen lijk. Toen geen naam van de politieke partij. Daarna geen stream. Nu dit.quote:
MONORAIL!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Eerst al geen lijk. Toen geen naam van de politieke partij. Daarna geen stream. Nu dit.
Deceptie op deceptie.
'Het is alsof alle zuurstof hier wegtrekt [..] Er moet hier meer zijn.'quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef pullup het volgende:
Johan heeft vannacht proefondervindelijk vastgesteld dat het liggen in een kist niet comfortabel is.
Absoluut, Kopijkat. Absoluut.quote:
Ik begin inmiddels steeds meer in de veronderstelling te raken dat Jaap geen talent heeft als talkshowhost, en er feitelijk niet geschikt voor is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef pullup het volgende:
Ik heb gisteren af en toe naar Jaap gekeken maar die mag wat mij betreft nog een heel aantal weken oefenen voordat ik weer eens inlog voor zijn ' programma'
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels steeds meer in de veronderstelling te raken dat Jaap geen talent heeft als talkshowhost, en er feitelijk niet geschikt voor is.
Aan tafel met een gast op schoot oogde al niet beter.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Beeld waar je ook wat aan hebt? Bewegend, met mensen? Of een armzalig shot van weer een lege bar of hoek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef Disana het volgende:
Johan trekt de stekker eruit en kijk aan, we hebben beeld van de studio. Helaas wordt er weer muziek onder de stream gezet.
Nu een lege bar, eerst liep Marian er nog rond.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beeld waar je ook wat aan hebt? Bewegend, met mensen? Of een armzalig shot van weer een lege bar of hoek?
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
Hij is er totaal ongeschikt voor.
Hij mist de charme, mist het inlevingsvermogen, mist het vermogen ad rem te zijn, mist inzet ... een totale misser.
Daar begon ie gisteren toch op een gegeven moment ook over? Zwaktebod op zwaktebod.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Jaap heeft in de kooi een coach gehad die hem heeft getraint voor de enterainment wereld.. maar dan moet je eigenbelang arrogantie en eigendunk van je af zetten.. en dat kannie niet,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Dat doet me trouwens aan Huub denken: hij zou toch ook iets met een talkshow gaan doen? In juli 2008 had hij het al over een pilot die was opgenomen, maar verder heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Absoluut. Aan de andere kant zou het wel leuk en zeker uniek zijn: een talkshowhost die als hij verbaal niet tegen zijn gesprekspartner is opgewassen, overgaat op jij-bakken en zijn gast dan naroept met kreten als "Loop maar weer weg, vuile tyfushoer!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.
Maargoed, of er, behalve de yolanthes van deze wereld, ook echt mensen op een nieuwe kabouter zitten te wachten?
Ik zeg altijd maar, je bent waarmee je copuleert.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
En nu is Johan gearriveerd en nog krijgen we muziek te horen.
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Op aandrang van zeikerds als PeterN, denk ik dan. En ik heb het gevoel dat Alsido de laatste tijd ook behoorlijk dwarsligt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.
Protestactie. Met vredesvlaggen. Op de afsluitdijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... kweenie, maar volgens mij was TBO in beginsel al geen RLS met kijkjes achter de schermen. En dat zou SV wel worden! "24/7 meekijken!" "Zien hoe er achter de schermen gewerkt wordt" "Meeleven met een tv-zender in opbouw!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Snap ik wel, alleen bij de bunker was er ook nog iets als "voor" de schermen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Dan moet je het ook niet beloven, zo simpel is het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik iedergeval is de chat gewoon de chat geworden, met nog een paar sije sokken die nog wat recepten voor slappe thee uitwisselen... en de radio aan..
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.quote:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.
Gezellig!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
En hey! Het is gratis en ze doen het wel mooi even. Voor ons!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Zoals ik hem ken, houdt ie er op een gegeven moment gewoon mee op. Onder het mom dat andere dingen zijn aandacht behoeven. Johan is erg van het starten, maar niet van het afmaken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.![]()
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al vinden anderen dat het niets (meer) is. Heeft ie poep aan.
En weggelopen viewers weer terughalen is een lastige klus met een leegelopen chat en het enige forum waar nog wat info staat ook afhaakt met reacties...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Vlem is een pannenkoek. Weg SV. Die derde ster, daar gaat het om!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Jian het volgende:
Okee, Johan is zelf op de chat nu volgens mij
Weet ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.
Als je alle mensen die Johan teleurgesteld heeft langs elkaar zou leggen, zou de afsluitdijk van voor tot achter vol liggen, op beide rijbanen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn toch zat plekken in dat husi waar je effe een vergadertafeltje neer kunt zetten en waar je heen kunt gaan voor vergaderingen, die niet on stream komen? Dat vinden we ook geen enkel probleem. We willen alleen dat het Café niet privé is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.![]()
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Ah okee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee.
Ja ze wisten waaraan ze begonnen.
Kan best zijn dat niet alles voor ons bestemd is, maar de laatste dagen, sinds die vergadering, krijgen wel vrijwel helemaal niets meer te horen.
Maar zelfs Sly heeft geen belang bij een geluidloze stream.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!
Maar Sly heeft er wél belang bij dat hij niet meer genoemd wordt bij "privegesprekken" die wij mee kunnen luisteren..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zelfs Sly heeft geen belang bij een geluidloze stream.
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Disana het volgende:
Als het geen probleem was, waarom kon het dan niet een paar uur eerder?
Dat weet ik echt niet hoor. Ik heb geen idee wie er over het geluid gaat al begin ik wel te denken dat Johan het zo ook wel best vindt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...
Toverheks, dat is ook de bedoeling. Johan wil onbekend talent een kans gevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Het is gewoon Kut met Peren, gewoon helemaal niks noppes nada, en mijn geluid (muziek) klinkt nog steeds vals, bibbert en happert.
Heb al paar keer gevraagd waar het aan ligt maar ik wordt genegeert.
(en ach de muziekkeuze is niet mijn keuze, en de artiesten die komen opdraven daar heb/had ik nooit van gehoord)
Welk belang dan? Hij is toch zo dol op aandacht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Maar Sly heeft er wél belang bij dat hij niet meer genoemd wordt bij "privegesprekken" die wij mee kunnen luisteren..
ohhhhquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toverheks, dat is ook de bedoeling. Johan wil onbekend talent een kans geven
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...
Z-artiesten!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhdat is het dus, B-artiesten kunnen zich aanmelden bij Johan en hij geeft ze een kans om door te breken, oh dat vind ik dan wel weer lief van Johan
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
right. Alsof het zo nooit ging voor Sly binnen was geweest.
Jaahh.. maar maar niet op kritiek...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welk belang dan? Hij is toch zo dol op aandacht?
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles bestquote:
Dat zou een slimme move zijn, dat is het vriendje van GSquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles best
Vind dat er wel meer veranderd is sinds *die vergadering* neem nou maar de chat, alles mag niet meer, zelf niet meer over het kapsel van Jaap hahaha, vind het allemaal een beetje een poppenkast worden, en PeterN is Jan Klaasen en Johan Katrijntje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.
Ja je hebt gelijk, en dat gedeelte hangt volgens mij wel samen met een bepaalde persoon die op die vergadering was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind dat er wel meer veranderd is sinds *die vergadering* neem nou maar de chat, alles mag niet meer, zelf niet meer over het kapsel van Jaap hahaha, vind het allemaal een beetje een poppenkast worden, en PeterN is Jan Klaasen en Johan Katrijntje.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en dat gedeelte hangt volgens mij wel samen met een bepaalde persoon die op die vergadering was.
Wat denk jij dan? Want het gaat er wel raar aan toe, je mag het echt nergens meer over hebben de laatste dagen.quote:
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Want het gaat er wel raar aan toe, je mag het echt nergens meer over hebben de laatste dagen.
Nou, sommigen hebben de status van B-artiest nog lang niet bereikt hoor! Die hebben nog een lange weg te gaan, als ze al ooit bij de B aankomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhdat is het dus, B-artiesten kunnen zich aanmelden bij Johan en hij geeft ze een kans om door te breken, oh dat vind ik dan wel weer lief van Johan
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.
Dries Roelvink is veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles best
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Die worden geschreven door Peter N of Alsido.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jaahh.. maar maar niet op kritiek...Heb je wel eens PM's gehad van hem op de chat?
Welk mailtje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
MIJN MAILTJE WORDT NU VOORGELEZEN DOOR JOHAN!!!!
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkersquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was.
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Er staat: IK DENK. Dat betekent dat het mijn persoonlijke mening is en dat ik dat dus op persoonlijke titel meld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Ja best jammer, jullie (Dot en jij) waren zo geschikt geweest. Maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
Kom op nou Mera, sinds zijn komst/bemoeienis is het alleen maar ellende, en Puty regelt nu dingen, bemoeit zich met techniek/website etc.etc.
S zit met zijn 1 elleboog al in de reet van Johan, hij wringt zich koste wat het kost ertussen, en jij zegt dat er niks veranderd is???
Dat betwijfel ik. Ik ben net zo partijdig als de rest. En Dottey ook, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja best jammer, jullie (Dot en jij) waren zo geschikt geweest. Maar ik snap het wel.
Jammer. Ik bedoelde het anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik ben net zo partijdig als de rest. En Dottey ook, als je het mij vraagt.
Maar in jullie voordeel, dusja hier geen klachten natuurlijk.
oke Mera excuus, maar ik kan je op een boterbriefje geven dat als hij echt zeggenschap krijgt al het werk voor niks is geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nietWaar zeg ik dat?
![]()
Ik zeg alleen dat dat niet aan Sly hoeft te liggen. Dat weten we heul niet.
Maak ik eens een positieve opmerking, is het weer niet goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat: IK DENK. Dat betekent dat het mijn persoonlijke mening is en dat ik dat dus op persoonlijke titel meld.
Moet ik echt weer een disclaimer onder elke post plaatsen of wil je volgende keer beter lezen?
Ook dat is nergens gezegd dus ik weet niet waarom iedereen dat steeds denkt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Mera excuus, maar ik kan je op een boterbriefje geven dat als hij echt zeggenschap krijgt al het werk voor niks is geweest.
Oh, ik las het als sarcasme in haar puurste vorm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak ik eens een positieve opmerking, is het weer niet goed
Hij zal hem misschien niet beheren Mera, maar dat hij een vinger in de pap daar heeft is wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook dat is nergens gezegd dus ik weet niet waarom iedereen dat steeds denkt?![]()
Sly heeft zelf ook overal al geroepen dat de geruchten niet waar zijn, over dat hij de chat zou gaan beheren oid.
Dan moet je even op S zijn forum lezen:quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
Kom op nou Mera, sinds zijn komst/bemoeienis is het alleen maar ellende, en Puty regelt nu dingen, bemoeit zich met techniek/website etc.etc.
S zit met zijn 1 elleboog al in de reet van Johan, hij wringt zich koste wat het kost ertussen, en jij zegt dat er niks veranderd is???
De chat levert niet al te veel problemen op, zolang er maar een capabele moderator zit die de zaak een beetje in de hand kan houden, zonder direct bij de chatters als een rode lap op een stier te werken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Mag ik deze beurt even overslaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan moet je even op S zijn forum lezen:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij mogen vernemen dat er weer een “Gouden Kooi” aan zit te komen. De werkzaamheden in huis zijn al begonnen en het is nu alleen nog afwachten wanneer het officieel naar buiten komt. Of het nu ook weer “ De Gouden Kooi” gaat heten is ons niet bekend net zo min als de opzet van het gebeuren. Maar wat wel een feit is, is dat wij als streamers straks weer veel mogelijkheden hebben om te streamen. Ook Johan Vlemmix met zijn Studio Vlemmix heeft veel grote plannen wat allemaal nu al te volgen is via onlinetvkijken.nl
Ik had een mailtje gestuurd naar Johan's hotmail, waarin ik schreef dat veel streamers balen dat we steeds minder in de keuken mogen kijken en dat dat nou juist voor veel mensen de kers op de taart is. En dat veel streamers dientengevolge gedesillusioneerd dreigen af te haken.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De chat levert niet al te veel problemen op, zolang er maar een capabele moderator zit die de zaak een beetje in de hand kan houden, zonder direct bij de chatters als een rode lap op een stier te werken.
Dottey was daar briljant in, met een combinatie van humor en charme maar als het moest toch streng en rechtvaardig. Een mod moet de sfeer op de chat aanvoelen en daarnaar handelen. Dat vereist veel takt en diplomatie.
De andere mods doen grotendeels ook hun best, maar hebben soms wat moeite met het consequent houden van één lijn of raken in wilde paniek als er spanning dreigt en beginnen dan preventief op de massa te vuren als een agent die omsingeld wordt door een groep hooligans. En daarmee veroorzaak je meer rotzooi in het kot dan dat je oplost.
En ach, af en toe een relletje op de chat is alleen maar leuk, zolang het niet uit de klauw loopt en dat gebeurt eigenlijk alleen maar als de hokken van Fok! en Nowlive tegelijk opengaan en zelfs dat gaat de laatste tijd steeds beter.
De chat dichttimmeren? Wat een ongelofelijke onzin praat jij hier. Je weet net zo goed als ik dat 90% van de problemen op de chat veroorzaakt worden door 1 persoon en 1 forum. Gewoon daadkrachtig optreden tegen dit persoon, en de chat is iets waar je je niet meer zorgen over hoeft te maken. Jullie maken er zo'n big deal van, en dat alleen maar omdat er iemand constant belt met SV over de chat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je je daar eens registreert en gaat posten. Ik wed dat je nog nooit zo snel ergens afgelazerd bent.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik de enige ben die geen fittie met die sly-figuur heeft gehad... Das best wel krom...
Raar!
Vaag!
Ik kan het niet verwerken geloof ik !
Je moet zo'n beeld eigenlijk opvatten als een oproep aan nieuwe enthousiaste vrijwilligers zich te melden bij Studio Vlemmix.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
13.35: Nog steeds lege bar en YMCA op de cd-speler.
[ afbeelding ]
Echt hè. Dan ben je best constructief bezig toch, qua realistische ideeën aanleveren, maar nee: je hebt kritiek, dan moet je het gewoon uitzetten en niet meer kijken of het zelf maar komen doen.quote:
Ik wil het gewoon beter hebben!quote:
Zie! Roots verloochen je niet!quote:
En het is niet zo erg dat die Nowlive-adepten daar er zo over denken.......... who can blame them, als Johan of iemand anders het nou maar met argus-ogen zou volgen en er zijn voordeel mee zou doen ........ maar ze openen een e-mail adres voor ideeënquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè. Dan ben je best constructief bezig toch, qua realistische ideeën aanleveren, maar nee: je hebt kritiek, dan moet je het gewoon uitzetten en niet meer kijken of het zelf maar komen doen.
Want ze doen het toch maar en het is gratis.
Damn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef Jian het volgende:
En het is niet zo erg dat die Nowlive-adepten daar er zo over denken.......... who can blame them, als Johan of iemand anders het nou maar met argus-ogen zou volgen en er zijn voordeel mee zou doen ........ maar ze openen een e-mail adres voor ideeënAlsof die zichzelf filteren en ten uitvoer brengen !
Ze moeten iets verzinnen om geld te genereren. Ik zou als ik hen was een road-show beginnen. Studio Vlemmix komt naar je toe deze zomer. Met een oude stadbus het land doortrekken met het hele stel. Peter als master of ceremonies. Alsido staand op een krukje jonglerend met schroevendraaiers, Hansie als DJ, Waterkoker kookt water, Stefan als ongenode gast die niets kan, Liesbeth als vrouw met de baard, Johan als politicus en een green screen voor bezoekers die wel eens willen weten hoe het is om voor lul te staan in een kabouterpak. Sly kan dan de beveiliging doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En dan nog. Dat is het hele punt ook. Investeer verdomme in iets. Nee, we openen een mailadres, dat is investering genoeg.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik de enige ben die geen fittie met die sly-figuur heeft gehad... Das best wel krom...
Raar!
Vaag!
Ik kan het niet verwerken geloof ik !
Tja, waarom zul je je druk gaan maken over content als je je ook druk kunt maken over randzaken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Wijnneus het volgende:
Terwijl ''Dirty Old Man'' gedraaid wordt, meldt Alsido dat hij met Michael (Puty) gaat bellen voor een nieuwe site en chat.
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, waarom zul je je druk gaan maken over content als je je ook druk kunt maken over randzaken?
Voor de kleurenblinden die niet zien dat de teksten van de mods knalblauw zijn??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.
Ja, dan zullen de kijkers de programma's veel positiever beoordelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.
Je snapt gewoon niet waarom hij zich met zulke pietluttigheden bezighoudt hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de kleurenblinden die niet zien dat de teksten van de mods knalblauw zijn??
Geen idee, ik tune even in en het gaat over kleding.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt er voor de derde aflevering van de pilot van Jaap a.s. woensdag überhaupt nog een ander programma bij SV?
Was er niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef peeet1 het volgende:
Donderdag 21 januari
10.00 - 12.00 uur
Hoe Peter Hoe Beter
Radioshow (o.v.b.)
en was het een leuk progamma
Het slot op de deur waarschijnlijk zodat Stefan niet iedere keer naar binnenglipt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef Disana het volgende:
Oh en de 'herrieboerderij' gaat iets voor ze repareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |