Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.
Het is onduidelijk of dit waar is, of dat er sprake is van laster (bijvoorbeeld omdat de betreffende moderator nog een appeltje met hem te schillen heeft, en dit daarom op deze manier kenbaar maakt).
Om te voorkomen dat er een horde verontwaardigde users vanuit oud zeer/ wrok op afkomen, en gezamenlijk los gaan, wordt besloten dat dit onderwerp beter niet op de chat besproken kan worden.
Je hoeft het er idd niet mee eens te zijn, maar dan moet je wel de uiteindelijke consequentie (een kick of ban) accepteren.
Net zoals je dat op FOK! ook moet respecteren, als je hun regels blijft negeren.
In het Huub-Claire-topic zijn toen uiteindelijk ook meerdere keren hele bladzijden tekst gewist, en is ook overwogen de reeks te sluiten.
De vergelijking met China en Iran zie ik niet zo.
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?quote:
We zijn al aan het werk...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik kreeg een waarschuwing, maar weet niet waarvoor. Voor mijn 'damn'? Voor mijn vraag over het monddode beleid?
Daar vroeg ik naar en toen was ik weg.
Ga straks even lekker zitten voor een vinnig mailtje.
Waar je niks meer op hoort.
Maar zou het een perm ban zijn?
En gemaild.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
3:12 Mod-1: Voor vragen mail naar info @ onlinetvkijken . nl
Een scheve vergelijking.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, we geven alleen maar aan dat we het er niet mee eens zijn, niet dat we de bans niet accepteren toch?
Hoe zou je het vinden als jouw vrienden of familie bedreigd werden, en je het er vervolgens met niemand over mocht hebben opdat anders je mond gesnoerd werd?
quote:Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 unknown user (state 14).
quote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Ik vind het nog steeds een domme lul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging
Oeii.. een sigaar uit eigen doos uitdelen op de chat? domme mod...quote:
Cap boven je en onder je, personal coach, iets met voedingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is deze gast, iets met edelstenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |