Eens kijken of hij er nog op terugkomtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, anders vraag je dit toch niet?
Mensen op Haiti zijn er natuurlijk ook echt bij gebaat dat Harry drie dagen alleen maar brood eet. Ze zullen hem vast eeuwig dankbaar zijn! Jee, wat een kwezel zeg, die vent!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Harry eet ook een beetje niet uit solidairiteit voor de slachtoffers in Haiti.
Op mijn vraag of hij het nou deed voor de vrede of voor de slachtoffers op Haiti antwoorde hij: voor de vrede !
Maar hij sluit niemand uit.
Sneu is dat toch hè, de toren begint nu al om te vallen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
2:03 PietjeSV: Beste mensen, ik stop met mijn vrijwilligerwerk voor SV. Ze laten een zekere Ewals (sly) toe, waar ik niet mee door één deur kan. Ik leen mij niet voor dreigementen en valse internet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
2:03 PietjeSV: Beste mensen, ik stop met mijn vrijwilligerwerk voor SV. Ze laten een zekere Ewals (sly) toe, waar ik niet mee door één deur kan. Ik leen mij niet voor dreigementen en valse internet.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:46 schreef Wijnneus het volgende:
Palma komt niet bij de Jaap-show, meldde ze net in de chat.
OMG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
Madame zal wel te weinig in beeld komen naar haar zin.quote:
Misschien dat hij alsnog wel gaat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Jammer. Nu komt ie woensdag natuurlijk niet meer naar SV. Net nu ik zo benieuwd was naar het jochie achter de moderator.
Dat gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
PietjeSV stopt met z'n werk als Mod omdat "ze" Sly toelaten met wie hij niet door één deur kan.
Heul de positieve vibe weg in de chat zeker? Arme Harry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
PietjeSV heeft een dreigtelefoontje gekregen.
Ik geloof zoiets niet gauw, maar in dit geval wel.
Zo'n dreigtelefoontje, kun je daar ook mee internetten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
PietjeSV heeft een dreigtelefoontje gekregen.
Ja, al blijft Harry zijn best doen. Ik heb hem gezegd dat wij nog op die chat zijn als hij weg is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heul de positieven vibe weg in de chat zeker? Arme Harry.
Alleen op zelfmoordmissies.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n dreigtelefoontje, kun je daar ook mee internetten?
Ik heb hem anders nog geen bal gehakt zien eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Harry betreedt weer eens het platgetreden pad van "Je bent wat je eet"
Lees even mijn ninja edit. Wat is Johan toch dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Disana het volgende:
Ja, al blijft Harry zijn best doen. Ik heb hem gezegd dat wij nog op die chat zijn als hij weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |