Ehm ja eigenijk wel want niets zo veranderlijk als een mens zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:50 schreef CarOnline het volgende:
Nou, 't komt niet als een héle grote verrassing toch?![]()
We doen wel een keukentafeltje in Februari bij jou want dan ben ik echt vrij!![]()
Aww sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm ja eigenijk wel want niets zo veranderlijk als een mens zeg ik altijd maar.
Ja, is goed. Is er nieuws?
Ooh vroeg ook echt al?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaan we aan de zuip? 17u? 18u? 19u?
Nee, ik moet ook gewoon werken die dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom denk ik rond een uur of 6.![]()
Jammer CarO, ik dacht dat je echt kwam.
wtfquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:
hmm ik moet nog ff kijken of het gaat lukken om te komen, ik blijk namelijk ook al met m'n vrienden naar a'dam te gaan die dag (top gear enzo).
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.quote:
Ik bedoel meer: wtf, je opent een topic en dan kom je zelf niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.
Ik zeg niet dat ik niet kom, waarschijnlijk kom ik gewoon omdat dat gedoe eigenlijk 'smiddags is, maar als ik niet kom, dan weten jullie waardoor het komtquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wtf, je opent een topic en dan kom je zelf niet!
Ik zou ook zonder twijfel voor Top Gear kiezen.... damn wat lijkt me dat gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, maar weinig vrouwen begrijpen wat ik zeg, en ik begrijp het zelf soms ook niet.
Wij komen elkaar nog wel een keertje tegen. En dat is geen dreigement, maar een beloftequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jammer Maanvis. Lopen we elkaar wéér mis
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij komen elkaar nog wel een keertje tegen. En dat is geen dreigement, maar een belofte
Heb je m ook ingepakt of staat hij daar gewoon??quote:
Technisch gezien staat hij gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je m ook ingepakt of staat hij daar gewoon??
* Leandra heeft ook koffers staan, op zolder.
Ah, zie je wel... in dat geval:quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien staat hij gewoon.
De spullen die er in moeten liggen er nog naast
En een gedeelte zit op het moment in de was
Ja hoor, van de tafel, naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar.... en maar met de koffer slepenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, moet ik de hele meet met zo'n koffer lopen slepen
Hm. Dat is niet eens zo'n heel raar idee, hoe werkt dat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, van de tafel, naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar, naar de tafel, naar buiten (want roken), naar de bar.... en maar met de koffer slepen![]()
Of je doet hem op het station in een kluisje natuurlijk
Je stopt er een gulden in, propt je tas erin, en even later haal je hem er weer uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm. Dat is niet eens zo'n heel raar idee, hoe werkt dat?
Kijk dan even naar het instructiefilmpje.... die muts heeft ook een grote koffer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik heb een heul grote koffert, past dat!?
Ik ga wel heel dom staan kijken en hopen dat Meer het even voor me regeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk dan even naar het instructiefilmpje.... die muts heeft ook een grote koffer.
Ja, leuk hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef Maanvis het volgende:
wat zijn jullie schattig, net een stel kinderen die voor het eerst naar school gaan.
Ja, want vrouwen vallen als een blok voor mannen die nog geen koffer in een bagagekluisje kunnen doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel heel dom staan kijken en hopen dat Meer het even voor me regelt
Maar ik kan vuur maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen vallen als een blok voor mannen die nog geen koffer in een bagagekluisje kunnen doen![]()
Dat hulpbehoevende hè... daar val ik ook iedere keer voor![]()
Oh wacht![]()
Als de Stairway uiteindelijk in de fik staat weet je dat het gelukt is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met een aansteker![]()
Of lukt het je ook nog met een stokje en een touwtje??
En beterschap!quote:
Echt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
Morgen ben ik waarschijnlijk in Utrecht dus dan kom ik ook wel even langs
Met je missycameravrouw?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
bitterschaapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga daar niet ziek zitten tenzij de rest ook graag ziek wil worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:14 schreef Stefan het volgende:
quote:
Ik heb mijn dochter , kleindochter en schoonzoon , uit Spanje.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jah!Maar hondjes kwam toch ook? Of was dat een garpje, hondjes, kom er es in
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik er niet filmen. Lijkt me ook niet boeiend ofzo. Voor derden.
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Dementor het volgende:
Begin weer eens ziek te worden (traditie aan het einde van zo'n week), dus ik moet me morgen opeens beter voelen wil ik nog gaan.
had ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht net: Misschien dat ik toch ga want Dementor en Juud komen ook.
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaanquote:
jou zou ik toch wel 'ns willen meetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dus Deisy, Stefan en hondjes komen de boel verder opleuken?
Ik krijg er steeds meer zin in
![]()
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beursquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou zou ik toch wel 'ns willen meeten, deiss.
Ben met Fann op stap ,Griekse avond, To steki Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
nu ben jij mijn laatste reden om toch te gaan
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben met Fann op stap Griekse avond, To steki Amsterdam.
Stond al maanden in de agenda.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer?! Vanavond ? Of morgenavond?
Jullie hebben gewoon een schaduw-meet
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat de locatie is verplaatst naar de kamasutra-beurs
Iets voor jou Willem-Jozef.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:41 schreef willem-jozef het volgende:
haha, lijkt me geen slechtere keuze dan zo'n cafeetje.
nee, ik heb niet zo veel met al dat gezeur..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iets voor jou Willem-Jozef.
FOK!ker gezocht om met Sly te sparren in Tabula Rasa
Wat leuk! Veel plezier en doe de groetjes van mij aan Fannquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Stond al maanden in de agenda.
Mijn Yvonne, wat doet zij!quote:
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
Mwoah, we hebben een pre-meet op het stationquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi sylvia, onvoorstelbaar dat je iemand waar je op bent voor het eerst gaat meeten met een groep anderen![]()
toch hoop en bid ik dat het gezellig wordt.
y
Ook waar, alleen zitten we dan nog een week met elkaar opgescheeptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op zich wel handig; als het dan tegenvalt zijn er iig nog anderen om een gezellige avond mee te hebben.
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Morgen zie ik eindelijk mijn liefste Gertje irl
Ik ga denk ik een gedicht voor hem schrijven![]()
![]()
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal die leuk vinden. Weet ik zéker!
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tekening voor 'm. Van een paardje
Gert en ik zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is dol op huisgemaakte paardjes! N'och.
Toeval? I think NOT!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeke in de treim.
De stairway heeft een podium!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:Krijg ineens weer zin in die meet.
![]()
Een gedicht is leuk Ian, maar niet dat Mera dan jaloers wordt hè, niet "zo'n soort gedicht".![]()
Gewoon iets met nazi's en ziektes bijvoorbeeld en dan mooi op rijm! Tjoeketjoeketjoeke in de treim.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |