Maar met Bram is het toch ook saai?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tabula Rasa was vanavond een vreselijke flop, mede doordat Bram gisteravond opgestapt was.
Deze heeft echter tegen het einde van de show per sms laten weten volgende week toch weer van de partij te zijn.
Gelukkig, want het was me een partij saai!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Hyves sturen ze een mailtje dat ze hebben gezien dat je smaak hebt en dat ze graag willen dat je goldmember wordt, voor een bepaald bedrag.
[..]
Dat lijkt me zo'n suffe bende.
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.quote:
Er zouden 3 (of meer/minder maar dit is het getal dat ik door kreeg) gasten komen die op uitnodiging van Bram zouden komen. Nu Bram exit was hadden die gasten er ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.
Maar goed, geen idee of die beter waren dan wat er nu over de vloer kwam![]()
Anyway dit gaat natuurlijk niets worden, iedereen is melig en Johan weigert nog altijd zijn telefoon uit te zetten![]()
Mijn handen jeukten al om te gaan bellen, maar er belt zojuist al iemand.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.
Morgen weer een dag, wie weet wordt het opeens weer 'leuk'.
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!
Wat een mutsquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
11:38 loesvandelft: ik was wel leuk toch
11:41 loesvandelft: zeker ik was cool toen ik bij jaap op schoot zat
meisje van het Boek is op de chat, wat was er leuk aan haar???
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef Maanvis het volgende:
Meneertje gloeiende perensap denkt dat het spookt omdat het kaarsje af ging, maar het spook maakt zich niet kenbaar.
Jij was het enige spook daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.
Maar ik heb al een streng smsje gestuurd.![]()
![]()
Eerlijk gezegd vond ik haar vriendinnetje de enige die er nog een beetje iets van probeerde te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloosquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was het enige spook daar.
"GLOEIENDE PERENSAP!!"
Ouija bord doe je allemaal zelluf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het ouija bord was effectief.
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |