Ik had een mailtje gestuurd naar Johan's hotmail, waarin ik schreef dat veel streamers balen dat we steeds minder in de keuken mogen kijken en dat dat nou juist voor veel mensen de kers op de taart is. En dat veel streamers dientengevolge gedesillusioneerd dreigen af te haken.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De chat levert niet al te veel problemen op, zolang er maar een capabele moderator zit die de zaak een beetje in de hand kan houden, zonder direct bij de chatters als een rode lap op een stier te werken.
Dottey was daar briljant in, met een combinatie van humor en charme maar als het moest toch streng en rechtvaardig. Een mod moet de sfeer op de chat aanvoelen en daarnaar handelen. Dat vereist veel takt en diplomatie.
De andere mods doen grotendeels ook hun best, maar hebben soms wat moeite met het consequent houden van één lijn of raken in wilde paniek als er spanning dreigt en beginnen dan preventief op de massa te vuren als een agent die omsingeld wordt door een groep hooligans. En daarmee veroorzaak je meer rotzooi in het kot dan dat je oplost.
En ach, af en toe een relletje op de chat is alleen maar leuk, zolang het niet uit de klauw loopt en dat gebeurt eigenlijk alleen maar als de hokken van Fok! en Nowlive tegelijk opengaan en zelfs dat gaat de laatste tijd steeds beter.
De chat dichttimmeren? Wat een ongelofelijke onzin praat jij hier. Je weet net zo goed als ik dat 90% van de problemen op de chat veroorzaakt worden door 1 persoon en 1 forum. Gewoon daadkrachtig optreden tegen dit persoon, en de chat is iets waar je je niet meer zorgen over hoeft te maken. Jullie maken er zo'n big deal van, en dat alleen maar omdat er iemand constant belt met SV over de chat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er allang aan zaten te komen, omdat men het gezeik op die chat gewoon beu was. Dat heeft niets met Sly's aanwezigheid in de vergadering te maken.
Sterker nog, mijn eigen input stond ook bol van maatregel-voorstellen om die chat dicht te timmeren.
Dan wordt het tijd dat je je daar eens registreert en gaat posten. Ik wed dat je nog nooit zo snel ergens afgelazerd bent.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik de enige ben die geen fittie met die sly-figuur heeft gehad... Das best wel krom...
Raar!
Vaag!
Ik kan het niet verwerken geloof ik !
Je moet zo'n beeld eigenlijk opvatten als een oproep aan nieuwe enthousiaste vrijwilligers zich te melden bij Studio Vlemmix.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
13.35: Nog steeds lege bar en YMCA op de cd-speler.
[ afbeelding ]
Echt hè. Dan ben je best constructief bezig toch, qua realistische ideeën aanleveren, maar nee: je hebt kritiek, dan moet je het gewoon uitzetten en niet meer kijken of het zelf maar komen doen.quote:
Ik wil het gewoon beter hebben!quote:
Zie! Roots verloochen je niet!quote:
En het is niet zo erg dat die Nowlive-adepten daar er zo over denken.......... who can blame them, als Johan of iemand anders het nou maar met argus-ogen zou volgen en er zijn voordeel mee zou doen ........ maar ze openen een e-mail adres voor ideeënquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè. Dan ben je best constructief bezig toch, qua realistische ideeën aanleveren, maar nee: je hebt kritiek, dan moet je het gewoon uitzetten en niet meer kijken of het zelf maar komen doen.
Want ze doen het toch maar en het is gratis.
Damn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef Jian het volgende:
En het is niet zo erg dat die Nowlive-adepten daar er zo over denken.......... who can blame them, als Johan of iemand anders het nou maar met argus-ogen zou volgen en er zijn voordeel mee zou doen ........ maar ze openen een e-mail adres voor ideeënAlsof die zichzelf filteren en ten uitvoer brengen !
Ze moeten iets verzinnen om geld te genereren. Ik zou als ik hen was een road-show beginnen. Studio Vlemmix komt naar je toe deze zomer. Met een oude stadbus het land doortrekken met het hele stel. Peter als master of ceremonies. Alsido staand op een krukje jonglerend met schroevendraaiers, Hansie als DJ, Waterkoker kookt water, Stefan als ongenode gast die niets kan, Liesbeth als vrouw met de baard, Johan als politicus en een green screen voor bezoekers die wel eens willen weten hoe het is om voor lul te staan in een kabouterpak. Sly kan dan de beveiliging doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En dan nog. Dat is het hele punt ook. Investeer verdomme in iets. Nee, we openen een mailadres, dat is investering genoeg.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:18 schreef versabommie het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik de enige ben die geen fittie met die sly-figuur heeft gehad... Das best wel krom...
Raar!
Vaag!
Ik kan het niet verwerken geloof ik !
Tja, waarom zul je je druk gaan maken over content als je je ook druk kunt maken over randzaken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:13 schreef Wijnneus het volgende:
Terwijl ''Dirty Old Man'' gedraaid wordt, meldt Alsido dat hij met Michael (Puty) gaat bellen voor een nieuwe site en chat.
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, waarom zul je je druk gaan maken over content als je je ook druk kunt maken over randzaken?
Voor de kleurenblinden die niet zien dat de teksten van de mods knalblauw zijn??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.
Ja, dan zullen de kijkers de programma's veel positiever beoordelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk: de mods moeten hun nick met 'moderator' beginnen.
Je snapt gewoon niet waarom hij zich met zulke pietluttigheden bezighoudt hè.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de kleurenblinden die niet zien dat de teksten van de mods knalblauw zijn??
Geen idee, ik tune even in en het gaat over kleding.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt er voor de derde aflevering van de pilot van Jaap a.s. woensdag überhaupt nog een ander programma bij SV?
Was er niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef peeet1 het volgende:
Donderdag 21 januari
10.00 - 12.00 uur
Hoe Peter Hoe Beter
Radioshow (o.v.b.)
en was het een leuk progamma
Het slot op de deur waarschijnlijk zodat Stefan niet iedere keer naar binnenglipt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef Disana het volgende:
Oh en de 'herrieboerderij' gaat iets voor ze repareren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |