Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef gomi het volgende:
wat houdt dat static-principeprecies in eigenlijk?
ah k, dus niets online enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er niet gemiept moet worden en we de foto's voor onszelf houden
ah k. das duidelijk danquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Nee, het static principe juist is dat er niet gemiept wordt over fotoos
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
... en we de foto's voor onszelf houden
Als je users wil zien kom je gezellig naar de meetquote:
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is best voor te stellen dat je niet met je dronken hoofd op FOK! wil.
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar als er toch een foto her en der in de topiques gepost wordt heeft niemand daar problemen mee.
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meetquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Problemen is een groot woord, maar echt fan zou ik mij ook niet noemen.
Stuur die maar ff in een PM!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke foto's van je van een vorige meet
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Aha, dus dit is NIET het goede moment om te melden dat ik eigenlijk iemand had geregeld die de gehele gebeurtenis gaat filmen?
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreegquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoalng je dat niet op Youtube oid plempt lijkt me dat geen probleem, toch?
Oooh dat is ook wel erg leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het idee was dat iedereen uiteindelijk gewoon het filmpje toegestuurd kreeg
Iedereen die op de meet was, that is![]()
Leek mij een lollig geschenkje
Leek mij ook, maar als mensen al moeite hebben met foto's is het misschien beter van nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dat is ook wel erg leuk.Mijn zegen heb je hoor!
Gewoon niet te veel zuipen en je fotoface te allen tijden paraat hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Voor de duidelijkheid: Er wordt niet moeilijk gedaan over foto's!
Ik zeg 'm wel afquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef Dottey het volgende:
filmen?
mijn hemel...
euh dat neem ik dan ook mee in mijn besluit..
Ja, hoe zit dat eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit dat met Gert, die komt toch neem ik aan gewoon?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg 'm wel afNiet dat ik mensen wegjaag
![]()
Godverdomme, blauwe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit dat met Gert, die komt toch neem ik aan gewoon?
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.
Maanvis hoe krijg je dat voor elkaar om na 5 dagen nog in de openingspost komenquote:Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Maanvis het volgende:
OP Geupdate. Nu kan Gert er niet meer onderuit.
Maar jij hebt ook geen pooier abonnement!quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maanvis hoe krijg je dat voor elkaar om na 5 dagen nog in de openingspost komen, lukt mij na 2 dagen niet meer.
Wat , jee nooit in verdiept.quote:Op zondag 13 december 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Maar jij hebt ook geen pooier abonnement!
[ afbeelding ]
Sluit er snel eens een af zou ik zeggen.
Je komt toch wel, dus hup op die lijstquote:
Dat was ook mijn redenatiequote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je komt toch wel, dus hup op die lijst.
Oke, nu weten we het wel, hè.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Dottey het volgende:
ja shoarma!!! leuk
* Dottey zegt neem je stickers maar mee![]()
Ben ik een keer serieus, krijg je ditquote:
Leugens! Ik weet hoe het écht zit!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
Ik cancel mijn deelname aan de meet.
Ik krijg een gast in huis op de 23ste, dus haal mij maar van de lijst van mensen die komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leugens! Ik weet hoe het écht zit!nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nooit bang van iemand. Ik kan hard meppen als het moet![]()
Maar iik heb echt een loge dan
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Maanvis het volgende:
Dit deel wordt geopend door mij omdat liesje het me vroeg, en gezien haar charmante eigenschappen kan ik dat uiteraard niet weigeren.
De locatie staat nog niet niet 100% vast, maar zou best wel eens stairway to heaven in Utrecht kunnen worden. De datum staat wel al vast! 23 Januari! De aanvangsttijd is maar net wanneer jullie willen, dus laat dat hier ff weten
. En we gaan door tot in de late uurtjes!
Komers:
Dotteke
HidiHo
Ian_Nick
Liesje1979
Maanvis
Meravididinges
Pietjepuk007
Remlof
swarmahoer
Misschieners:
debuurvrouw
Gert
Kopijkat
Noek
Yvonne
PS: Modjes, update de lijst maar nav de reacties in dit topique
PS2: Geen gezeik over foto's (static-principe), tapas, tafelschikking en die wil niet met die!
beetje jammerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
Ik cancel mijn deelname aan de meet.
Ik krijg een gast in huis op de 23ste, dus haal mij maar van de lijst van mensen die komen![]()
er zijn vast nog andere dames die je kunt bestickerenquote:
Eerst moet je de komers-lijst nog ff uitbreiden met je hosseltechnieken, dan pas volgt de selectie van strippers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet, zijn er al strippers geregeld enzo?
Ja, nee, want als ik kan zeggen dat de strippers al besteld zijn is dat natuurlijk geen extra pull-factor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst moet je de komers-lijst nog ff uitbreiden met je hosseltechnieken, dan pas volgt de selectie van strippers.
Omdat ik hem niet kon editten.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdag over 2 weken al, waarom is de komers-lijst nog niet langer?
Oh joy, gaat die een beetje mijn thunder stealen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
Een echte RLS-ster! Nu kom ik ook!
Péter, Noek! De Búnkerboy!
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Maanvis het volgende:
mmm, heeft iemand wellicht wat verborgen fotomateriaal van Noek? Zodat ik me kan voorbereiden?
mmmm, terug naar je.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Maanvis het volgende:
mmm, heeft iemand wellicht wat verborgen fotomateriaal van Noek? Zodat ik me kan voorbereiden?
Kreeg je die niet gratis bij je award dan?quote:
Kijk, dan komen we ergens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat moet ook niet, hangtafels genoeg. Die tafelschikking daar kan je je speciaal voor opgeven, mensen op leeftijd enzulks.
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik plof op een stoel op het terras bij de dichtbijzijnde terrasverwaming en daar sta ik alleen van op om af en toe wat glazen van de tafels te gooien.Grote kans dat ik daar alleen zit, in de kou
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet echt alles vantevoren afgesproken worden?
Die met die consequente uitstraling. Dat ben jij dus niet.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je alleen dààr mag roken niet denk ik.
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
@Noek, als je bij remlof in de buurt blijft zit je ook op het terras.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf geen zin heb om te zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten (verrassing!), als ik mag zitten van Mera dan. Ik weet niet hoe de opzet is verder.
Duh, ik ben wel heel erg bejaard toevalligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap niet dat er gezeten moet worden. We zijn toch niet bejaard ofzo?![]()
Kun je ook niet mingelen en alles, dan gaat toch de hele opzet van die meet verloren?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Maanvis het volgende:
Bij 2 of 3 statafels zit trouwens een hele dikke paal in het midden.
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Heb je een paaldans-act ingehuurd? Of ingestudeerd, nog beter?
Das op zich wel mooi; kun je met iemand die je niet mag toch beleefd aan 1 tafel zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je degene tegenover je dan niet kunt zien
Bron: GSquote:Weer: het wordt NOG NOG VEEL erger
Het Amerikaanse weerinstituut GFS, dat begin december nog door u werd weggehoond omdat ze sneeuw en superkoude voorspelde in deze periode, heeft weer een enge voorspelling gedaan. Nee, we hebben het niet eens over de sneeuw van aankomend weekeinde. Check dit kaartje. Het is een voorspelling voor 20 januari. En het zijn de temperaturen OVERDAG. Volgende week overdag -11 tot -15 overdag. Onze weermannen hebben het voorlopig nog over deze temperaturen in de nacht. Als er dan nog een klein zuchtje wind bij komt, hebben we het over gevoelstemperatuur van -30. Er gaan doden vallen (nou ja, bejaarden dan).
Je bron says it allquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu maar hopen dat deze voorspelling niet doorgaat:
[..]
Bron: GS
Mah, ze zaten al een aantal keer op de juiste voorspelling de laatste tijd, ook al sprak die het KNMI vaak tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |