Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef gomi het volgende:
wat houdt dat static-principeprecies in eigenlijk?
ah k, dus niets online enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houden
ah k. das duidelijk danquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Nee, het static principe juist is dat er niet gemiept wordt over fotoos
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
... en we de foto's voor onszelf houden
Als je users wil zien kom je gezellig naar de meetquote:
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is best voor te stellen dat je niet met je dronken hoofd op FOK! wil.
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.
Stuur die maar ff in een PM!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Aha, dus dit is NIET het goede moment om te melden dat ik eigenlijk iemand had geregeld die de gehele gebeurtenis gaat filmen?
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreegquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?
Oooh dat is ook wel erg leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreeg
Iedereen die op de meet was, that is![]()
Leek mij een lollig geschenkje
Leek mij ook, maar als mensen al moeite hebben met foto's is het misschien beter van nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dat is ook wel erg leuk.Mijn zegen heb je hoor!
Gewoon niet te veel zuipen en je fotoface te allen tijden paraat hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Voor de duidelijkheid: Er wordt niet moeilijk gedaan over foto's!
Ik zeg 'm wel afquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef Dottey het volgende:
filmen?
mijn hemel...
euh dat neem ik dan ook mee in mijn besluit..
Ja, hoe zit dat eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit dat met Gert, die komt toch neem ik aan gewoon?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg 'm wel afNiet dat ik mensen wegjaag
![]()
Godverdomme, blauwe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit dat met Gert, die komt toch neem ik aan gewoon?
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.
Maanvis hoe krijg je dat voor elkaar om na 5 dagen nog in de openingspost komenquote:Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Maanvis het volgende:
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.
Maar jij hebt ook geen pooier abonnement!quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis hoe krijg je dat voor elkaar om na 5 dagen nog in de openingspost komen, lukt mij na 2 dagen niet meer.
Wat , jee nooit in verdiept.quote:Op zondag 13 december 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Maar jij hebt ook geen pooier abonnement!
[ afbeelding ]
Sluit er snel eens een af zou ik zeggen.
Je komt toch wel, dus hup op die lijstquote:
Dat was ook mijn redenatiequote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt toch wel, dus hup op die lijst.
Oke, nu weten we het wel, hè.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Dottey het volgende:
ja shoarma!!! leuk
* Dottey zegt neem je stickers maar mee![]()
Ben ik een keer serieus, krijg je ditquote:
Leugens! Ik weet hoe het écht zit!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
Ik cancel mijn deelname aan de meet.
Ik krijg een gast in huis op de 23ste, dus haal mij maar van de lijst van mensen die komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leugens! Ik weet hoe het écht zit!nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nooit bang van iemand. Ik kan hard meppen als het moet![]()
Maar iik heb echt een loge dan
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
Dit deel wordt geopend door mij omdat liesje het me vroeg, en gezien haar charmante eigenschappen kan ik dat uiteraard niet weigeren.
De locatie staat nog niet niet 100% vast, maar zou best wel eens stairway to heaven in Utrecht kunnen worden. De datum staat wel al vast! 23 Januari! De aanvangsttijd is maar net wanneer jullie willen, dus laat dat hier ff weten
. En we gaan door tot in de late uurtjes!
Komers:
Dotteke
HidiHo
Ian_Nick
Liesje1979
Maanvis
Meravididinges
Pietjepuk007
Remlof
swarmahoer
Misschieners:
debuurvrouw
Gert
Kopijkat
Noek
Yvonne
PS: Modjes, update de lijst maar nav de reacties in dit topique
PS2: Geen gezeik over foto's (static-principe), tapas, tafelschikking en die wil niet met die!
beetje jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
Ik cancel mijn deelname aan de meet.
Ik krijg een gast in huis op de 23ste, dus haal mij maar van de lijst van mensen die komen![]()
er zijn vast nog andere dames die je kunt bestickerenquote:
Eerst moet je de komers-lijst nog ff uitbreiden met je hosseltechnieken, dan pas volgt de selectie van strippers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, zijn er al strippers geregeld enzo?
Ja, nee, want als ik kan zeggen dat de strippers al besteld zijn is dat natuurlijk geen extra pull-factor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst moet je de komers-lijst nog ff uitbreiden met je hosseltechnieken, dan pas volgt de selectie van strippers.
Omdat ik hem niet kon editten.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdag over 2 weken al, waarom is de komers-lijst nog niet langer?
Oh joy, gaat die een beetje mijn thunder stealen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
Een echte RLS-ster! Nu kom ik ook!
Péter, Noek! De Búnkerboy!
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Maanvis het volgende:
mmm, heeft iemand wellicht wat verborgen fotomateriaal van Noek? Zodat ik me kan voorbereiden?
mmmm, terug naar je.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Maanvis het volgende:
mmm, heeft iemand wellicht wat verborgen fotomateriaal van Noek? Zodat ik me kan voorbereiden?
Kreeg je die niet gratis bij je award dan?quote:
Kijk, dan komen we ergens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat moet ook niet, hangtafels genoeg. Die tafelschikking daar kan je je speciaal voor opgeven, mensen op leeftijd enzulks.
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik plof op een stoel op het terras bij de dichtbijzijnde terrasverwaming en daar sta ik alleen van op om af en toe wat glazen van de tafels te gooien.Grote kans dat ik daar alleen zit, in de kou
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?
Die met die consequente uitstraling. Dat ben jij dus niet.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
@Noek, als je bij remlof in de buurt blijft zit je ook op het terras.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf geen zin heb om te zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!), als ik mag zitten van Mera dan. Ik weet niet hoe de opzet is verder.
Duh, ik ben wel heel erg bejaard toevalligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Bij 2 of 3 statafels zit trouwens een hele dikke paal in het midden.
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Heb je een paaldans-act ingehuurd? Of ingestudeerd, nog beter?
Das op zich wel mooi; kun je met iemand die je niet mag toch beleefd aan 1 tafel zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zien
Bron: GSquote:Weer: het wordt NOG NOG VEEL erger
Het Amerikaanse weerinstituut GFS, dat begin december nog door u werd weggehoond omdat ze sneeuw en superkoude voorspelde in deze periode, heeft weer een enge voorspelling gedaan. Nee, we hebben het niet eens over de sneeuw van aankomend weekeinde. Check dit kaartje. Het is een voorspelling voor 20 januari. En het zijn de temperaturen OVERDAG. Volgende week overdag -11 tot -15 overdag. Onze weermannen hebben het voorlopig nog over deze temperaturen in de nacht. Als er dan nog een klein zuchtje wind bij komt, hebben we het over gevoelstemperatuur van -30. Er gaan doden vallen (nou ja, bejaarden dan).
Je bron says it allquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu maar hopen dat deze voorspelling niet doorgaat:
[..]
Bron: GS
Mah, ze zaten al een aantal keer op de juiste voorspelling de laatste tijd, ook al sprak die het KNMI vaak tegen.quote:
Aaaawquote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Stefan het volgende:
Zet mij maar bij de categorie over mijn lijk
Ben ik in Utrecht, kom ik wel even naast je zitten, sigaretje rokenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik plof op een stoel op het terras bij de dichtbijzijnde terrasverwaming en daar sta ik alleen van op om af en toe wat glazen van de tafels te gooien.Grote kans dat ik daar alleen zit, in de kou
WTF, geheime locatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
Geheime locatie via de pm. Check jullie pm!
Dan zie ik jou ook eens in het echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
Geheime locatie via de pm. Check jullie pm!
Neuh, maar ik vraag me af sinds wanneer een meet die in een openbaar gedeelte op FOK! wordt georganiseerd op een besloten geheime locatie wordt gehouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Of wil je langskomen met je cameraatje?
Oehoe, dus je komt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zie ik jou ook eens in het echt.
Oh. Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vraag me af sinds wanneer een meet die in een openbaar gedeelte op FOK! wordt georganiseerd op een besloten geheime locatie wordt gehouden.
Waar is dit goed voor precies?
Overigens ga ik er gemakshalve vanuit dat het gewoon in PS2 is
Maar waarom een besloten, geheime meet?quote:
Die is er niet. Het is een afleidingsmanoeuvre voor Nowlive. En die is nu mislukt. Bedankt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar waarom een besloten, geheime meet?
Nowlife moet erbij, zijn toch gezellige mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is er niet. Het is een afleidingsmanoeuvre voor Nowlive. En die is nu mislukt. Bedankt!
Met wie?quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, ik ben wel heel erg bejaard toevallig![]()
Maar ik heb nog geen flauw idee of wij komen.....
En dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 06:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog maar een paar nachtjes slapen!
Leuk hondjes!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ik in Utrecht, kom ik wel even naast je zitten, sigaretje roken
aaaaaah watquote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Slecht nieuws uit Duitsland.
IaN gaat het helaas niet redden om naar de meet te komen, vanwege zijn werk.
Hij kan bij nader inzien toch dat weekend geen vrij krijgen.
Hij komt niet naar de meet a.s. zaterdag, that's all.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom aan, als hij echt zo gek op je is zorgt hij er gewoon voor dat hij daar staat.
Ooh dus je krijgt hem nog wel te zien?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij komt niet naar de meet op zaterdag, that's all.
Ja, wat denk jij danquote:Op zondag 17 januari 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ooh dus je krijgt hem nog wel te zien?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat je hem niet laat gaan.
Run Ian run!
Nee!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Ik ben dan of in A'dam of met een neefje hier. Of mijn haar aan het wassen!
Nee serieus, kan niet.
Het verbaast mij niets dat PeterN niet meer wilquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Dementor staat nog niet op de lijst die komt toch ook.
En Peter Nuninga komt niet naar de meeting. Dat ving ik op.
Die snapt kennelijk niet dat hij gewoon een leuke meet kan hebben met die kritische FOK!kersquote:Op maandag 18 januari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets dat PeterN niet meer wil
Exact. Hij kent geen tussenweg.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die snapt kennelijk niet dat hij gewoon een leuke meet kan hebben met die kritische FOK!kers![]()
Alhoewel, misschien had hij verwacht dat het een adoreer Peter meet zou worden, en hij heeft waarschijnlijk wel door dat die kans vrij klein is
Hij is het middelpunt natuurlijk, jullie zijn slechts RLS watchers, hij is een RLS deelnemer. Soort van RLS fanclubdagquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
Maar laten we wel wezen: wat moet een PeterN sowieso op zo'n FOK!meet? Beetje misplaatste 'gast', imo.
Juistem, zojuist gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom aan, als hij echt zo gek op je is zorgt hij er gewoon voor dat hij daar staat.
Jippie, kan ik ook eindelijk een avond de Liesje uithangenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, even geen tijd om bij te lezen maar in principe kom ik gewoon
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, even geen tijd om bij te lezen maar in principe kom ik gewoon
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja nu snap ik er niets meer van hoor
Donequote:
O, ik ook net.quote:
Haha ja dat vond ik inderdaad een beetje schandpalerig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt de schandpaal van afzeggers maar weggehaald, nobel.
Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.quote:
Dus er staat RLS meet maar eigenlijk wil je een SC meet?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.
Jah!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.
Cc ga je er nog eens over denken?(kijkt heel lief)
Peter komt toch niet, moet die niet van t lijstje verwijderd worden? Dat gaf voor mij eigenlijk de doorslag om wel te gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja dat vond ik inderdaad een beetje schandpalerig.
Ja, jij ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus er staat RLS meet maar eigenlijk wil je een SC meet?
Waar zit jij dan ongeveer?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe, ik plaagde maar.
Ik zit te ver weg.
O ja, geschrapt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Peter komt toch niet, moet die niet van t lijstje verwijderd worden?
Ja maar we zitten hier ingesneeuwd en het dooien wil nog niet vlottenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das maar twee uurtjes rijden, dan beginnen we toch iets eerder?
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus je komt gewoon, samen met buuf. w00000000t
Kom je ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt nog druk zaterdag , gezellig!
Les informations recueillies au moyen de ce questionnaire sont destinées à CHANEL et à ses partenaires. Si vous ne le souhaitez pas cliquez ici.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef CarOnline het volgende:
Toute Noekie!![]()
![]()
Ik ben geen misschiener!
Ik kan echt niet. En nu ik zie wie wel, en wie niet, komen vind ik dat wel oprecht jammer.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
Cc ga je er nog eens over denken?(kijkt heel lief)
Haha drôlement, j'ai pensé où il les a de !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Les informations recueillies au moyen de ce questionnaire sont destinées à CHANEL et à ses partenaires. Si vous ne le souhaitez pas cliquez ici.![]()
Je bent een oui-er!Mon CarO!
Oh!quote:Haha erg, j' heb gedacht waar hij ze van heeft! Maar ik ben No-Go-er! Dat heeft jij net zo goed geweten! Maar nochtans sympathiek wat jouw gelukkig paar is geweest?
Ehm ja eigenijk wel want niets zo veranderlijk als een mens zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:50 schreef CarOnline het volgende:
Nou, 't komt niet als een héle grote verrassing toch?![]()
We doen wel een keukentafeltje in Februari bij jou want dan ben ik echt vrij!![]()
Aww sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm ja eigenijk wel want niets zo veranderlijk als een mens zeg ik altijd maar.
Ja, is goed. Is er nieuws?
Ooh vroeg ook echt al?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaan we aan de zuip? 17u? 18u? 19u?
Nee, ik moet ook gewoon werken die dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom denk ik rond een uur of 6.![]()
Jammer CarO, ik dacht dat je echt kwam.
wtfquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:
hmm ik moet nog ff kijken of het gaat lukken om te komen, ik blijk namelijk ook al met m'n vrienden naar a'dam te gaan die dag (top gear enzo).
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.quote:
Ik bedoel meer: wtf, je opent een topic en dan kom je zelf niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.
Ik zeg niet dat ik niet kom, waarschijnlijk kom ik gewoon omdat dat gedoe eigenlijk 'smiddags is, maar als ik niet kom, dan weten jullie waardoor het komtquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wtf, je opent een topic en dan kom je zelf niet!
Ik zou ook zonder twijfel voor Top Gear kiezen.... damn wat lijkt me dat gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.
Wij komen elkaar nog wel een keertje tegen. En dat is geen dreigement, maar een beloftequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jammer Maanvis. Lopen we elkaar wéér mis
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij komen elkaar nog wel een keertje tegen. En dat is geen dreigement, maar een belofte
Heb je m ook ingepakt of staat hij daar gewoon??quote:
Technisch gezien staat hij gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je m ook ingepakt of staat hij daar gewoon??
* Leandra heeft ook koffers staan, op zolder.
Ah, zie je wel... in dat geval:quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien staat hij gewoon.
De spullen die er in moeten liggen er nog naast
En een gedeelte zit op het moment in de was
Ja hoor, van de tafel, naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar.... en maar met de koffer slepenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, moet ik de hele meet met zo'n koffer lopen slepen
Hm. Dat is niet eens zo'n heel raar idee, hoe werkt dat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, van de tafel, naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar.... en maar met de koffer slepen![]()
Of je doet hem op het station in een kluisje natuurlijk
Je stopt er een gulden in, propt je tas erin, en even later haal je hem er weer uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm. Dat is niet eens zo'n heel raar idee, hoe werkt dat?
Kijk dan even naar het instructiefilmpje.... die muts heeft ook een grote koffer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik heb een heul grote koffert, past dat!?
Ik ga wel heel dom staan kijken en hopen dat Meer het even voor me regeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk dan even naar het instructiefilmpje.... die muts heeft ook een grote koffer.
Ja, leuk hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Maanvis het volgende:
wat zijn jullie schattig, net een stel kinderen die voor het eerst naar school gaan.
Ja, want vrouwen vallen als een blok voor mannen die nog geen koffer in een bagagekluisje kunnen doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel heel dom staan kijken en hopen dat Meer het even voor me regelt
Maar ik kan vuur maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen vallen als een blok voor mannen die nog geen koffer in een bagagekluisje kunnen doen![]()
Dat hulpbehoevende hè... daar val ik ook iedere keer voor![]()
Oh wacht![]()
Als de Stairway uiteindelijk in de fik staat weet je dat het gelukt is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met een aansteker![]()
Of lukt het je ook nog met een stokje en een touwtje??
En beterschap!quote:
Echt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk in Utrecht dus dan kom ik ook wel even langs
Met je missycameravrouw?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
bitterschaapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daar niet ziek zitten tenzij de rest ook graag ziek wil worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
quote:
Ik heb mijn dochter , kleindochter en schoonzoon , uit Spanje.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jah!Maar hondjes kwam toch ook? Of was dat een garpje, hondjes, kom er es in
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Dementor het volgende:
Begin weer eens ziek te worden (traditie aan het einde van zo'n week), dus ik moet me morgen opeens beter voelen wil ik nog gaan.
had ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaanquote:
jou zou ik toch wel 'ns willen meetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus Deisy, Stefan en hondjes komen de boel verder opleuken?
Ik krijg er steeds meer zin in
![]()
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beursquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou zou ik toch wel 'ns willen meeten, deiss.
Ben met Fann op stap ,Griekse avond, To steki Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben met Fann op stap Griekse avond, To steki Amsterdam.
Stond al maanden in de agenda.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?
Jullie hebben gewoon een schaduw-meet
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beurs
Iets voor jou Willem-Jozef.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.
nee, ik heb niet zo veel met al dat gezeur..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iets voor jou Willem-Jozef.
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa
Wat leuk! Veel plezier en doe de groetjes van mij aan Fannquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stond al maanden in de agenda.
Mijn Yvonne, wat doet zij!quote:
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
Mwoah, we hebben een pre-meet op het stationquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
toch hoop en bid ik dat het gezellig wordt.
y
Ook waar, alleen zitten we dan nog een week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen zie ik eindelijk mijn liefste Gertje irl
Ik ga denk ik een gedicht voor hem schrijven![]()
![]()
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardje
Gert en ik zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.
Toeval? I think NOT!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeke in de treim.
De stairway heeft een podium!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeketjoeke in de treim.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |