Mijn Yvonne, wat doet zij!quote:
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
Mwoah, we hebben een pre-meet op het stationquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
toch hoop en bid ik dat het gezellig wordt.
y
Ook waar, alleen zitten we dan nog een week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen zie ik eindelijk mijn liefste Gertje irl
Ik ga denk ik een gedicht voor hem schrijven![]()
![]()
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardje
Gert en ik zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.
Toeval? I think NOT!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeke in de treim.
De stairway heeft een podium!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeketjoeke in de treim.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |