Klopt helemaal... hij kan het zelf het beste weten...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Er moet iets onder liggen, want je gaat niet voor niets 2000 kilo zand in de kelder gooien.
Dat heeft totaal geen functie, en daarom moet er iets onder liggen, aldus Johan.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Klopt helemaal... hij kan het zelf het beste weten...
Ik help het je hopen, maar ik ben bang dat de surrealistische en bij vlagen hilarische dagen van The Office Eindhoven history zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat morgen weer gewoon de cam op de bar staat en weer The Office kunnen kijken.
*Hoopt.
weken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig kan ik me de komende weken op Rome storten.
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:34 schreef Disana het volgende:
Spanningzoeker kan de Vlemmix server niet pingen. Dood dus.
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.
In dat geval zit hij de verkeerder server te pingen
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik ben bang dat de surrealistische en bij vlagen hilarische dagen van The Office Eindhoven history zijn.
Ik heb het gisteren een paar keer geprobeerd met Jaap, maar toen hij tegen die relatiegeschenkenman met poloshirt begon te wauwelen over met een vrachtwagentje vanuit China naar Nederland gaan om invoerrechten te omzeilen, moest ik eerst heel hard lachen en toen vroeg ik me vertwijfeld af hoe het kan dat deze malloot als 'intelligent' wordt versleten.
Later zag ik in een flits Stefan daar zitten en toen ging het heldere licht helemaal uit.
Gelukkig kan ik me de komende weken op Rome storten.
Als ik zulke posts lees krijg ik altijd zin om iets kapot te maken met mijn blote handenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 uur, en het kan zijn dat ze intussen op een andere server zitten.
In dat geval zit hij de verkeerde server te pingen
Dan heb je het lijk gemist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Heb tot de IQ test gekeken, en daarna nog een stukje huusen.
Beiden wisten mij niet te boeien.
Om 10:00 begint de ontbijtshow.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?
Goedemorgen trouwens
Goeiemorgen, sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er een regel dan dat ze pas om 10 uur de lucht in gaan?
Goedemorgen trouwens
Ja, maar dat zou dus betekenen dat we nooit meer iets te zien krijgen als er geen 'programma' is, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om 10:00 begint de ontbijtshow.
Noppes en nadaquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeiemorgen, sorry![]()
Nee, alleen dat ze om 10 uur uit bed moeten zijn dacht ik...
Maar ik begrijp dat er nu dus helemaal niéts is? Geen beeld en geen geluid? Ook geen storingsmelding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |