En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.quote:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.
Gezellig!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Grappig is ook dat er nauwelijks meer gereageert wordt behalve als het over de dikte van brijpennen gaat of de aanbiedingen van de Lidl..
En hey! Het is gratis en ze doen het wel mooi even. Voor ons!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Ik was er net even maar men babbelt gewoon door als je terecht naar het geluid vraagt. Eentje verdedigde de afwezigheid van geluid door te zeggen dat de stream eerder zwart was dus dat we niet moesten klagen.
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Zoals ik hem ken, houdt ie er op een gegeven moment gewoon mee op. Onder het mom dat andere dingen zijn aandacht behoeven. Johan is erg van het starten, maar niet van het afmaken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kent Johan toch. Die gaat door tot hij er létterlijk bij neervalt.![]()
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al vinden anderen dat het niets (meer) is. Heeft ie poep aan.
En weggelopen viewers weer terughalen is een lastige klus met een leegelopen chat en het enige forum waar nog wat info staat ook afhaakt met reacties...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De Vlem is een pannenkoek. Weg SV. Die derde ster, daar gaat het om!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat dat besef ook daar steeds groter wordt.
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Jian het volgende:
Okee, Johan is zelf op de chat nu volgens mij
Weet ik niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom we helemaal geen geluid meer krijgen maar het moeten doen met muziek? Want hij zwoer bij hoog en laag dat er transparantie zou zijn en een blik achter de schermen. En nu zie ik hem daar al een hele tijd zitten dus hij moet ook wel weten dat er geen geluid is.
Als je alle mensen die Johan teleurgesteld heeft langs elkaar zou leggen, zou de afsluitdijk van voor tot achter vol liggen, op beide rijbanen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn toch zat plekken in dat husi waar je effe een vergadertafeltje neer kunt zetten en waar je heen kunt gaan voor vergaderingen, die niet on stream komen? Dat vinden we ook geen enkel probleem. We willen alleen dat het Café niet privé is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan chat nooit. Hij kijkt hooguit even mee, maar gaat echt niet zitten typen.![]()
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Ah okee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik weet wel dat het nooit Johan's intentie is geweest om ALLES transparant te maken.
Hij weet als geen ander dat je bepaalde dingen gewoon niet on stream kunt bespreken.
Blik achter de schermen was idd wel beloofd, dus de enige reden die ik kan bedenken dat dat nu niet is, is dat er gevoelige info op tafel ligt.
Òf men is het gebrek aan privacy idd ff beu. Dat kan ik me goed voorstellen (had ik na 2 dagen al), maar aan de andere kant; dat weet je van tevoren, dus deal with it.
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee.
Ja ze wisten waaraan ze begonnen.
Kan best zijn dat niet alles voor ons bestemd is, maar de laatste dagen, sinds die vergadering, krijgen wel vrijwel helemaal niets meer te horen.
Maar zelfs Sly heeft geen belang bij een geluidloze stream.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar die Sly zijn geweest want Johan is altijd voor open geweest!
Maar Sly heeft er wél belang bij dat hij niet meer genoemd wordt bij "privegesprekken" die wij mee kunnen luisteren..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zelfs Sly heeft geen belang bij een geluidloze stream.
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Disana het volgende:
Als het geen probleem was, waarom kon het dan niet een paar uur eerder?
Dat weet ik echt niet hoor. Ik heb geen idee wie er over het geluid gaat al begin ik wel te denken dat Johan het zo ook wel best vindt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik denk dat nu Sly een bondgenoot is, hij liever niet meer heeft dat er aan de bar over hem en zijn activiteiten gepraat wordt.. en dus Johan heeft overgehaald heeft veel dingen niet meer vrij te geven op de stream...
Toverheks, dat is ook de bedoeling. Johan wil onbekend talent een kans gevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Het is gewoon Kut met Peren, gewoon helemaal niks noppes nada, en mijn geluid (muziek) klinkt nog steeds vals, bibbert en happert.
Heb al paar keer gevraagd waar het aan ligt maar ik wordt genegeert.
(en ach de muziekkeuze is niet mijn keuze, en de artiesten die komen opdraven daar heb/had ik nooit van gehoord)
Welk belang dan? Hij is toch zo dol op aandacht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Maar Sly heeft er wél belang bij dat hij niet meer genoemd wordt bij "privegesprekken" die wij mee kunnen luisteren..
ohhhhquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toverheks, dat is ook de bedoeling. Johan wil onbekend talent een kans geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |