Dat had Jaap dus ook kunnen bedenken maar ja die ninjakapster hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora is nu ook op de chat om de schade te beperken. Jaap heeft nog andere opnamen waardoor zijn haar helemaal niet geknipt mag worden. Goed moment om dan een metamorfose te doen.
Ja hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
Gaat ze nu precies hetzelfde doen bij Stefan?
Gezellig daar weer. Gaat mij ook te snel, maar weer even journaal kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Die discussie op die chat over dat haar van JaapNowlive inc.
Ik vond Cora aan de telefoon ook er goed. Als ze zich nou eens net zo druk zou maken over het gewicht van Jaap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Waar moet ik zijn ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Heej Bommels, mag je weer 10 minutenquote:
Kut LSquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
We mogen het van PietjeSV niet meer hebben over het kapsel van Jaap
Waar blijft het telefoongesprek wat Jaap heeft aangekondigd? Live met ene Rob, PietjeSV. Gokje?? gaat niet door..quote:
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater isquote:
quote:
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Maar plompzakken wist je wel meteen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar plompzakken wist je wel meteen.![]()
Hier ook hoor, "tonproaten" moest ik opzoeken. Het is mongolengedoe uit de zachte g provincies, al wordt het op wiki iets anders omschreven.
Het is hem echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
ja, bleek uit de whois van beiden eerder opd e avondquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
Hier ook, afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is rond carnaval, een soort cabaret. Meestal mannen die een soort conference doen, in een ton, meestal typetjes. Ik vind het supersaai, heel afgezaagd, maar het is hier echt superpopulair.
Als het hem echt is vind ik het een lulquote:
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.
Ik ben altijd stiekum blij als er geen kaartje meer voor mij isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier ook, afgelopen zaterdagMaar ik heb het moeten missen.
Is iets wat beneden de rivieren aL zo lang wordt gedaan, niks raarsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga het wel eens opzoeken op internet, maar volgens Gert is het mongolen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |