Je bedoelt dat je de namen slaai en sly en nowlive niet mag noemen. Dat is het enige dat die mod heeft genoemd. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef shomila het volgende:
En hoppa ik wed gekickt. Wat een zooi zeg daar je mag geen namen noemen.
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was wel snel ingeseind zeg.
En dit is nog maar het begin. Als sly eenmaal ergens binnen is...
We mogen het er van de andere mod niet meer over hebben.
Ik denk dat je gelijk hebt PB.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.
edit: ja dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Mod-1: Chatters a.u.b. geen discussie meer betreffende PietjeSV en Nowlive.
Heb ik iets gemist??????
Wat mooi lijkt is dus gewoon iemand die de realiteit niet aankan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
En Harry maar oproepen tot love en peace en je mond houden.
Wat een farce, die gozer.
Ik wil ook dreigtelefoontjes van Sly!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zelf meerdere stalkende berichten van Sly ontvangen.
Dat krijg je als je sly binnenhaalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
wat een teringbende nu zeg, was gewoon leuk en ja hoor, herrie in de tent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
LOVE LOVE LOVE OKAY! roept Harry wanhopig, en gooit er nog een liedje tegenaan.
Eerlijk is toch van nowlive?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
Nu beweert die Eerlijk dat het een neutrale mod is![]()
![]()
Nou duidelijk uit welke hoek de wind waait..
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is toch van nowlive?
En Harry speelt door met de moed der wanhoop.
Ja ik herinner me nu weer dat zij en sly elkaar kenden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
Kees_Knalpiemel probeert het nog met een vloek in het Engels, maar dat wordt prompt ook verboden.
Die mod deugt niet en is dom als een varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone is
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
De moderatie geeft aan dat er niet over Pietje en Nowlive gechat mag worden.
Diverse users blijven er toch mee doorgaan, en zijn verontwaardigd dat ze erop aangesproken worden.
Op FOK! werkt het echter precies zo, er zijn bepaalde regels. Bijvoorbeeld dat bans niet besproken mogen worden. Als je daarmee doorgaat, na waarschuwingen, wordt je uiteindelijk ook geband.
Johan moet hier maar gauw van horen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:55 schreef shomila het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik vroeg of ik wel Vlemmix mag typen.
Ja ik weet niet welke namen mogen , moeten ze maar een lijst maken met verboden namen.
Ban zegt me daar niet zo veel, de meeste kunnen er na 10 minuten alweer op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Cc een waarschuwing vanwege de opmerking over de frisse start van mod1
Aan zijn vermogen tot zichzelf verantwoorden te merken zal je je vraag nog wel even kunnen blijven herhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.
Jeetje, dit is toch te triest voor woorden. Nou Johan daar ga je! Leuk geprobeerd maar door Slaai binnen te halen heb je jezelf dus aan dequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!
heb het wel gelezen maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Wat is dat emailadres ook weer? info-nogwat.
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Ik kreeg eerst een rood veld met: You've been kicked en nu krijg ik:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Vraag me af wat vredelievende Harry van deze terreur vindtquote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
En andere chatters zien ook de melding dat je gekickt bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.
Je krijgt een lege chat te zien als je inlogt
Mod 1 is onder water verdwenen en Harry pakt zijn gitaarquote:
Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.
Het is onduidelijk of dit waar is, of dat er sprake is van laster (bijvoorbeeld omdat de betreffende moderator nog een appeltje met hem te schillen heeft, en dit daarom op deze manier kenbaar maakt).
Om te voorkomen dat er een horde verontwaardigde users vanuit oud zeer/ wrok op afkomen, en gezamenlijk los gaan, wordt besloten dat dit onderwerp beter niet op de chat besproken kan worden.
Je hoeft het er idd niet mee eens te zijn, maar dan moet je wel de uiteindelijke consequentie (een kick of ban) accepteren.
Net zoals je dat op FOK! ook moet respecteren, als je hun regels blijft negeren.
In het Huub-Claire-topic zijn toen uiteindelijk ook meerdere keren hele bladzijden tekst gewist, en is ook overwogen de reeks te sluiten.
De vergelijking met China en Iran zie ik niet zo.
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?quote:
We zijn al aan het werk...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
En gemaild.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
3:12 Mod-1: Voor vragen mail naar info @ onlinetvkijken . nl
Een scheve vergelijking.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?
Hoe zou je het vinden als jouw vrienden of familie bedreigd werden, en je het er vervolgens met niemand over mocht hebben opdat anders je mond gesnoerd werd?
quote:Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 unknown user (state 14).
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik vind het nog steeds een domme lul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging
Oeii.. een sigaar uit eigen doos uitdelen op de chat? domme mod...quote:
Cap boven je en onder je, personal coach, iets met voedingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is deze gast, iets met edelstenen?
Ik begreep dat hij al een dag eerder was begonnen met het water en brood gedeelte.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Harry wordt het drieënhalve dag dat hij blijft. Dus hij is er nog minstens tot 12.00 uur morgenmiddag. ;')
We voeren actie voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
Personal Coach?
Als je dat levend lijk ziet, ga je idd rennen voor je leven.
En ik ben nog steeds geband ... En kan niet mailen.
Johan zei tot 24:00 uur vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Harry wordt het drieënhalve dag dat hij blijft. Dus hij is er nog minstens tot 12.00 uur morgenmiddag. ;')
Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand mod-1 even naar een werkend mailadres vragen?
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een scheve vergelijking.
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging (net als Dottey populair werd nadat ze 'de enige objectieve mod' bleek), daarvoor had iedereen een hekel aan mod Piet.
En iedereen mag met iedereen praten, de moderatie heeft alleen aangegeven niet te willen dat dit onderwerp op deze chatbox besproken wordt.
En over een halelujaforumquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
De vraag waarmee ik kijk, is of deze man wel of niet gevaarlijk is ivm deze eetstoornis.
Maar het gaat nu geloof ik over straling vanuit bakstenen blablablabla.
TV was ertussenuit gevallen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.
Heb je wel de spaties eruit gehaald?
info@onlinetvkijken.nl
Ik stuur wat positieve energie naar je toe!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Probeer het nog een
[..]
TV was ertussenuit gevallen!
Nieuwe poging! Want nog steeds niet unbanned.
Dat weet Johan, maar weet Harry dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan zei tot 24:00 uur vandaag.
Die naam heb ik volgens mij ook vaker voorbij zien komen. Ik weet alleen niet in welke hoedanigheid.quote:
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancyquote:
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie eropquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissing.
Wat je verder met je populariteitsanalyse van Dotteke en PietjeSV doet moet jij weten. Ik heb niet de indruk dat dat relevant is of dat jouw analyse noodzakelijkerwijs juist is.
Daarnaast denk je erg licht over de bedreigingen die her en der geuit zijn, alsof ze uit persoonlijke rancune verzonnen zijn. Gezien de bedreiging richting Hidiho, waarvoor ik het bewijs gezien heb, en de stalkacties op hyves, IRC en mail richting mijzelf, ben ik eerder geneigd te zeggen dat waar rook is, vuur is.
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancy
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |