Kreeg je die niet gratis bij je award dan?quote:
Kijk, dan komen we ergens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat moet ook niet, hangtafels genoeg. Die tafelschikking daar kan je je speciaal voor opgeven, mensen op leeftijd enzulks.
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik plof op een stoel op het terras bij de dichtbijzijnde terrasverwaming en daar sta ik alleen van op om af en toe wat glazen van de tafels te gooien.Grote kans dat ik daar alleen zit, in de kou
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?
Die met die consequente uitstraling. Dat ben jij dus niet.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
@Noek, als je bij remlof in de buurt blijft zit je ook op het terras.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf geen zin heb om te zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!), als ik mag zitten van Mera dan. Ik weet niet hoe de opzet is verder.
Duh, ik ben wel heel erg bejaard toevalligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Bij 2 of 3 statafels zit trouwens een hele dikke paal in het midden.
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Heb je een paaldans-act ingehuurd? Of ingestudeerd, nog beter?
Das op zich wel mooi; kun je met iemand die je niet mag toch beleefd aan 1 tafel zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zien
Bron: GSquote:Weer: het wordt NOG NOG VEEL erger
Het Amerikaanse weerinstituut GFS, dat begin december nog door u werd weggehoond omdat ze sneeuw en superkoude voorspelde in deze periode, heeft weer een enge voorspelling gedaan. Nee, we hebben het niet eens over de sneeuw van aankomend weekeinde. Check dit kaartje. Het is een voorspelling voor 20 januari. En het zijn de temperaturen OVERDAG. Volgende week overdag -11 tot -15 overdag. Onze weermannen hebben het voorlopig nog over deze temperaturen in de nacht. Als er dan nog een klein zuchtje wind bij komt, hebben we het over gevoelstemperatuur van -30. Er gaan doden vallen (nou ja, bejaarden dan).
Je bron says it allquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu maar hopen dat deze voorspelling niet doorgaat:
[..]
Bron: GS
Mah, ze zaten al een aantal keer op de juiste voorspelling de laatste tijd, ook al sprak die het KNMI vaak tegen.quote:
Aaaawquote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Stefan het volgende:
Zet mij maar bij de categorie over mijn lijk
Ben ik in Utrecht, kom ik wel even naast je zitten, sigaretje rokenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik plof op een stoel op het terras bij de dichtbijzijnde terrasverwaming en daar sta ik alleen van op om af en toe wat glazen van de tafels te gooien.Grote kans dat ik daar alleen zit, in de kou
WTF, geheime locatie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
Geheime locatie via de pm. Check jullie pm!
Dan zie ik jou ook eens in het echt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
Geheime locatie via de pm. Check jullie pm!
Neuh, maar ik vraag me af sinds wanneer een meet die in een openbaar gedeelte op FOK! wordt georganiseerd op een besloten geheime locatie wordt gehouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Of wil je langskomen met je cameraatje?
Oehoe, dus je komt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zie ik jou ook eens in het echt.
Oh. Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vraag me af sinds wanneer een meet die in een openbaar gedeelte op FOK! wordt georganiseerd op een besloten geheime locatie wordt gehouden.
Waar is dit goed voor precies?
Overigens ga ik er gemakshalve vanuit dat het gewoon in PS2 is
Maar waarom een besloten, geheime meet?quote:
Die is er niet. Het is een afleidingsmanoeuvre voor Nowlive. En die is nu mislukt. Bedankt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar waarom een besloten, geheime meet?
Nowlife moet erbij, zijn toch gezellige mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is er niet. Het is een afleidingsmanoeuvre voor Nowlive. En die is nu mislukt. Bedankt!
Met wie?quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh, ik ben wel heel erg bejaard toevallig![]()
Maar ik heb nog geen flauw idee of wij komen.....
En dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 06:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog maar een paar nachtjes slapen!
Leuk hondjes!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ik in Utrecht, kom ik wel even naast je zitten, sigaretje roken
aaaaaah watquote:Op zondag 17 januari 2010 19:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Slecht nieuws uit Duitsland.
IaN gaat het helaas niet redden om naar de meet te komen, vanwege zijn werk.
Hij kan bij nader inzien toch dat weekend geen vrij krijgen.
Hij komt niet naar de meet a.s. zaterdag, that's all.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom aan, als hij echt zo gek op je is zorgt hij er gewoon voor dat hij daar staat.
Ooh dus je krijgt hem nog wel te zien?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij komt niet naar de meet op zaterdag, that's all.
Ja, wat denk jij danquote:Op zondag 17 januari 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ooh dus je krijgt hem nog wel te zien?
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat je hem niet laat gaan.
Run Ian run!
Nee!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Ik ben dan of in A'dam of met een neefje hier. Of mijn haar aan het wassen!
Nee serieus, kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |