Betrap ik jou daar ook op een cliché?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is echt goochelen met letters hè, wat jij doet.
Ik word er bijna duizelig van. Zo uit je hoge hoed!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.
Het slachtofferaantal van het vage griepje is inmiddels gestegen tot 2
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Maar toch is het gek dat ze het meteen al zeiden.
Ah oh jee.
Moeten we iets sturen? Geld? Aspirines?
Oh! Dat heb ik al gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.
Hij las het net ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik al gedaan!
Heb een berichtje naar B1 gestuurd. Naast zn kippenhok. Wat attent he!
Zul je zien, liggen die anderen op de bank![]()
Gister B&R ook thuis gehouden, moesten naar de ortho, voor het eerst.
OMG beide 5 beugels ofzo in 2 jaar tijd.
Daar gaan je dagjes winkelen![]()
Ja, ik zal m weer veranderen, ik blief helemaal geen koekjes en chocola.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
En nu heb ik zin in koekjes en chocola
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, gefeli allen
Da's toch mooi 500 x 300 = 150.000 posts
Heul niet, ik hab Havoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Oh dan komt dat vast omdat ik hem liefde heb gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij las het net ja.Want die is nooit ziek. tot zijn grote ergernis.
![]()
oh my.Nou windowshoppen dan maar.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Bijzonder apart.quote:
Hee, wat ziet mijn oog?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee, wat ziet mijn oog?
Zijn we in topic 500 aanbeland? Wat grappig, t viel me zo ineens op!
Nou, gefeliciteerd allemaal. Wann pgestasie!![]()
Nee, geen wanprestatie
Weet je wat mij zo ineens opviel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Moejje nie eerst zo lillik doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maakt
Ja, beugels. Weet je ongeveer wat dat kost? Ik heb geen enkele notie wat zoiets nu eigenlijk kost.
Ik dacht er tijdens de vorige SC nog aan. Oeh, bijna 500, dacht ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet je wat mij zo ineens opviel?Het 500e topic!! wat geweldig! En wat een feest! Dat niemand dat gezien heeft zeg!
![]()
Dat vraagt om een liedje![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moejje nie eerst zo lillik doen![]()
Het deel wat ik moet betalen, en dat is dan de helft ongeveer, rest is ziekenfonds, is 200 euro per 3 maanden.
Maar goed, dat is Duitsland he, weet niet hoe dat in NL is.
Wel is het zo dat als ze het hele traject netjes doorlopen, je ook weer een deel terug krijgt.
D. had het wel al gezienquote:
Ik hecht gewoon waarde aan tradiquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moejje nie eerst zo lillik doen![]()
Het deel wat ik moet betalen, en dat is dan de helft ongeveer, rest is ziekenfonds, is 200 euro per 3 maanden.
Maar goed, dat is Duitsland he, weet niet hoe dat in NL is.
Wel is het zo dat als ze het hele traject netjes doorlopen, je ook weer een deel terug krijgt.
Heb maar eens 500 Bulgaren te logeren en dat 3 jaar. Kijken of je het dan nog niks vindt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. had het wel al gezien![]()
Maar wat is nou 500 topics?
Of 3 jaar?
Beugels? Een kratje van 16 kost ongeveer een tientje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maakt
Ja, beugels. Weet je ongeveer wat dat kost? Ik heb geen enkele notie wat zoiets nu eigenlijk kost.
Deze 3 jaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb maar eens 500 Bulgaren te logeren en dat 3 jaar. Kijken of je het dan nog niks vindt.![]()
Maar wat is er met die 3 jaar?
ja, 8 keer in totaal. over 22 maanden. En het is ook wel veel geld! Echt wel. Ik zat alleen meet duizenden euro's in ene keer op te hoesten in mijn hoofd. En ik moet zelf in februari ook weer naar de tandarts met fietsenrek en co.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef CarOnline het volgende:
Tis 2 jaar en dan elke 3 maanden, te beginnen met as Februari.
Dus eind volgende maand, (jeweets, de maand dat ik geen salaris meer heb) betaal ik 200,-
Nou, en dan weer in Mei. En dan weer in Juli.
Enzovoorts tot je 2 jaar verder bent. Ik vind het nogal wat. Helemaal als je dan ook geen werk meer hebt
Tis voor 2 kinders.
Altijd prijs, met 2. Die hebben echt ALTIJD hetzelfde![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze 3 jaar![]()
IaN 3 jaar op Fok! *O*
Arme Toos!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef CarOnline het volgende:
Tis 2 jaar en dan elke 3 maanden, te beginnen met as Februari.
Dus eind volgende maand, (jeweets, de maand dat ik geen salaris meer heb) betaal ik 200,-
Nou, en dan weer in Mei. En dan weer in Juli.
Enzovoorts tot je 2 jaar verder bent. Ik vind het nogal wat. Helemaal als je dan ook geen werk meer hebt
Tis voor 2 kinders.
Altijd prijs, met 2. Die hebben echt ALTIJD hetzelfde![]()
Nou gelukkig niet in één keer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, 8 keer in totaal. over 22 maanden. En het is ook wel veel geld! Echt wel. Ik zat alleen meet duizenden euro's in ene keer op te hoesten in mijn hoofd. En ik moet zelf in februari ook weer naar de tandarts met fietsenrek en co.Maar zo in termijnen is niet leuk en echt veel geld, maar gewoon minder erg dan ik dacht.
Oh da's ook niet leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Arme Toos!Dat is kei
ielig!
Hier moet er ook eentje een beugel maar de tandarts wil nog even wachten maar het wordt een beetje sneu want hij durft niet eens gewoon te lachen dus ik wil dat die alsnog snel een beugel krijgt. Heb je het maar gehad ook.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet in één keer.
Maar goed, ik weet niet hoe dat in NL is he.
Wel mooi is dat ze hier gewoon een regeling hebben zodat je minder snel halverwege het traject stopt, of de laatste (losse) beugel niet meer in doet, je krijgt een deel terug als je ALLES hebt afgerond.
Maar bij B&R is het vooral de kaakstand die niet goed is. Hebben ze van mama zei de gewone tandarts, hij had me echt maar 4 minuten gezien. Staan we bij de ortho gister, zegt ie: ja en de onderkaak staat ook wat naar achter, dat hebben ze van mama. Haha bizar. Dat zien ze echt razendsnel.
Misschien ga ik ook wel aan de beugel
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Arme Toos!Dat is kei
ielig!
Hier moet er ook eentje een beugel maar de tandarts wil nog even wachten maar het wordt een beetje sneu want hij durft niet eens gewoon te lachen dus ik wil dat die alsnog snel een beugel krijgt. Heb je het maar gehad ook.
Ja, alles al dus het kan best. Hij is er ook mee gepest dus dat maakt het allemaal nog gevoeliger en hij voelt al zo groots en meeslepend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?
Je kan toch zeggen dat het voor hem zelf heel vervelend is? Vind ik ook wel sneu hoor.
B&R hebben echt wel rechte tanden, ze staan alleen te ver naar voren. En de kaak is te smal dus daar gaat eerst een beugel in om de bovenkaak breder te maken. En dan elke keer aandraaien enzo.
Fijn, want dan krijgen ze spleten tussen de tanden. Geen porum! Als dat breed genoeg is en de snijvlakken staan op elkaar, gaan ze de tanden met slotjes weer rechtzetten.
Daarna krijgen ze een blokbeugel om de kaakstand goed te houden. Charmant
Maar hij heeft het wel goed uitgelegd, dat was wel prettig.
Jequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 500 topics zijn niet juist. We zijn in dit subforum begonnen met # 334
Ja maar, ja maar.... daarvoor hadden we al 333 RLS-SC topics in GC, na het sluiten van TBO.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 500 topics zijn niet juist. We zijn in dit subforum begonnen met # 334
Vooral vanwege hoop op:quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Yo chatters, verenigt u!
Waarom blijven jullie daar hangen als het zo kut is?
Wil ik echt echt echt weten.
Ik geloof dat ik het al opgegeven heb.... ik ben er deze week nog niet geweest; ik lees het boek welquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Yo chatters, verenigt u!
Waarom blijven jullie daar hangen als het zo kut is?
Wil ik echt echt echt weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |