Over 20 minuten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Over 20 minuten heeft IaN zijn 3-jarige jubileum hier. En hij is er niet!![]()
Naamtopic?
Kun je wel zeggen ja.quote:
We posten deze wel snel volquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over 20 minuten.![]()
3-jarig![]()
Jubileum![]()
Maar verzin maar een stoere TT hoor, mits TS accoord is. Of post deze snel vol.
Wie is Tinky?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Gert het volgende:
Wanneer is Tinky's "twee weken geen internet"-jubileum eigenlijk?
Prince is gewoon een ondermaatse tuinkabouter op hakken....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Prince is geen naam, Prince is een begrip
En chocoladekoekjes:quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
En nou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Prince is gewoon een ondermaatse tuinkabouter op hakken....![]()
Sowwwwwwwwww hehe dat lucht op....en ja dat betekend dat ik Prince niks, niets, nadda vind....en nu??? Nou...nou...nou???
Die klinken ook lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En chocoladekoekjes:
[ afbeelding ]
Koosnaampje voor Ian.quote:
Prince is ook een koekjequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het zijn volgens mij geen beeldjes, maar knuffelsquote:
Nee hoor, ik ben geen Prince-fanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mij maakt het niks uit...ik dacht dat jij dan zou gaan gillen
Dat zei Remlof ook alquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prince is ook een koekje![]()
[ afbeelding ]
die zouden mooi bij mn moeder staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het zijn volgens mij geen beeldjes, maar knuffels
Of knuffelbeeldjes
http://www.the-cat-collection.com/cute-cats.html
Ja een beetje spuit 11-reactie, maar wel een lekkerequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei Remlof ook al
Maar het zijn wel andere koekjes, dus we eten gewoon door
Ojeequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
die zouden mooi bij mn moeder staan![]()
Ik had t al aan Pietje gevraagd, dacht datje niet online wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over 20 minuten.![]()
3-jarig![]()
Jubileum![]()
Maar verzin maar een stoere TT hoor, mits TS accoord is. Of post deze snel vol.
Ja we hebben topoverleg achter gehad en ik begreep inmiddels dat je echt een apart topic wil vanwege dit onbenullige feit. En dat mocht omdat je ontoerekeningsvatbaar bent, hoe vind je die!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had t al aan Pietje gevraagd, dacht datje niet online was
Ik dacht ik zet mezelf even goed voor lul, maakt vast indruk enzo.![]()
Het is een Time Out granenbiscuit hazelnoot gewordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef D. het volgende:
*even gaat kijken wat er in de kast te vinden is
En dat plan ga je ook uitvoeren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
ik heb het plan om vroeg te gaan slapen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja we hebben topoverleg achter gehad en ik begreep inmiddels dat je echt een apart topic wil vanwege dit onbenullige feit. En dat mocht omdat je ontoerekeningsvatbaar bent, hoe vind je die!![]()
O en geen precedentwerking. Dit is eenmalig.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Anniebab het volgende:
Bij BNN heb je de IQ-test. Er zit een hele tribune Volendammers zag ik..![]()
Op Hyves werd je opgeroepen als je een volbloed Volendammer was kon je reageren en meedoen. Nou dan kan ik jullie vertellen dat er zeker 15 niet-Volendammers tussenzitten, en wat de uitslag ook is, er dus geen reet van klopt.
Wat een blamage,Allemaal een t-shirt aan van of Nick en Simon of 3 Js of de Fc, weer zon domme reclame aangelegenheid.
Ik ben vanavond ff geen Volendammer.
Da's wel heul op tijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ga zo mn bedje in...binne nu en 20 min
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig dat mensen zich uitgeven voor Volendammer
Ianquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
zijn Mera en Ian het nieuwe Fok koppel?
![]()
IaN 3 jaar op Fok! *O*
kan het effe in het kort samengevat worden met wat, waar en vooral HOE???
Ga je wel de test doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Anniebab het volgende:
Bij BNN heb je de IQ-test. Er zit een hele tribune Volendammers zag ik..![]()
Op Hyves werd je opgeroepen als je een volbloed Volendammer was kon je reageren en meedoen. Nou dan kan ik jullie vertellen dat er zeker 15 niet-Volendammers tussenzitten, en wat de uitslag ook is, er dus geen reet van klopt.
Wat een blamage,Allemaal een t-shirt aan van of Nick en Simon of 3 Js of de Fc, weer zon domme reclame aangelegenheid.
Ik ben vanavond ff geen Volendammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |