Vergeet niet ook een webcam te kopen, het lijkt me immers vrij zinloos om met een hoed op in bed te gaan liggen als niemand dat ziet....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanmiddag een hoed kopen. Eens kijken of ik daar de dames mee in mijn bed krijg
Oe baby!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vanmiddag een hoed kopen. Eens kijken of ik daar de dames mee in mijn bed krijg
Moet je er ook een mooie blauwe Pyama bij kopen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het bed in wilt duiken met Linda Williams?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat jammer nou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
Palma komt niet bij de Jaap-show, meldde ze net in de chat.
En wat is de reden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
Palma komt niet bij de Jaap-show, meldde ze net in de chat.
Het is nooit zinloos als ik in bed lig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet niet ook een webcam te kopen, het lijkt me immers vrij zinloos om met een hoed op in bed te gaan liggen als niemand dat ziet....
Zie je wel?quote:
Wat moet ik nou met een pyjama als ik met al die vrouwen in bed lig?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet je er ook een mooie blauwe Pyama bij kopen he
Hmmmm. Misschien toch niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je het bed in wilt duiken met Linda Williams?
Neen, dat mompelde P_6K (suggestief)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
Iets met reiskostenvergoeding dacht ik. Althans las zo iets op de chat
oke Wijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Neen, dat mompelde P_6K (suggestief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |