Ban zegt me daar niet zo veel, de meeste kunnen er na 10 minuten alweer op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Cc een waarschuwing vanwege de opmerking over de frisse start van mod1
Aan zijn vermogen tot zichzelf verantwoorden te merken zal je je vraag nog wel even kunnen blijven herhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tast nog in het duister waar die waarschuwing voor is.
Jeetje, dit is toch te triest voor woorden. Nou Johan daar ga je! Leuk geprobeerd maar door Slaai binnen te halen heb je jezelf dus aan dequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Toverheks het volgende:
zo Cc en SeSeSe ook waarschuwing Trutje een ban
Wat er gebeurde was dat er 1 moderator een opmerking maakte over een vermeend dreigtelefoontje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In China en Iran gelden ook bepaalde regels. Daar hoef je het toch niet mee eens te zijn!!!
heb het wel gelezen maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Wat is dat emailadres ook weer? info-nogwat.
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Ik kreeg eerst een rood veld met: You've been kicked en nu krijg ik:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef tuinfluiter het volgende:
En hoe merk je die ban, dan kan je er niet meer op of krijg je een PM?
Vraag me af wat vredelievende Harry van deze terreur vindtquote:Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
En andere chatters zien ook de melding dat je gekickt bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
Eerst staat er boven aan dat je gekickt bent.
Je krijgt een lege chat te zien als je inlogt
Mod 1 is onder water verdwenen en Harry pakt zijn gitaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |