Zoiets zal het wel zijn en wellicht is het tijdens die stille meeting beneden ook ter sprake gekomen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat het idee van Johan komt, want er was onstream ook al sprake van het gezeik in de chat (was nav een telefoontje van Slaai) en dat moest dan maar eens onstream uitgesproken worden, aldus Johan.
Daar kun je je als maker dan behoorlijk in verslikken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoopt hij als programmamaker bij elk beeld ... Bij elk onderwerp. Dus als er een onderwerp wordt aangedragen waarbij wordt vermeld dat er vuurwerk te verwachten is, is Bram een en al oor. Zonder te snappen hoe die vork in welke steel dan ook zit.
Geen idee van hoe het werkt qua fora ---> clueless.
Niet helemaal, want als Bram weet dat dit potentie heeft, dan is hij niet langer clueless qua fora.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dus dan zeggen we in feite hetzelfde.
Yepz ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar kun je je als maker dan behoorlijk in verslikken.
Neuh. Bram heeft ook al eens geopperd om 5 FOK!'ers, 5 NowLivers en 5 van een ander forum in TBO2 te stoppen. Hij denkt vast dat heel FOK! (duizenden users) weten wat NowLife is en de rivaliteit en Ajax en Feyenoord is, terwijl het echt om 25 mensen gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat het idee van Johan komt, want er was onstream ook al sprake van het gezeik in de chat (was nav een telefoontje van Slaai) en dat moest dan maar eens onstream uitgesproken worden, aldus Johan.
idd Maanvis en LekkerSimpel is de éérste gast, volgens de chat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef Maanvis het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Wijnneus het volgende:
idd Maanvis en LekkerSimpel is de éérste gast, volgens de chat.
Hoog tijd dat die vraag beantwoord wordt idd.quote:
Alsof 't daar om draaitquote:
Die even geleden ook schreef dat het maar eens afgelopen moet zijn met die strijd om Nowlive op de chat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Je krijgt eeuwige roem en verder moet je niet zeiken, althans, niet als het niet in beeld isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Stefan het volgende:
Krijg je onkostenreisvergoeding?
Ik heb niks aangepast. Dat is weggevallen, blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
De OP is overigens door TS aangepast,. het "in elkaar laten beuken" was doorgestreept maar nu niet meer. Geen big deal, maar wil het toch even melden.
Ja, die!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die even geleden ook schreef dat het maar eens afgelopen moet zijn met die strijd om Nowlive op de chat.
Hebben we nu met een verenigd offensief te maken
Dat denk ik ook, die wil graag meevaren op de 'populariteit' van zijn grote vriend Jaap.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
LS/PietjeSV spoort niet,. dat moge duidelijk zijn. Die waait met alle winden mee die hem verder kunnen brengen.
Het kan iemand wel over de streep halen, toch? Niet iedereen heeft het ervoor over om het zelf op te hoesten, en groot gelijk.quote:
Bron?quote:
Mij lijkt het ook een nee, aangezien dat niet binnen Jaap's budget valt.quote:
En daar hebben we de fokker dus en nog een door Jaap kneedbare ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
En ik had mijn post al aangepast. Als je de tekst niet uit de bron maar vanaf het forum kopieert, vallen vet, schuin en doorgestreept weg. Maar nogmaals: no big deal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
Maar ik heb het opnieuw doorgestreept.
Waarom ga jij niet Cc?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een nee, aangezien dat niet binnen Jaap's budget valt.
Ja ik denk ook wel dat het zo is, anders zou het er wel expres bij vermeld worden...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook een nee, aangezien dat niet binnen Jaap's budget valt.
Ze konden niet door één deur maar dat was in één middagje opgelost.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
LS en Sly waren in ieder geval tot voor kort water en vuur
Des te beter voor Jaap ... en Bramquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
LS en Sly waren in ieder geval tot voor kort water en vuur
Bummersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze konden niet door één deur maar dat was in één middagje opgelost.
Oke bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
De OP is overigens door TS aangepast,. het "in elkaar laten beuken" was doorgestreept
maar nu niet meer. Geen big deal, maar wil het toch even melden.
Waarschijnlijk een snelle Copy.
Krijg jij wel km vergoeding?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat het zo is, anders zou het er wel expres bij vermeld worden...
Maar wil t toch wel zeker weten eik
Omdat lees terug.quote:
Nu maar hopen dat Marian er ook bij is woensdag anders kun je zelfs die thee wel op je buik schrijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Bummersdan krijgen we dus een thee met een koekje show
Ik had dat hele doorgestreepte niet door, vond het een beetje jammer dat je suggereerde dat ik dat expres zou hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:36 schreef Gert het volgende:
En ik had mijn post al aangepast. Als je de tekst niet uit de bron maar vanaf het forum kopieert, vallen vet, schuin en doorgestreept weg. Maar nogmaals: no big deal!
Dan ken je LS niet. Die is in staat om de hele tent te verbouwen als je hem bijvoorbeeld verteld dat het mooi weer isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Bummersdan krijgen we dus een thee met een koekje show
LS mag ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hey Sly, als je hier meeleest, vieze vette butthufter, doe eens een ontoerekeningsvatbaar zijn kunstje?
Likkende Lassie!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was toch ook een Fok!ker naar DGK geweest om Amanda te beledigen en in haar tieten te knijpen? Kan die niet met Sly gaan vechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |