Waar moet ik zijn ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Die discussie op die chat over dat haar van JaapNowlive inc.
Heej Bommels, mag je weer 10 minutenquote:
Kut LSquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
We mogen het van PietjeSV niet meer hebben over het kapsel van Jaap
Waar blijft het telefoongesprek wat Jaap heeft aangekondigd? Live met ene Rob, PietjeSV. Gokje?? gaat niet door..quote:
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater isquote:
quote:
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Maar plompzakken wist je wel meteen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |