abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76890429
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
Ook dat is niet per se waar. Een bedrijf als Endemol maakt zowel programma's voor de commerciëlen als de publieken en maken daarin echt geen onderscheid wat betreft de ontvangst van gasten of kandidaten. Bij Endemol staat er overigens altijd een leger aan gastvrouwen klaar om de mensen te ontvangen.
pi_76890457
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
niet per definitie.
de gasten bij barend en van dorp in het verleden hadden ook echt niets te klagen.

ligt aan t type programma. mensen bij 1 tegen 100 ofzo zullen ws een mindere behandeling krijgen.

maar ligt aan t type programma imo
pi_76890569
Ik denk overigens dat je het beste te gast kunt zijn bij een programma van de VPRO. Ik ben één keer te gast geweest achter de schermen van Holland Sport toen het nog op zondagmiddag in Desmet-studio's werd opgenomen. Dat was ongekend.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:04:24 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76891132
Bij De Mol hadden we tijdens de opnames de beschikking over heuse gastvrouwen, kregen de 'BN-er'gasten een kleine vergoeding (max 1.000 gulden, toen nog) een fles wijn en een boeket.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2010 @ 21:13:38 #105
128220 Peter6000
pi_76902340
Enkele van de gasten voor as woensdag zijn bekend:

• Een 18 jarig meisje die een boek geschreven heeft
  • Een gesprek met de leverancier van het maatpak, over de economische crisis

Bron: Jaap op de Studio Vlemmix chat
  •   zaterdag 16 januari 2010 @ 21:36:37 #106
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_76903206
    Jaap: Ik ben niet tevreden zoals ik al schreef op mijn log www.kingjaap.nl
    die oude man Hein was kwetsbaar en die mag je niet misbruiken.

† In Memoriam † zaterdag 16 januari 2010 @ 22:09:14 #107
    128220 Peter6000
    pi_76904407
    De boekenschrijfster die as woensdag te gast is, is Loes van Delft.

Bron: Loes van Delft op de Studio Vlemmix chat

Jaap kent Loes persoonlijk, en het is dus niet Johan, die deze gast heeft aangedragen.
    Jaap gaf wel aan dat er in principe niet van het plan wordt afgeweken dat Johan voor de gasten zorgt, omdat hij al veel met Leo en Bram communiceert over de ontwikkeling van zijn programma.

pi_76917731
    Dit is niks en dit wordt niks. Een laatste stuiptrekking van Jaap. Hij is geen talkshowhost en hij zal het ook nooit worden. Moet je ook niet willen. Ene Bram praat in het filmpje over dat het imago van Jaap geen Terror Jaap meer is... right... Dat zegt genoeg. Vermoed gelijk ook dat dit de laatste stuiptrekking is van studio vlemmix. Tenzij ze het natuurlijk leuk vinden om geld in een bodemloze put te douwe.
    "Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
      zondag 17 januari 2010 @ 12:47:46 #109
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
      zondag 17 januari 2010 @ 19:12:08 #110
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_76933843
    Jaap vroeg wederom om feedback in de chat en belooft alles mee te nemen wat hij krijgt.

Ik heb hem gezegd dat ik vind dat hij zijn gasten niet teveel de show moet laten stelen en moet voorkomen dat ze alleen zichzelf komen promoten. Het is zíjn show.
    Jaap reageert hierop: Het is de show van de gasten, daarom is het een talkshow.
    Dus ik zeg ja, maar de mensen kijken voor jóu, ze verwachten dat jíj de diepgang uit je gasten haalt. Anders krijg je de langdradige promopraatjes die we woensdag veel zagen.

En toen werd ik van de chat gegooid door die automatische refresh.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      zondag 17 januari 2010 @ 19:20:09 #111
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_76934207
    Het valt of staat grotendeels met de inhoud van de gasten. Zo'n nep-Hazes, DJ Maarten, twee oude haha wijven ... Daar zit niks in en daar haal je dan ook niks uit. Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
    Van niks is met niks weinig meer te maken.
      zondag 17 januari 2010 @ 19:30:56 #112
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_76934643
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
    Het valt of staat grotendeels met de inhoud van de gasten. Zo'n nep-Hazes, DJ Maarten, twee oude haha wijven ... Daar zit niks in en daar haal je dan ook niks uit. Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
    Van niks is met niks weinig meer te maken.
    Ja, dat vergat ik er nog bij te zetten - ik begon mijn betoog door te zeggen dat hij meer zelf moet bepalen welke gasten er komen.

Maargoed, weer een kwestie in hoeverre hij zin heeft om zich voor te bereiden
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      † In Memoriam † zondag 17 januari 2010 @ 20:13:08 #113
    128220 Peter6000
    pi_76936543
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
    Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
    Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.

Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.

Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
    Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
    pi_76936617
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.

Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.

Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
    Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
    Jaap is hard bezig met het sleutelen aan zijn show.
      zondag 17 januari 2010 @ 20:19:29 #115
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_76936861
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:

Nee hoor, ik heb geen afkeer van Jaap. Ook geen voorkeur, for that matter. Maar ik probeer wel objectief (...) naar zijn show te kijken en naar evt. verbeteringen. Vandaar dat ik 'm gisteren ook privé aansprak over dat boek(waar ik al van had gehoord via Bram).
    Maar ook toen kwam hij over zoals in de algemene chat: 'Neuh, dat is de moeite niet. Ik doe het zoals ik het doe'. Zonder investeringen in mens of materie.
    En dan ben ik ook wel weer zo dat ik woensdag grotendeels met een I hate to say I told you so gevoel zou kijken.
    pi_76945596
    Tijdens de show van Jaap willen ze gaan schakelen naar Huissen, aldus Liesbeth on stream.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      † In Memoriam † zondag 17 januari 2010 @ 23:13:39 #117
    128220 Peter6000
    pi_76946017
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Tijdens de show van Jaap willen ze gaan schakelen naar Huissen, aldus Liesbeth on stream.
    Hopelijk gaan ze dan alvast een start maken met het opgraven van dat lijk.
      † In Memoriam † woensdag 20 januari 2010 @ 23:11:13 #118
    128220 Peter6000
    pi_77076783
    Ik vond eigenlijk alleen de dingen die mis gingen leuk.

De eerste 2 minuten, toen Jaap begon met de show, en die muziek gewoon door bleef gaan was hilarisch. Vooral dat het zo lang duurde voordat ze erachter kwamen.

En toen kapster Latoya Jaaps haar verkeerd schoor, hetgeen resulteerde in sms-jes dat dit echt moest stoppen, omdat hij elders met opnames bezig is, en het belangrijk is dat zijn kapsel niet ingrijpend verandert. Tussendoor werd er daarbij wat geschakeld met Huissen, er was leuke hilariteit op de chat en Cora kwam ook nog aan de lijn. Dat was wel een onderhoudend gedeelte.

Maar verder varieerde het van niet zo boeiend, tot slaapverwekkend.
    pi_77077341
    Ja, alleen dat stuntelige is leuk. De rest is zo geforceerd. Daarbij zag Jaap er in z'n te kleine shirt uit als een gigantische baby in een speelpakje waarbij we ook nog eens continu werden getrakteerd op een blik op zijn vetmassa.
    pi_77077982
    En o ja. Het programma zou korter worden!
      Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 23:58:28 #121
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_77079323
    Als het programma voortaan een uur duurt, heeft Jaap misschien tijd om zich voor te bereiden.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
    pi_77080071
    quote:
    Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
    Als het programma voortaan een uur duurt, heeft Jaap misschien tijd om zich voor te bereiden.
    Voordat de eerste gasten binnen waren was er al een kwartier verstreken. Die twee meiden bleven vervolgens bijna 2 uur.
      vrijdag 22 januari 2010 @ 13:28:28 #123
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_77137869
    Duurt dat programma serieus 2,5 uur? Op internet? Zelfs op TV zijn shows van 2.5 uur niet vol te houden, laat staan op je pc. Echt, er zitten mensen programma te produceren waar geen hond op zit te wachten.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      vrijdag 22 januari 2010 @ 13:29:16 #124
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_77137906
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
    Duurt dat programma serieus 2,5 uur? Op internet? Zelfs op TV zijn shows van 2.5 uur niet vol te houden, laat staan op je pc. Echt, er zitten mensen programma te produceren waar geen hond op zit te wachten.
    Uhm ... het duurt van half zeven tot elf ... 4,5 uur dus. Gevuld met niks.
    pi_77138053
    Het is alsof je iemand die je leert schaatsen eerst de 10 km leert en na afloop zegt dat-ie minder snel is dan Sven Kramer omdat hij geen goede tegenstander had.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')