Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Want het gaat er wel raar aan toe, je mag het echt nergens meer over hebben de laatste dagen.
Nou, sommigen hebben de status van B-artiest nog lang niet bereikt hoor! Die hebben nog een lange weg te gaan, als ze al ooit bij de B aankomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhdat is het dus, B-artiesten kunnen zich aanmelden bij Johan en hij geeft ze een kans om door te breken, oh dat vind ik dan wel weer lief van Johan
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.
Dries Roelvink is veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles best
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Die worden geschreven door Peter N of Alsido.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jaahh.. maar maar niet op kritiek...Heb je wel eens PM's gehad van hem op de chat?
Welk mailtje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
MIJN MAILTJE WORDT NU VOORGELEZEN DOOR JOHAN!!!!
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkersquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was.
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Er staat: IK DENK. Dat betekent dat het mijn persoonlijke mening is en dat ik dat dus op persoonlijke titel meld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Ja best jammer, jullie (Dot en jij) waren zo geschikt geweest. Maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
Kom op nou Mera, sinds zijn komst/bemoeienis is het alleen maar ellende, en Puty regelt nu dingen, bemoeit zich met techniek/website etc.etc.
S zit met zijn 1 elleboog al in de reet van Johan, hij wringt zich koste wat het kost ertussen, en jij zegt dat er niks veranderd is???
Dat betwijfel ik. Ik ben net zo partijdig als de rest. En Dottey ook, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja best jammer, jullie (Dot en jij) waren zo geschikt geweest. Maar ik snap het wel.
Jammer. Ik bedoelde het anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik ben net zo partijdig als de rest. En Dottey ook, als je het mij vraagt.
Maar in jullie voordeel, dusja hier geen klachten natuurlijk.
oke Mera excuus, maar ik kan je op een boterbriefje geven dat als hij echt zeggenschap krijgt al het werk voor niks is geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nietWaar zeg ik dat?
![]()
Ik zeg alleen dat dat niet aan Sly hoeft te liggen. Dat weten we heul niet.
Maak ik eens een positieve opmerking, is het weer niet goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat: IK DENK. Dat betekent dat het mijn persoonlijke mening is en dat ik dat dus op persoonlijke titel meld.
Moet ik echt weer een disclaimer onder elke post plaatsen of wil je volgende keer beter lezen?
Ook dat is nergens gezegd dus ik weet niet waarom iedereen dat steeds denkt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Mera excuus, maar ik kan je op een boterbriefje geven dat als hij echt zeggenschap krijgt al het werk voor niks is geweest.
Oh, ik las het als sarcasme in haar puurste vorm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maak ik eens een positieve opmerking, is het weer niet goed
Hij zal hem misschien niet beheren Mera, maar dat hij een vinger in de pap daar heeft is wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook dat is nergens gezegd dus ik weet niet waarom iedereen dat steeds denkt?![]()
Sly heeft zelf ook overal al geroepen dat de geruchten niet waar zijn, over dat hij de chat zou gaan beheren oid.
Dan moet je even op S zijn forum lezen:quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
Kom op nou Mera, sinds zijn komst/bemoeienis is het alleen maar ellende, en Puty regelt nu dingen, bemoeit zich met techniek/website etc.etc.
S zit met zijn 1 elleboog al in de reet van Johan, hij wringt zich koste wat het kost ertussen, en jij zegt dat er niks veranderd is???
De chat levert niet al te veel problemen op, zolang er maar een capabele moderator zit die de zaak een beetje in de hand kan houden, zonder direct bij de chatters als een rode lap op een stier te werken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Mag ik deze beurt even overslaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan moet je even op S zijn forum lezen:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij mogen vernemen dat er weer een “Gouden Kooi” aan zit te komen. De werkzaamheden in huis zijn al begonnen en het is nu alleen nog afwachten wanneer het officieel naar buiten komt. Of het nu ook weer “ De Gouden Kooi” gaat heten is ons niet bekend net zo min als de opzet van het gebeuren. Maar wat wel een feit is, is dat wij als streamers straks weer veel mogelijkheden hebben om te streamen. Ook Johan Vlemmix met zijn Studio Vlemmix heeft veel grote plannen wat allemaal nu al te volgen is via onlinetvkijken.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |