Daar begon ie gisteren toch op een gegeven moment ook over? Zwaktebod op zwaktebod.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Jaap heeft in de kooi een coach gehad die hem heeft getraint voor de enterainment wereld.. maar dan moet je eigenbelang arrogantie en eigendunk van je af zetten.. en dat kannie niet,,quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is een totale nietsnut die denkt dat ie wat is omdat ie in een RLS in de kots heeft lopen rollen.
Daar komt het op neer.
Dat doet me trouwens aan Huub denken: hij zou toch ook iets met een talkshow gaan doen? In juli 2008 had hij het al over een pilot die was opgenomen, maar verder heb ik er eigenlijk niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bank moet weg want het maakt niet uit wat je hem ook aantrekt zolang hij er als een vetvlek op gaat liggen is het geheel al niet meer serieus te nemen.
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Absoluut. Aan de andere kant zou het wel leuk en zeker uniek zijn: een talkshowhost die als hij verbaal niet tegen zijn gesprekspartner is opgewassen, overgaat op jij-bakken en zijn gast dan naroept met kreten als "Loop maar weer weg, vuile tyfushoer!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
Huub is gewoon achter de schermen bezig en heeft volgens mij zijn voor de schermen-ambities allang en helemaal laten varen. Slimme move, als je het mij vraagt.
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, huub heeft wél bepaalde vaardigheden die voor de schermen leuk kunnen zijn.
Maargoed, of er, behalve de yolanthes van deze wereld, ook echt mensen op een nieuwe kabouter zitten te wachten?
Ik zeg altijd maar, je bent waarmee je copuleert.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou de gemiddelde huubgroupie nou niet direct met Yolanthe willen vergelijken, daar doe je Yolanthe IMHO toch wat tekort mee. Ondanks haar wansmaak als het mannen betreft.
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef Disana het volgende:
En nu is Johan gearriveerd en nog krijgen we muziek te horen.
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Op aandrang van zeikerds als PeterN, denk ik dan. En ik heb het gevoel dat Alsido de laatste tijd ook behoorlijk dwarsligt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Johan het ook beter vindt om het echte kijkje achter de schermen te skippen.
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Dat is nou juist hetgeen SV SV maakt. Als dat eindigt eindigt SV ook.
Protestactie. Met vredesvlaggen. Op de afsluitdijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Daarom vind ik er ook weinig meer aan.
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... kweenie, maar volgens mij was TBO in beginsel al geen RLS met kijkjes achter de schermen. En dat zou SV wel worden! "24/7 meekijken!" "Zien hoe er achter de schermen gewerkt wordt" "Meeleven met een tv-zender in opbouw!"quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Snap ik wel, alleen bij de bunker was er ook nog iets als "voor" de schermen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeer menselijk, jij hebt de bunker achter de schermen meegemaakt en kan zich als geen ander voorstellen hoe prettig 't is om even in privacy te kunnen werken / communiceren.
Dan moet je het ook niet beloven, zo simpel is het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met die chat redden ze het niet ook al geeft het ze misschien de indruk dat er hordes mensen zitten te kijken. Dit gaat mislukken als het zo blijft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik iedergeval is de chat gewoon de chat geworden, met nog een paar sije sokken die nog wat recepten voor slappe thee uitwisselen... en de radio aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |