Oh lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef beequeen het volgende:
Disana toch. Ik ga voor een patatje oorlog vandaag.
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!quote:
Tsja, daar ben ik even niet toe in staat. Een bio-patatje is volgens Ray juh-van-het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
Oh lekker.
Maar eerst moeten we volgens Ray een 'staat van helderheid' scheppen. Ohhhhhmmmmmmmm.
Wat zul jij je niet thuis voelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, Harry gaat 'weer even snel' de chat in.
Welke regels dit zijn, weet je zeker pas als je erom geband bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En weer een nieuwe moderator op de chat die weer allemaal eigen regels heeft.
Jaja.. die kletskoeke wel weer de hoek in...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En weer een nieuwe moderator op de chat die weer allemaal eigen regels heeft.
Dan spuit je een volwassen vent so van ze brommeaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Goet kâwe dat et glijkmatig in je bloet komp...
Nu mag je opeens weer overal over praten maar niet vloeken, schelden of tieren. Jammer wel, ik hou heel erg van tieren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke regels dit zijn, weet je zeker pas als je erom geband bent?
Zou het dan toch mijn 'damn' zijn geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu mag je opeens weer overal over praten maar niet vloeken, schelden of tieren. Jammer wel, ik hou heel erg van tieren.
En je reputatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het dan toch mijn 'damn' zijn geweest?
Je gaat door het stof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
Suzzy zegt 'komt in orde disana'.
Ik heb hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |