Met je missycameravrouw?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk in Utrecht dus dan kom ik ook wel even langs
bitterschaapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daar niet ziek zitten tenzij de rest ook graag ziek wil worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk in Utrecht dus dan kom ik ook wel even langs
quote:
Ik heb mijn dochter , kleindochter en schoonzoon , uit Spanje.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jah!Maar hondjes kwam toch ook? Of was dat een garpje, hondjes, kom er es in
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Dementor het volgende:
Begin weer eens ziek te worden (traditie aan het einde van zo'n week), dus ik moet me morgen opeens beter voelen wil ik nog gaan.
had ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaanquote:
jou zou ik toch wel 'ns willen meetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus Deisy, Stefan en hondjes komen de boel verder opleuken?
Ik krijg er steeds meer zin in
![]()
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beursquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou zou ik toch wel 'ns willen meeten, deiss.
Ben met Fann op stap ,Griekse avond, To steki Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben met Fann op stap Griekse avond, To steki Amsterdam.
Stond al maanden in de agenda.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?
Jullie hebben gewoon een schaduw-meet
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beurs
Iets voor jou Willem-Jozef.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.
nee, ik heb niet zo veel met al dat gezeur..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iets voor jou Willem-Jozef.
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa
Wat leuk! Veel plezier en doe de groetjes van mij aan Fannquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stond al maanden in de agenda.
Mijn Yvonne, wat doet zij!quote:
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
Mwoah, we hebben een pre-meet op het stationquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
toch hoop en bid ik dat het gezellig wordt.
y
Ook waar, alleen zitten we dan nog een week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen zie ik eindelijk mijn liefste Gertje irl
Ik ga denk ik een gedicht voor hem schrijven![]()
![]()
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardje
Gert en ik zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.
Toeval? I think NOT!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeke in de treim.
De stairway heeft een podium!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeketjoeke in de treim.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |