quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...
Z-artiesten!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhdat is het dus, B-artiesten kunnen zich aanmelden bij Johan en hij geeft ze een kans om door te breken, oh dat vind ik dan wel weer lief van Johan
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
right. Alsof het zo nooit ging voor Sly binnen was geweest.
Jaahh.. maar maar niet op kritiek...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welk belang dan? Hij is toch zo dol op aandacht?
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles bestquote:
Dat zou een slimme move zijn, dat is het vriendje van GSquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles best
Vind dat er wel meer veranderd is sinds *die vergadering* neem nou maar de chat, alles mag niet meer, zelf niet meer over het kapsel van Jaap hahaha, vind het allemaal een beetje een poppenkast worden, en PeterN is Jan Klaasen en Johan Katrijntje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.
Ja je hebt gelijk, en dat gedeelte hangt volgens mij wel samen met een bepaalde persoon die op die vergadering was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind dat er wel meer veranderd is sinds *die vergadering* neem nou maar de chat, alles mag niet meer, zelf niet meer over het kapsel van Jaap hahaha, vind het allemaal een beetje een poppenkast worden, en PeterN is Jan Klaasen en Johan Katrijntje.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en dat gedeelte hangt volgens mij wel samen met een bepaalde persoon die op die vergadering was.
Wat denk jij dan? Want het gaat er wel raar aan toe, je mag het echt nergens meer over hebben de laatste dagen.quote:
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Want het gaat er wel raar aan toe, je mag het echt nergens meer over hebben de laatste dagen.
Nou, sommigen hebben de status van B-artiest nog lang niet bereikt hoor! Die hebben nog een lange weg te gaan, als ze al ooit bij de B aankomen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhdat is het dus, B-artiesten kunnen zich aanmelden bij Johan en hij geeft ze een kans om door te breken, oh dat vind ik dan wel weer lief van Johan
Klopt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat met het geluid gaat zo sinds die vergadering Mera.
Dries Roelvink is veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
Z artiesten, bestaan die dan ook?? zolang Johan niet Dries Roelvink langs laat komen vind ik alles best
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Die worden geschreven door Peter N of Alsido.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jaahh.. maar maar niet op kritiek...Heb je wel eens PM's gehad van hem op de chat?
Welk mailtje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
MIJN MAILTJE WORDT NU VOORGELEZEN DOOR JOHAN!!!!
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkersquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was.
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel eens betere moderatoren mogen zoeken. Ze verbieden nu veel te veel. Beter nog, laten ze een andere streamprovider zoeken en die chat eraf gooien want het gaat toch nergens meer over.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Er staat: IK DENK. Dat betekent dat het mijn persoonlijke mening is en dat ik dat dus op persoonlijke titel meld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een fijne en positieve houding tov de kijkers
Ja best jammer, jullie (Dot en jij) waren zo geschikt geweest. Maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, helaas hebben wij het net voor het zeggen, Disaan.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef Toverheks het volgende:
Kom op nou Mera, sinds zijn komst/bemoeienis is het alleen maar ellende, en Puty regelt nu dingen, bemoeit zich met techniek/website etc.etc.
S zit met zijn 1 elleboog al in de reet van Johan, hij wringt zich koste wat het kost ertussen, en jij zegt dat er niks veranderd is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |