Je bedoelt dat je de namen slaai en sly en nowlive niet mag noemen. Dat is het enige dat die mod heeft genoemd. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef shomila het volgende:
En hoppa ik wed gekickt. Wat een zooi zeg daar je mag geen namen noemen.
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was wel snel ingeseind zeg.
En dit is nog maar het begin. Als sly eenmaal ergens binnen is...
We mogen het er van de andere mod niet meer over hebben.
Ik denk dat je gelijk hebt PB.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die nieuwe mods zijn niet voor niets anoniem. Ga er maar van uit dat die uit een bepaald kamp komen of er op z'n minst mee sympathiseren.
edit: ja dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Mod-1: Chatters a.u.b. geen discussie meer betreffende PietjeSV en Nowlive.
Heb ik iets gemist??????
Wat mooi lijkt is dus gewoon iemand die de realiteit niet aankan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
En Harry maar oproepen tot love en peace en je mond houden.
Wat een farce, die gozer.
Ik wil ook dreigtelefoontjes van Sly!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zelf meerdere stalkende berichten van Sly ontvangen.
Dat krijg je als je sly binnenhaalt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
wat een teringbende nu zeg, was gewoon leuk en ja hoor, herrie in de tent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
LOVE LOVE LOVE OKAY! roept Harry wanhopig, en gooit er nog een liedje tegenaan.
Eerlijk is toch van nowlive?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Chanel5 het volgende:
Nu beweert die Eerlijk dat het een neutrale mod is![]()
![]()
Nou duidelijk uit welke hoek de wind waait..
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk is toch van nowlive?
En Harry speelt door met de moed der wanhoop.
Ja ik herinner me nu weer dat zij en sly elkaar kenden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gezien de antwoorden/reakties wel en ja Harry zingt maar door.
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:48 schreef Disana het volgende:
Kees_Knalpiemel probeert het nog met een vloek in het Engels, maar dat wordt prompt ook verboden.
Die mod deugt niet en is dom als een varken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl dat toch echt een titel van een protestsong van Nina Simone is
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
De moderatie geeft aan dat er niet over Pietje en Nowlive gechat mag worden.
Diverse users blijven er toch mee doorgaan, en zijn verontwaardigd dat ze erop aangesproken worden.
Op FOK! werkt het echter precies zo, er zijn bepaalde regels. Bijvoorbeeld dat bans niet besproken mogen worden. Als je daarmee doorgaat, na waarschuwingen, wordt je uiteindelijk ook geband.
Johan moet hier maar gauw van horen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:55 schreef shomila het volgende:
Ik heb dus een ban omdat ik vroeg of ik wel Vlemmix mag typen.
Ja ik weet niet welke namen mogen , moeten ze maar een lijst maken met verboden namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |