Nee.quote:
Ik had ook lager dan andere jaren, maar nog steeds boven het gemiddelde al was het naadje. Maar hoef mezelf dus nog steeds niet debiel te noemenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Een stuk lager dan andere jaren en het ergste is, mijn vader een stuk hoger en normaal zitten we redelijk bij elkaar in de buurt.![]()
Met z'n stomme 140
Och, Bonnie tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Een stuk lager dan andere jaren en het ergste is, mijn vader een stuk hoger en normaal zitten we redelijk bij elkaar in de buurt.![]()
Met z'n stomme 140
dat ligt er maar 10 af van een sociaal isolement...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
zit naast me me te vervloeken om vlemmingsmuziekquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
Ach weet je, dat zogenaamde graf heeft hij het nu al maanden over! Denk dat er straks een skelet van plastic tevoorschijn komt, zoiets als in ieder biologie lokaal van een middelbare school staat. En dat slapen in een doodskist? Laat hij lekker zijn gang gaan, ik kruip gewoon lekker in ons waterbed, een doodskist kan ik nog lang genoeg in liggen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
http://www.onlinetvkijken.nl/
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Tabula Rasa was vanavond een vreselijke flop, mede doordat Bram gisteravond opgestapt was.
Deze heeft echter tegen het einde van de show per sms laten weten volgende week toch weer van de partij te zijn.
Gelukkig, want het was me een partij saai!![]()
Intussen is Johan met een aantal mensen, waaronder het Haunted Holland team en enkele paragnosten op onderzoek uit gegaan in Huissen.
Het graf is nog niet geopend, want via het Ouija bord menen ze contact te hebben gelegd met ene Astrid.
Of dit degene zou zijn die daar begraven ligt is nog onduidelijk voor de kijkers.
Wel is duidelijk dat ze nu gaan proberen in de grafkelder zelf, waar twee doodskisten staan waar Johan nu in gaat liggen, contact te leggen met de geest. Als ze een duidelijk teken krijgen, gaan ze niet graven.
Zo niet, dan wil Johan toch de boel openbreken.
140 is mensa.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, Bonnie toch![]()
Oew, 140, da's best hoog
Ik ook niet, maar mijn vader en ik doen al vanaf dat ik in Den Haag woon ( 8 jaar ofzo) beiden mee, en dan gaan we daarna bellen. Een leuke traditiequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ligt er maar 10 af van een sociaal isolement...
ik vertrouw de bnn iq testen niet zo
Maar je houdt jezelf wel voor de gek als je vaker met de IQ-test meedoet. Je traint je door mee te doen en dat is eigenlijk niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik had ook lager dan andere jaren, maar nog steeds boven het gemiddelde al was het naadje. Maar hoef mezelf dus nog steeds niet debiel te noemen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef Noek het volgende:
Terugvindpoltergeist
Cc laat de chat niet los.
[ afbeelding ]
Je bent gewoon niet handig !quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn vader en ik doen al vanaf dat ik in Den Haag woon ( 8 jaar ofzo) beiden mee, en dan gaan we daarna bellen. Een leuke traditie![]()
Tot nu.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je houdt jezelf wel voor de gek als je vaker met de IQ-test meedoet. Je traint je door mee te doen en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Ze zitten in de kelder en ze gaan graven nuquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de stream net na twee (!) minuten weer uitgekeild. Sommige wanstaltigheden gaan zelfs mijn verslavingsgevoeligheid te boven. Ver te boven.
Jaap is een prima cure.
Nite!
uhuhquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Goh, best goed Pa,gefeliciteerd, maar 2 puntjes minder als ik !
Hij nam op met: Hoi! Je had vast niet zo hoog als ik!, Terwijl ik daardoorheen schreeuwde: Wat een drama dit jaar!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet handig !
Hallo Pa
Hallo Liesje
Hoe ging 't Pa ?
Best goed Liesje
Wat had je Pa ?
140 Liesje !
Goh, best goed Pa,gefeliciteerd, maar 2 puntjes minder als ik !
Slaap lekker Pa !
Kijk daar heb je gewoon weer een jaar lol van
Bij Hyves sturen ze een mailtje dat ze hebben gezien dat je smaak hebt en dat ze graag willen dat je goldmember wordt, voor een bepaald bedrag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer de Mensa thuistest gedaan en kreeg toen het bericht dat het ws was dat ik hoogbegaafd was en dat ik de officiele test eens zou moeten proberen (a 35 euro).
Wat een verkoopactie
Dat lijkt me zo'n suffe bende.quote:Mijn ex is inmiddels wel lid van Mensa.
Maar met Bram is het toch ook saai?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tabula Rasa was vanavond een vreselijke flop, mede doordat Bram gisteravond opgestapt was.
Deze heeft echter tegen het einde van de show per sms laten weten volgende week toch weer van de partij te zijn.
Gelukkig, want het was me een partij saai!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Hyves sturen ze een mailtje dat ze hebben gezien dat je smaak hebt en dat ze graag willen dat je goldmember wordt, voor een bepaald bedrag.
[..]
Dat lijkt me zo'n suffe bende.
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.quote:
Er zouden 3 (of meer/minder maar dit is het getal dat ik door kreeg) gasten komen die op uitnodiging van Bram zouden komen. Nu Bram exit was hadden die gasten er ook geen zin meer in.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar met Bram is het toch ook saai?
Wat is (buiten het betere camerawerk) dan zijn meerwaarde?
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaap deed vermoeden dat er door het vertrek van Bram ook een aantal interessante gasten niet kwamen.
Maar goed, geen idee of die beter waren dan wat er nu over de vloer kwam![]()
Anyway dit gaat natuurlijk niets worden, iedereen is melig en Johan weigert nog altijd zijn telefoon uit te zetten![]()
Mijn handen jeukten al om te gaan bellen, maar er belt zojuist al iemand.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo stellig ben ik nu ook weer niet, maar vandaag was geen goede voorbode voor me.
Morgen weer een dag, wie weet wordt het opeens weer 'leuk'.
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij nou Johan's assistent zou worden zou de zaak er een stuk op vooruitgaan. Dus kom op Mera, we need you!!!
Wat een mutsquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
11:38 loesvandelft: ik was wel leuk toch
11:41 loesvandelft: zeker ik was cool toen ik bij jaap op schoot zat
meisje van het Boek is op de chat, wat was er leuk aan haar???
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef Maanvis het volgende:
Meneertje gloeiende perensap denkt dat het spookt omdat het kaarsje af ging, maar het spook maakt zich niet kenbaar.
Jij was het enige spook daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.
Maar ik heb al een streng smsje gestuurd.![]()
![]()
Eerlijk gezegd vond ik haar vriendinnetje de enige die er nog een beetje iets van probeerde te maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dat posticoon gebruik ik nooit. Het spookt, in mijn PC.
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloosquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was het enige spook daar.
"GLOEIENDE PERENSAP!!"
Ouija bord doe je allemaal zelluf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het ouija bord was effectief.
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dr maar dat ze de volgende keer moet gaan strippen. ms dat t dan leuk kan worden. vandaag was ze hopeloos
Ik vond haar wel leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Meraquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb daar al eens seance gehouden en ouija bord gebruikt, en het werkt wel degelijk. Alleen met zoveel herrie dus niet. Vind het jammer, was wel tof geweest om dat live op stream te zien.
Maar ik heb al een streng smsje gestuurd.![]()
![]()
yeah, maar dat vinden ze allemaal van zichzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ouija bord doe je allemaal zelluf.
Ach, een giechelig en onbevangen jong ding van 18. Een beetje clementie is wel op z'n plaats vind ik..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders behoorlijk leuk.
ah jij bent ook wel voor mijn idee van t strippen, kan ik me zo indenkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, een giechelig en onbevangen jong ding van 18. Een beetje clementie is wel op z'n plaats vind ik..
Hoi Vera!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.
Nouja, ik geloof het gewoon niet, ik weet bijna zeker dat je het uiteindelijk zelf doet, omdat je eigenlijk ook altijd wel antwoorden krijgt uit dat ding. Ik hoor maar weinig verhalen van mensen bij wie het glas helemaal niets doet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ook altijd maar kon zelf duidelijk zien dat de andere twee het glas, en later de planchette bijna niet aanraakten. Bovendien, de planchette ging alle kanten op, dat kun je niet met zijn drieën zo besturen (ik weet tenslotte van mezelf dat ik dat niet deed) want dan moet je allemaal tegelijk dezelfde kanten op duwen en dat gaat niet zonder hardop af te spreken: nu links, nu rechts. Dat ding gaat namelijk best stroef. Kun je dus ook niet in je eentje doen terwijl de andere twee niets doen.
ja het gaat wat trager sinds de medicatie, godzijdank, maar jouw verschijning valt altijd wel opquote:
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof het gewoon niet, ik weet bijna zeker dat je het uiteindelijk zelf doet, omdat je eigenlijk ook altijd wel antwoorden krijgt uit dat ding. Ik hoor maar weinig verhalen van mensen bij wie het glas helemaal niets doet.
Bovendien, als een geest het glas kan bewegen dan kan een geest het glas ook bewegen als je niet je handen er tegenaan houdt.
Kom je nou nog naar de meet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja het gaat wat trager sinds de medicatie, godzijdank, maar jouw verschijning valt altijd wel op
Villa Voltaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Het vlem ghostbusters team heeft geen respect voor de doden en lacht de dood uit.
[ afbeelding ]
Het dagboek van de Vlem, ergens in de toekomst....
"Mijn mannen kraakten het offerblok en ikzelf leegde het graf, toen plotseling op mijn schouder, een slanke hand.
Ik keek om en achter mij stond een jonge vrouw haar ogen vol vuur.
Allen zagen haar en het gerinkel verstomde.
Zij leek te zweven in haar lange witte kleed.
Even voelde ik iets van angst en ze sprak tot mij :”Gij, Johan Vlemmix, Gij ontheiligt hier dit huis. Zo komt tot inkeer en roep niet de toren des heren over u af.”
Maar ik, ik overwon mijn angst, hoonde haar weg met schampere lach en stoote haar ruw terug.
Ik riep het vlemteam op te gaan en zag dat zij zich oploste in het niets.
Een dag later bereikte ik Paleis Soestdijk, ik schrok, boven op de gevel stond: ZIJ, de dame uit de kapel haar armen wuifde als wiegden ze op de wind.
Ik hoorde haar stem als zweefde die in m’n hoofd :”Nergens in uw eigen paleis noch waar ook ter wereld zult gij rust of vrede vinden, Nu gij gods huis geschonden hebt.
Eerstdan wanneer een edel mens met het reine geweten van een pas geboren kind uw woonstede zal betreden.
DAN zult gij vrede vinden in uw huis en in uw hart”.
Die ban, mijn gruwelijk lot, is tot op heden niet gebroken.
Treed binnen met een reine ziel opdat de toen fout van dit huis en mijn ziel de rust verkrijgt waar ik zo hevig naar verlang....."
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.![]()
Heb je het zelf al eens gedaan?
lijkt me leuk, waar en hoe ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat de geesten gebrúik maken van jouw energie op de één of andere manier, dus daarvoor moet je het glas wel aanraken. En nee, je krijgt niet altijd antwoorden. De korte sessie op het filmpje was er eigenlijk eentje van een uur of vier.![]()
Heb je het zelf al eens gedaan?
[..]
Kom je nou nog naar de meet?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.
De volgende keer dat jullie het doen moeten jullie het dus geblinddoekt doen en zonder te weten hoe het bord is georienteerd op de tafel. En dat alles dan filmen, met iemand erbij die noteert waar het glas heen gaat.
zaterdag, vanaf 18 uur in Stairway, Utrecht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me leuk, waar en hoe ?
Jullie! En desnoods kom ik erbij als arbitragequote:
Als het wat warmer is wil ik het wel weer gaan proberen, als dat kanquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie! En desnoods kom ik erbij als arbitrage.
waarom altijd in mijn kinderweekenden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zaterdag, vanaf 18 uur in Stairway, Utrecht.
[RLS-Meet!] Zaterdag 23 Januari in Utrecht.
Kom, kom!
Omdat je ex 'm georganiseerd heeft?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom altijd in mijn kinderweekenden?
De wetenschap (ja die religie) verwijst in het algemeen naar ideomotorische beweging, als verklaring van dit soort fenomenen. Spiritisten zeggen inderdaad dat entiteiten/geesten gebruik maken van jouw energie al dan niet via jouw onderbewustzijn. Zeg het maar, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat zaken als spiritualiteit en spiritisme rationeel verklaren vaak is als koek eten met je oren. Dat werkt nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik sta er sceptisch tegenover.
De volgende keer dat jullie het doen moeten jullie het dus geblinddoekt doen en zonder te weten hoe het bord is georienteerd op de tafel. En dat alles dan filmen, met iemand erbij die noteert waar het glas heen gaat.
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat je ex 'm georganiseerd heeft?
jij bent niet mijn ex toch ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?
jij hebt geen kinderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij opende ik deel 1 dus nee?
Neeeee!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet mijn ex toch ?
toch? /angstig
Maar ik wil ze wel. 2, of 3.quote:
nee echt niet! echt niet!quote:
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enzquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:36 schreef Jian het volgende:
Okee, wie blijft de nacht op om een cap te maken van een eventueel flikkerend lampje ? Niet allemaal wegduiken nu, we zoeken een vrijwilliger
Ik hoorde 'oeh'quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enz
Loes is cool!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gebeurt van alles, het licht is sterker geworden, Pearlbitch probeert Loes te scoren op de chat enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |