pietje is LS, kon je in de whois zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV reageert op Bommie, dus kent hem?
kon het niet latenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
Ik mag hier geen quotes kopieeren dus dat wordt werken:
Bommie: Ben jij de echte Palma ?
Bommie: Die van die cafefraude !
ik moes een beetje hard lachen
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
pietje is LS, kon je in de whois zien
tjaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgen
yeah, ik zit ook wat mee te lezen nu. is wel leuk iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, tis nu wel leuk op die chat, ik heb bijna weer zin om in te loggen, alhoewel lekker meelezen nu ook wel relaxed is
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kontquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef Toverheks het volgende:Mijn Meester, Mijn Goeroe, Mijn nieuwe Messias, Welkom in de Tempel van de Zon, of was het Bom
![]()
Toverheks buigt diep en kust de poezelige voetjes
Mooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram smst dat hij volgende week weer meedoet.
Dat geloof je toch niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectiefquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kont
Vanwaar alle strubbelingen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top hoor, ik hou van je input, nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
Don't worry, gaat vanzelf wel weer overquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgtquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Bram dan onverbloemd vertelt dat als Jaap zo door gaat het 3 keer naadje wordt.
Dat hoop ik echt, heb ff gekeken en toen lekker tv gekeken weer ff terug naar jaap maar was nog slechter dan in het begin van de avond.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgt
als de ritalin op is wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Don't worry, gaat vanzelf wel weer over
De chat was wel lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik ben allang afgehaakt, er is echt helemaal niets aan.
ik was verlegen!quote:
Ja, hij stuurde een sms-je om Jaap te feliciteren. Bram gaf een dikke 7 en is er volgende week weer bij. Rare jongens, die Brabandersquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Copycat het volgende:
Bram is volgende week weer van de partij?
We moeten gewoon stoppen Copycat, we kunnen het!quote:Ik ben na anderhalf uur hel afgehaakt. Voor de langere termijn, gok ik.
nou dit was wel wat veel heurquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Duhhhhh jonguhhhhh verleguuuuhhhhh?
whhaaaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Bommie: "Zit je te internetten vanuit de Koepel, Palma?"
Palma: "de Koepel?"
Yeah, surequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten gewoon stoppen Copycat, we kunnen het!
Zwak hoor.. Jij denkt ik heb m'n monorail binnen, dus ik geloof het verder wel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Copycat het volgende:
Bram is volgende week weer van de partij?
Ik ben na anderhalf uur hel afgehaakt. Voor de langere termijn, gok ik.
Wat had je ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
WTF! zijn ze op de streams aan het doen?!
En ik ben in een peststemming, kut IQ test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |