Ja hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Disana het volgende:
Gaat ze nu precies hetzelfde doen bij Stefan?
Gezellig daar weer. Gaat mij ook te snel, maar weer even journaal kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Die discussie op die chat over dat haar van JaapNowlive inc.
Ik vond Cora aan de telefoon ook er goed. Als ze zich nou eens net zo druk zou maken over het gewicht van Jaap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Waar moet ik zijn ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef Jian het volgende:
Heej Bommels, mag je weer 10 minutenquote:
Kut LSquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
We mogen het van PietjeSV niet meer hebben over het kapsel van Jaap
Waar blijft het telefoongesprek wat Jaap heeft aangekondigd? Live met ene Rob, PietjeSV. Gokje?? gaat niet door..quote:
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater isquote:
quote:
Dat is iemand die in een soort ton staat en dan grappen maakt geloof ik. Ook wel butereedner genoemd of zoiets. Maar kan het helemaal mis hebben hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Maar plompzakken wist je wel meteen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam binnen op die chat en verstond echt plompzakken hoor hahha maar weet nog steeds niet wat een tonprroater is
Kweenie, maar het idee is wel hilarisch, the plot thickens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu voor eens en altijd; Is het echt LS ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |