Verkapte kijk mij eens een hoog IQ hebben postquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben het bewijs dat de ig test (die andere letter zit in de stofzuigerzak) een aanfluiting is, ik zou een ig hebben van 136 en mijn vrouw 132, nou neem van mij aan dat ik echt niet slimmer ben dan mijn vrouw
Meer mezelf naar beneden halen dan want bij het nat.dictee kan ik net in de buurt van Bonnie blijven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens een hoog IQ hebben post
KLAAR !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef FANN het volgende:heb ik net de oude kledingkast uitelkaar gesloopt kom ik erachter dat ik eromheen
geverfd heb![]()
nu moet ik morgen dus muurverf halen want de oude kast was 220 cm hoog en de nieuwe zijn
175 cm hoog
Kun je niet effe bij mij komen witten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
KLAAR !![]()
ik vond nog witte muurverf![]()
[ afbeelding ]
morgen effe kijken of het een beetje gelukt is
vrijdag komen de nieuwe kasten en dan moet er ongeveer 2x deze hoeveelheid
kleding in![]()
[ afbeelding ]
maar er zit kleding bij van wel meer dan 10 jaar oud dus ik zal eerst maar effe
gaan sorteren enzo....
morgen
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben het bewijs dat de ig test (die andere letter zit in de stofzuigerzak) een aanfluiting is, ik zou een ig hebben van 136 en mijn vrouw 132, nou neem van mij aan dat ik echt niet slimmer ben dan mijn vrouw
Er zijn echt mensen die dat doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef FANN het volgende:heb ik net de oude kledingkast uitelkaar gesloopt kom ik erachter dat ik eromheen
geverfd heb![]()
quote:nu moet ik morgen dus muurverf halen want de oude kast was 220 cm hoog en de nieuwe zijn
175 cm hoog
quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kun je niet effe bij mij komen witten?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
KLAAR !![]()
ik vond nog witte muurverf![]()
[ afbeelding ]
morgen effe kijken of het een beetje gelukt is
vrijdag komen de nieuwe kasten en dan moet er ongeveer 2x deze hoeveelheid
kleding in![]()
[ afbeelding ]
maar er zit kleding bij van wel meer dan 10 jaar oud dus ik zal eerst maar effe
gaan sorteren enzo....
morgen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:42 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat doen?
Jah,,, want de verhuizing moest snel en toen stond de kast er al en toen moest de muur nog
gewit
[..]
Tja..
hoeft dus niet meer want ik had nog verf
![]()
ik heb 2x 2 uur geslapen 2 uur voor het schilderen en 2 uur na het schilderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig geweest zeg, vannacht
![]()
Hoop dat het gelukt is dan![]()
En goeiemorgen!![]()
Nog twéé nachtjes!
volgens mij is het goed, komt toch 3 meter kast voor te staan ging alleen om wat er boven de kastquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, nou sterkte ermee, is het al licht genoeg om te zien of het gelukt is?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
omdat ie nie wil dat ''little red corvette '' op joetoep verschijntquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Prince trouwens een egoïst???
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Little Red Corvette. Die moeten ze op mijn begrafenis draaien als ik middels een verkeersongeluk om het leven kom.
Er is volgens mij sowieso weinig van Prince te vinden op YouTube.
quote:
Deze:quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Wat vind je leuk?
Eh maar je gaat naar Edinburgh en dat ligt toch in Schotland![]()
Dus dan ga je naar het Verenigd Koninkrijk en niet naar Engeland![]()
Of verpest ik je logica-pret?
Mon CarO! Heb je die zelf bedacht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef CarOnline het volgende:
Logica voert je van A naar B, verbeelding brengt je overal
I know!quote:
Dat is echt goochelen met letters hè, wat jij doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
I know!
En soms moet ik daar gewoon even mee strooien.
Ik zit vól gejatte teksten en verstandige uitspraken.
Nog eentje?
'Er is er nog nooit eentje blijven zitten!'
Hóppa!
Alsof het niets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |