Vergeet niet ook een webcam te kopen, het lijkt me immers vrij zinloos om met een hoed op in bed te gaan liggen als niemand dat ziet....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanmiddag een hoed kopen. Eens kijken of ik daar de dames mee in mijn bed krijg
Oe baby!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanmiddag een hoed kopen. Eens kijken of ik daar de dames mee in mijn bed krijg
Moet je er ook een mooie blauwe Pyama bij kopen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het bed in wilt duiken met Linda Williams?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat jammer nou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
Palma komt niet bij de Jaap-show, meldde ze net in de chat.
En wat is de reden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
Het is nooit zinloos als ik in bed lig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet niet ook een webcam te kopen, het lijkt me immers vrij zinloos om met een hoed op in bed te gaan liggen als niemand dat ziet....
Zie je wel?quote:
Wat moet ik nou met een pyjama als ik met al die vrouwen in bed lig?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet je er ook een mooie blauwe Pyama bij kopen he
Hmmmm. Misschien toch niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het bed in wilt duiken met Linda Williams?
Neen, dat mompelde P_6K (suggestief)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
Iets met reiskostenvergoeding dacht ik. Althans las zo iets op de chat
oke Wijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Neen, dat mompelde P_6K (suggestief)
Harry vindt alles fantastisch lijkt wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Chanel5 het volgende:
Kaya heeft ff geleden op de chat gezegd dat de stream op de tv's te zien zijn in de Mediamark in Rotterdam, Harry las het en vond het fantastisch
echt hèquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Harry vindt alles fantastisch lijkt wel.
moeten we zelf een pakje brood meenemen of wordt dat dan onderweg uitgedeeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond is er hier in Amsterdam wel een stille tocht georganiseerd voor Harry.
Dat is nog niet helemaal duidelijk. Peter is nu het persbericht aan het opstellen en Liesbeth verzorgt de mailing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten we zelf een pakje brood meenemen of wordt dat dan onderweg uitgedeeld?
Harry is wel erg goedgelovig, hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Chanel5 het volgende:
Kaya heeft ff geleden op de chat gezegd dat de stream op de tv's te zien zijn in de Mediamark in Rotterdam, Harry las het en vond het fantastisch
Je kunt onder het mom van peace enorme oogkleppen opzetten maar gaat me, in dit geval, een btje tever.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is wel erg goedgelovig, hè?
Sommigen vinden dat een mooie eigenschap, ik vind het vooral sukkelig.
Hij is minder goedgelovig dan hij overkomt, het is mi ook (misschien wel voor een groot gedeelte) een act, een maniertje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Harry is wel erg goedgelovig, hè?
Sommigen vinden dat een mooie eigenschap, ik vind het vooral sukkelig.
Harry is dus goedgelovigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
Harry vraagt of het echt zo'n gekkenhuis is bij de Mediamarkt ...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is minder goedgelovig dan hij overkomt, het is mi ook (misschien wel voor een groot gedeelte) een act, een maniertje.
Mijn opmerking "Ik heb het free-huggen afgezworen, want dat eindigde altijd in de politiecel" herkende hij meteen als humor, en na de opmerking dat er klapstoeltjes bij de Mediamarkt neergezet zijn volgde een overdreven blij V-teken. Een beetje gemaakt, voor mij was het duidelijk zichtbaar dat hij wist dat het een grapje was.
Ik heb inmiddels eerder de indruk dat hij 'het spelletje' meespeelt, dan dat hij alles zomaar gelooft.
Maar hij weet het niet zeker, hij denkt dus wel dat het mogelijk is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef Chanel5 het volgende:
Maar dan stelt hij bovenstaande vraag toch niet?
ja wat moet ik daar nu weer opzeggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
Harry vraagt of het echt zo'n gekkenhuis is bij de Mediamarkt ...
Lijkt mij wel, anders vraag je dit toch niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij weet het niet zeker, hij denkt dus wel dat het mogelijk is.
Eens kijken of hij er nog op terugkomtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders vraag je dit toch niet?
Mensen op Haiti zijn er natuurlijk ook echt bij gebaat dat Harry drie dagen alleen maar brood eet. Ze zullen hem vast eeuwig dankbaar zijn! Jee, wat een kwezel zeg, die vent!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Harry eet ook een beetje niet uit solidairiteit voor de slachtoffers in Haiti.
Op mijn vraag of hij het nou deed voor de vrede of voor de slachtoffers op Haiti antwoorde hij: voor de vrede !
Maar hij sluit niemand uit.
Sneu is dat toch hè, de toren begint nu al om te vallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
2:03 PietjeSV: Beste mensen, ik stop met mijn vrijwilligerwerk voor SV. Ze laten een zekere Ewals (sly) toe, waar ik niet mee door één deur kan. Ik leen mij niet voor dreigementen en valse internet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
2:03 PietjeSV: Beste mensen, ik stop met mijn vrijwilligerwerk voor SV. Ze laten een zekere Ewals (sly) toe, waar ik niet mee door één deur kan. Ik leen mij niet voor dreigementen en valse internet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
OMG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
Madame zal wel te weinig in beeld komen naar haar zin.quote:
Misschien dat hij alsnog wel gaat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Jammer. Nu komt ie woensdag natuurlijk niet meer naar SV. Net nu ik zo benieuwd was naar het jochie achter de moderator.
Dat gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
PietjeSV stopt met z'n werk als Mod omdat "ze" Sly toelaten met wie hij niet door één deur kan.
Heul de positieve vibe weg in de chat zeker? Arme Harry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
PietjeSV heeft een dreigtelefoontje gekregen.
Ik geloof zoiets niet gauw, maar in dit geval wel.
Zo'n dreigtelefoontje, kun je daar ook mee internetten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
PietjeSV heeft een dreigtelefoontje gekregen.
Ja, al blijft Harry zijn best doen. Ik heb hem gezegd dat wij nog op die chat zijn als hij weg is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heul de positieven vibe weg in de chat zeker? Arme Harry.
Alleen op zelfmoordmissies.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n dreigtelefoontje, kun je daar ook mee internetten?
Ik heb hem anders nog geen bal gehakt zien eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Harry betreedt weer eens het platgetreden pad van "Je bent wat je eet"
Lees even mijn ninja edit. Wat is Johan toch dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Disana het volgende:
Ja, al blijft Harry zijn best doen. Ik heb hem gezegd dat wij nog op die chat zijn als hij weg is.
Ik heb Blue Monday overleefd. Voorlopig heb ik geen zelfmoordmissies meer gepland, dus heeft het ook geen nut een dreigtelefoontje aan te schaffen, begrijp ik?quote:
Kun je op wachten hè? Wat is het toch een engnek die Slaaaajjjjjjjjj. Blegh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, daar is sly al. Pietje is een leugenaar en moet maar naar de politie gaan.
Hij was wel snel ingeseind zeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je op wachten hè? Wat is het toch een engnek die Slaaaajjjjjjjjj. Blegh.
Ik ook Chanel maar ben bang dat Pietje niet zo heel bijdehand is. Zodra die Slaaajjjj op de chat komt wordt het een grote bende en nog heeft Johan niks in de gaten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat Pietje het telefoongesprek heeft opgenomen.
Het kon ook niet anders, PietjeSV heeft zich een paar keer anti Sly uitgesproken op de chat.
Hij was er weer snel bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, daar is sly al. Pietje is een leugenaar en moet maar naar de politie gaan.
Ga zelfs jij er automatisch vanuit dat het waar is?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:11 schreef Maanvis het volgende:
GVD hoeveel mensen heeft Sly wel niet bedreigd nu!?!?!
Zeg maar dat het misschien ook kan komen doordat het stuntuitverkoop is en alles voor 50% van de prijs weg mag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat moet ik daar nu weer opzeggen
Maan zei dat het Hansie was, maar Hansie is gewoon Hansie. Ik vroeg vanmorgen of hij nog mod was omdat hij niet als mod was ingelogd toen zei hij, 'af en toe" dus ik geloof niet dat mod1 Hansie is. Wie weet wie erachter zit....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
Die mod deelt de ene na de andere waarschuwing uit.
En werkelijk niemand weet wie het is.
Hij wil het ook niet zeggen. We hebben twee onbekenden sinds sly er was: Mod1 en Moderator-Dirk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maan zei dat het Hansie was, maar Hansie is gewoon Hansie. Ik vroeg vanmorgen of hij nog mod was omdat hij niet als mod was ingelogd toen zei hij, 'af en toe" dus ik geloof niet dat mod1 Hansie is. Wie weet wie erachter zit....
Ik heb zelf meerdere stalkende berichten van Sly ontvangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga zelfs jij er automatisch vanuit dat het waar is?
Ik ben op die chat een tijdje geleden bijna bedreigd, hij sprak op dreigende toon tegen me.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zelf meerdere stalkende berichten van Sly ontvangen.
Zodra je zo'n scheld PM krijgt en ik ben ook op de chat, kun je als je wilt bij mij vragen wie het isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben op die chat een tijdje geleden bijna bedreigd, hij sprak op dreigende toon tegen me.
En ik kreeg ook scheld-pm's maar natuurlijk van anoniempjes.
Je bedoelt dat je de namen slaai en sly en nowlive niet mag noemen. Dat is het enige dat die mod heeft genoemd. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef shomila het volgende:
En hoppa ik wed gekickt. Wat een zooi zeg daar je mag geen namen noemen.
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was wel snel ingeseind zeg.
En dit is nog maar het begin. Als sly eenmaal ergens binnen is...
We mogen het er van de andere mod niet meer over hebben.
Ik denk dat je gelijk hebt PB.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.
edit: ja dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Mod-1: Chatters a.u.b. geen discussie meer betreffende PietjeSV en Nowlive.
Heb ik iets gemist??????
Wat mooi lijkt is dus gewoon iemand die de realiteit niet aankan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
En Harry maar oproepen tot love en peace en je mond houden.
Wat een farce, die gozer.
Ik wil ook dreigtelefoontjes van Sly!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zelf meerdere stalkende berichten van Sly ontvangen.
Dat krijg je als je sly binnenhaalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
wat een teringbende nu zeg, was gewoon leuk en ja hoor, herrie in de tent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
LOVE LOVE LOVE OKAY! roept Harry wanhopig, en gooit er nog een liedje tegenaan.
Eerlijk is toch van nowlive?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
Nu beweert die Eerlijk dat het een neutrale mod is![]()
![]()
Nou duidelijk uit welke hoek de wind waait..
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is toch van nowlive?
En Harry speelt door met de moed der wanhoop.
Ja ik herinner me nu weer dat zij en sly elkaar kenden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
Kees_Knalpiemel probeert het nog met een vloek in het Engels, maar dat wordt prompt ook verboden.
Die mod deugt niet en is dom als een varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone is
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
De moderatie geeft aan dat er niet over Pietje en Nowlive gechat mag worden.
Diverse users blijven er toch mee doorgaan, en zijn verontwaardigd dat ze erop aangesproken worden.
Op FOK! werkt het echter precies zo, er zijn bepaalde regels. Bijvoorbeeld dat bans niet besproken mogen worden. Als je daarmee doorgaat, na waarschuwingen, wordt je uiteindelijk ook geband.
Johan moet hier maar gauw van horen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:55 schreef shomila het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik vroeg of ik wel Vlemmix mag typen.
Ja ik weet niet welke namen mogen , moeten ze maar een lijst maken met verboden namen.
Ban zegt me daar niet zo veel, de meeste kunnen er na 10 minuten alweer op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Cc een waarschuwing vanwege de opmerking over de frisse start van mod1
Aan zijn vermogen tot zichzelf verantwoorden te merken zal je je vraag nog wel even kunnen blijven herhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.
Jeetje, dit is toch te triest voor woorden. Nou Johan daar ga je! Leuk geprobeerd maar door Slaai binnen te halen heb je jezelf dus aan dequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!
heb het wel gelezen maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Wat is dat emailadres ook weer? info-nogwat.
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Ik kreeg eerst een rood veld met: You've been kicked en nu krijg ik:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Vraag me af wat vredelievende Harry van deze terreur vindtquote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
En andere chatters zien ook de melding dat je gekickt bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.
Je krijgt een lege chat te zien als je inlogt
Mod 1 is onder water verdwenen en Harry pakt zijn gitaarquote:
Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.
Het is onduidelijk of dit waar is, of dat er sprake is van laster (bijvoorbeeld omdat de betreffende moderator nog een appeltje met hem te schillen heeft, en dit daarom op deze manier kenbaar maakt).
Om te voorkomen dat er een horde verontwaardigde users vanuit oud zeer/ wrok op afkomen, en gezamenlijk los gaan, wordt besloten dat dit onderwerp beter niet op de chat besproken kan worden.
Je hoeft het er idd niet mee eens te zijn, maar dan moet je wel de uiteindelijke consequentie (een kick of ban) accepteren.
Net zoals je dat op FOK! ook moet respecteren, als je hun regels blijft negeren.
In het Huub-Claire-topic zijn toen uiteindelijk ook meerdere keren hele bladzijden tekst gewist, en is ook overwogen de reeks te sluiten.
De vergelijking met China en Iran zie ik niet zo.
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?quote:
We zijn al aan het werk...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
En gemaild.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
3:12 Mod-1: Voor vragen mail naar info @ onlinetvkijken . nl
Een scheve vergelijking.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?
Hoe zou je het vinden als jouw vrienden of familie bedreigd werden, en je het er vervolgens met niemand over mocht hebben opdat anders je mond gesnoerd werd?
quote:Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 unknown user (state 14).
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik vind het nog steeds een domme lul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging
Oeii.. een sigaar uit eigen doos uitdelen op de chat? domme mod...quote:
Cap boven je en onder je, personal coach, iets met voedingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is deze gast, iets met edelstenen?
Ik begreep dat hij al een dag eerder was begonnen met het water en brood gedeelte.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Harry wordt het drieënhalve dag dat hij blijft. Dus hij is er nog minstens tot 12.00 uur morgenmiddag. ;')
We voeren actie voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Personal Coach?
Als je dat levend lijk ziet, ga je idd rennen voor je leven.
En ik ben nog steeds geband ... En kan niet mailen.
Johan zei tot 24:00 uur vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Harry wordt het drieënhalve dag dat hij blijft. Dus hij is er nog minstens tot 12.00 uur morgenmiddag. ;')
Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand mod-1 even naar een werkend mailadres vragen?
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een scheve vergelijking.
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging (net als Dottey populair werd nadat ze 'de enige objectieve mod' bleek), daarvoor had iedereen een hekel aan mod Piet.
En iedereen mag met iedereen praten, de moderatie heeft alleen aangegeven niet te willen dat dit onderwerp op deze chatbox besproken wordt.
En over een halelujaforumquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
De vraag waarmee ik kijk, is of deze man wel of niet gevaarlijk is ivm deze eetstoornis.
Maar het gaat nu geloof ik over straling vanuit bakstenen blablablabla.
TV was ertussenuit gevallen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.
Heb je wel de spaties eruit gehaald?
info@onlinetvkijken.nl
Ik stuur wat positieve energie naar je toe!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Probeer het nog een
[..]
TV was ertussenuit gevallen!
Nieuwe poging! Want nog steeds niet unbanned.
Dat weet Johan, maar weet Harry dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan zei tot 24:00 uur vandaag.
Die naam heb ik volgens mij ook vaker voorbij zien komen. Ik weet alleen niet in welke hoedanigheid.quote:
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancyquote:
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie eropquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissing.
Wat je verder met je populariteitsanalyse van Dotteke en PietjeSV doet moet jij weten. Ik heb niet de indruk dat dat relevant is of dat jouw analyse noodzakelijkerwijs juist is.
Daarnaast denk je erg licht over de bedreigingen die her en der geuit zijn, alsof ze uit persoonlijke rancune verzonnen zijn. Gezien de bedreiging richting Hidiho, waarvoor ik het bewijs gezien heb, en de stalkacties op hyves, IRC en mail richting mijzelf, ben ik eerder geneigd te zeggen dat waar rook is, vuur is.
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancy
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie erop
Ja das ook weer waar wat je zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
Niet? Oke, ik heb hem daar een paar keer zien lopen met dat vieze bontjack van hem, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef shomila het volgende:
[..]
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 danquote:
Love, Peace and Opportunism. Such a lovely threesome.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Update voor Cc:
Ray: ik heb een paar aanbiedingen, iig twee die ik mij kan herinneren, mijn reis hierheen was nogal hectisch.
Tot 14 februari krijgen de streamers korting. 4,5 werk, normaalgesproken 210 euro, maar nu speciaal voor ons: 150Of ipv 2 uur, krijg je er 3.
Let op, hij kan maar 2 a 3 mensen per dag helpen.
Deze aanbieding is dus goed voor ongeveer 50 mensen.
Harry vind het bijzonder.
Banlist? waar zie je die dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
Waar zie jij dan een banlijst?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
Er is geen webcam waar hij achter zit, dus niks zegt mij dat hij ook de man achter het toetsenbord is. Dat kunnen we natuurlijk nooit controleren. De stijl van schrijven leek ook niet echt op die van Hans.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zien
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg.
Sorry maar wat een leipo, en die moet Jaap gaan helpen? Jaap veegt de vloer met hem aan.
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.
Jaap lacht hem idd keihard uit.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef beequeen het volgende:
Na een permban heeft Dot gezorgd dat ik een weekban kreeg. Nu Slaaaajjj in the picture is kan ik het wel shaken.
Maar ja, who's beequeen.
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.
Haha, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt wel
't is friet, mien wichtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen.
Ik krijg gewoon zin in patat met een krotet!
Voor een eindhovensche..quote:
Oh lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef beequeen het volgende:
Disana toch. Ik ga voor een patatje oorlog vandaag.
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!quote:
Tsja, daar ben ik even niet toe in staat. Een bio-patatje is volgens Ray juh-van-het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
Oh lekker.
Maar eerst moeten we volgens Ray een 'staat van helderheid' scheppen. Ohhhhhmmmmmmmm.
Wat zul jij je niet thuis voelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, Harry gaat 'weer even snel' de chat in.
Welke regels dit zijn, weet je zeker pas als je erom geband bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En weer een nieuwe moderator op de chat die weer allemaal eigen regels heeft.
Jaja.. die kletskoeke wel weer de hoek in...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En weer een nieuwe moderator op de chat die weer allemaal eigen regels heeft.
Dan spuit je een volwassen vent so van ze brommeaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Goet kâwe dat et glijkmatig in je bloet komp...
Nu mag je opeens weer overal over praten maar niet vloeken, schelden of tieren. Jammer wel, ik hou heel erg van tieren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke regels dit zijn, weet je zeker pas als je erom geband bent?
Zou het dan toch mijn 'damn' zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu mag je opeens weer overal over praten maar niet vloeken, schelden of tieren. Jammer wel, ik hou heel erg van tieren.
En je reputatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het dan toch mijn 'damn' zijn geweest?
Je gaat door het stof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
Suzzy zegt 'komt in orde disana'.
Ik heb hoop.
En er zo ziekjes uitzienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opvallend van dit soort health-goeroes als Ray is dat ze geen gevoel voor humor hebben.
Ik ook. Met ban.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
Suzzy zegt 'komt in orde disana'.
Ik heb hoop.
Die was bij mijn geboorte al down the drain.quote:
Ik doe het voor jou en beequeen, misschien heeft suzzyjane nog een soort onbevangenheid naar jullie/ons toe.quote:
Ze praat iig op de chat.. maar erg veel heb je er niet aan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou en beequeen, misschien heeft suzzyjane nog een soort onbevangenheid naar jullie/ons toe.
We zien wel, ze is er nog maar net.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ze praat iig op de chat.. maar erg veel heb je er niet aan...
Mooi!quote:
Kees vroeg of-ie een gesprek aan kon gaan met zijn eigen urine als-ie levend water zou drinken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag van Kees werd voorgelezen. Peter screent de vragen. Ik weet het zeker
Moet je dat sowieso al willen? Zo'n eng, meegaand klapclubje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Jian het volgende:
De chat is momenteel zo'n heel vriendelijk meegaand clubje, enthousiast klappend voor alles wat Harry zegt, tsja daar kan niet iedereen zich handhaven
Als je 3 dagen nix fatsoenlijks gegeten hebt, is zelf geblenderde stront een traktatie....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Harry drinkt de smoothie.
Harry: Dit is waanzinnig , zou de chatter zo een slokje willen laten proeven, bij mij is alles vaak te zoet.
Ray: Je kan erin doen wat je wilt, jouw smaakpupillen zijn na drie dagen niet eten opgeschoond.
Ik ben ook fan van Kees ook van zijn broer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag van Kees werd voorgelezen. Peter screent de vragen. Ik weet het zeker
Ik heb gisteren geklapt voor een enkel nummer omdat ik het leuk gedaan vond, als ik voor de rest ga zeggen wat ik er van vind dan leg ik er zo af en ik verstoor het ultieme geluk van de aanwezige crowd. Dus ik laat het Harry-gebeuren maar aan me voorbij gaan aldaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
Oh God, jij bent ook een (clap)josti.
Ik pas me niet aan.
Je begint als een seniele gek te lullen, Kopijkat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Go tell it to Harry Peace faker!quote:
If you can't beat them, join emquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
En zo heeft iedereen zijn principes.quote:
En dan maar janken dat hij zo dik is. Mij God, hoe krijgt hij het allemaal wegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Harry: Oh lees op de chat , Jaap nam vlak voordat-ie ging slapen als snack tot zich: 3/4 liter melk,
2/3 liter volle chocomel, 400 gram kaas en een liter chocolade-roomijs. Dat is allemaal raw-food. Of niet?
Ray: Ik wil Jaap graag helpen met afvallen , maar als hij in mijn gezicht ja knikt en thuis maar alles eet,
het gaat erom dat Jaap zelf wil afvallen, je moet genoeg motivatie hebben, maar het zelf doen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
Ah, daar is mod1 weer. Hij vraagt welke (ban) onterecht was.
Oh haha, het was een foutje, moest kennelijk in pm.
oh dit is echt leuker dan de chat lezen, Harry vind het nog steeds erg gezelligquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De lievenlingsmuziek op de achtergrond van Ray.
Harry: Ga lekker onder het dekbed liggen, lekker plaatje dit, heel veel mensen gaan rond
deze tijd eten, dus doe maar even relaxed.
Ray: Het is toch 17:00 uur, is dat etenstijd.
Harry: Smoothie zijn lekker, ik ben helemaal voldaan.
Je had wel een ban toch???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:08 schreef shomila het volgende:
Volgens mod 1 had ik geen ban,
Vreemd want ik werd gekickt en kon er 10 minuten niet op
Nee. Op zowel de mail aan info als aan kijkersvragen niet.quote:
denk dat het straks helemaal bloemetjes, liefde en vrede op aarde op de chat is, want als je wat *kritiek* laat horen dat je niet eens een waarschuwing meer krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef shomila het volgende:
Ik zeg tegen hem/haar vind het raar dat er niet over alles gepraat mag worden in de chat, maar kan jij misschien niks aan doen.Orders zeker.
Krijg als antwoord precies ben blij dat je de situatie begrijpt.
Nou ja Johan je gaat lekker met je alles open.
Doen ze express, want er zijn ook andere die een mail voor je hebben verstuurd, dus ze negeren de hele boel gewoon.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Op zowel de mail aan info als aan kijkersvragen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |