yeah, ik zit ook wat mee te lezen nu. is wel leuk iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, tis nu wel leuk op die chat, ik heb bijna weer zin om in te loggen, alhoewel lekker meelezen nu ook wel relaxed is
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kontquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef Toverheks het volgende:Mijn Meester, Mijn Goeroe, Mijn nieuwe Messias, Welkom in de Tempel van de Zon, of was het Bom
![]()
Toverheks buigt diep en kust de poezelige voetjes
Mooiquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram smst dat hij volgende week weer meedoet.
Dat geloof je toch niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectiefquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, zover ga ik dus niet, komop zeg, voor dattie het weet heeft hij een hoop kapsones aan zijn kont
Vanwaar alle strubbelingen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Top hoor, ik hou van je input, nog steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
Don't worry, gaat vanzelf wel weer overquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ik zie het tegenwoordig in een wat juister perspectief
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgtquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Bram dan onverbloemd vertelt dat als Jaap zo door gaat het 3 keer naadje wordt.
Dat hoop ik echt, heb ff gekeken en toen lekker tv gekeken weer ff terug naar jaap maar was nog slechter dan in het begin van de avond.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
hoop dat-ie voor wat interessantere gasten zorgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |