Ook dat is niet per se waar. Een bedrijf als Endemol maakt zowel programma's voor de commerciëlen als de publieken en maken daarin echt geen onderscheid wat betreft de ontvangst van gasten of kandidaten. Bij Endemol staat er overigens altijd een leger aan gastvrouwen klaar om de mensen te ontvangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
niet per definitie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
Ja, dat vergat ik er nog bij te zetten - ik begon mijn betoog door te zeggen dat hij meer zelf moet bepalen welke gasten er komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Het valt of staat grotendeels met de inhoud van de gasten. Zo'n nep-Hazes, DJ Maarten, twee oude haha wijven ... Daar zit niks in en daar haal je dan ook niks uit. Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Van niks is met niks weinig meer te maken.
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Jaap is hard bezig met het sleutelen aan zijn show.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Nee hoor, ik heb geen afkeer van Jaap. Ook geen voorkeur, for that matter. Maar ik probeer wel objectief (...) naar zijn show te kijken en naar evt. verbeteringen. Vandaar dat ik 'm gisteren ook privé aansprak over dat boek(waar ik al van had gehoord via Bram).quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Hopelijk gaan ze dan alvast een start maken met het opgraven van dat lijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de show van Jaap willen ze gaan schakelen naar Huissen, aldus Liesbeth on stream.
Voordat de eerste gasten binnen waren was er al een kwartier verstreken. Die twee meiden bleven vervolgens bijna 2 uur.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Als het programma voortaan een uur duurt, heeft Jaap misschien tijd om zich voor te bereiden.
Uhm ... het duurt van half zeven tot elf ... 4,5 uur dus. Gevuld met niks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Duurt dat programma serieus 2,5 uur? Op internet? Zelfs op TV zijn shows van 2.5 uur niet vol te houden, laat staan op je pc. Echt, er zitten mensen programma te produceren waar geen hond op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |