Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef gomi het volgende:
wat houdt dat static-principeprecies in eigenlijk?
ah k, dus niets online enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houden
ah k. das duidelijk danquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Nee, het static principe juist is dat er niet gemiept wordt over fotoos
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
... en we de foto's voor onszelf houden
Als je users wil zien kom je gezellig naar de meetquote:
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is best voor te stellen dat je niet met je dronken hoofd op FOK! wil.
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.
Stuur die maar ff in een PM!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Aha, dus dit is NIET het goede moment om te melden dat ik eigenlijk iemand had geregeld die de gehele gebeurtenis gaat filmen?
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreegquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?
Oooh dat is ook wel erg leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreeg
Iedereen die op de meet was, that is![]()
Leek mij een lollig geschenkje
Leek mij ook, maar als mensen al moeite hebben met foto's is het misschien beter van nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dat is ook wel erg leuk.Mijn zegen heb je hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |