quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar plompzakken wist je wel meteen.![]()
Hier ook hoor, "tonproaten" moest ik opzoeken. Het is mongolengedoe uit de zachte g provincies, al wordt het op wiki iets anders omschreven.
Het is hem echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Ja, dat schreef ik al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
ja, bleek uit de whois van beiden eerder opd e avondquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
Hier ook, afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
Als het hem echt is vind ik het een lulquote:
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Ik ben altijd stiekum blij als er geen kaartje meer voor mij isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ook, afgelopen zaterdagMaar ik heb het moeten missen.
Is iets wat beneden de rivieren aL zo lang wordt gedaan, niks raarsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoe
pietje is LS, kon je in de whois zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV reageert op Bommie, dus kent hem?
kon het niet latenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:32 schreef Jian het volgende:
Ik mag hier geen quotes kopieeren dus dat wordt werken:
Bommie: Ben jij de echte Palma ?
Bommie: Die van die cafefraude !
ik moes een beetje hard lachen
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
pietje is LS, kon je in de whois zien
tjaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe mensen veranderen als ze een klein beetje "macht" krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |