Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.quote:
Dus er staat RLS meet maar eigenlijk wil je een SC meet?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.
Jah!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Cc ook moet komen. En nog veel meer mensen, zoals bijv Hondjes en Leandra, Deisyy, Laysa, Buuf en Caro en Teun natuurlijk ook, nou ja, dat zo ongeveer.
Cc ga je er nog eens over denken?(kijkt heel lief)
Peter komt toch niet, moet die niet van t lijstje verwijderd worden? Dat gaf voor mij eigenlijk de doorslag om wel te gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja dat vond ik inderdaad een beetje schandpalerig.
Ja, jij ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus er staat RLS meet maar eigenlijk wil je een SC meet?
Waar zit jij dan ongeveer?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe, ik plaagde maar.
Ik zit te ver weg.
O ja, geschrapt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Peter komt toch niet, moet die niet van t lijstje verwijderd worden?
Ja maar we zitten hier ingesneeuwd en het dooien wil nog niet vlottenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Das maar twee uurtjes rijden, dan beginnen we toch iets eerder?
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus je komt gewoon, samen met buuf. w00000000t
Kom je ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt nog druk zaterdag , gezellig!
Les informations recueillies au moyen de ce questionnaire sont destinées à CHANEL et à ses partenaires. Si vous ne le souhaitez pas cliquez ici.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:40 schreef CarOnline het volgende:
Toute Noekie!![]()
![]()
Ik ben geen misschiener!
Ik kan echt niet. En nu ik zie wie wel, en wie niet, komen vind ik dat wel oprecht jammer.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef Juud79 het volgende:
Cc ga je er nog eens over denken?(kijkt heel lief)
Haha drôlement, j'ai pensé où il les a de !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Les informations recueillies au moyen de ce questionnaire sont destinées à CHANEL et à ses partenaires. Si vous ne le souhaitez pas cliquez ici.![]()
Je bent een oui-er!Mon CarO!
Oh!quote:Haha erg, j' heb gedacht waar hij ze van heeft! Maar ik ben No-Go-er! Dat heeft jij net zo goed geweten! Maar nochtans sympathiek wat jouw gelukkig paar is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |