Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand mod-1 even naar een werkend mailadres vragen?
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een scheve vergelijking.
Mod Piet werd pas populair na zijn bedreiging de door hem genoemde bedreiging (net als Dottey populair werd nadat ze 'de enige objectieve mod' bleek), daarvoor had iedereen een hekel aan mod Piet.
En iedereen mag met iedereen praten, de moderatie heeft alleen aangegeven niet te willen dat dit onderwerp op deze chatbox besproken wordt.
En over een halelujaforumquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
De vraag waarmee ik kijk, is of deze man wel of niet gevaarlijk is ivm deze eetstoornis.
Maar het gaat nu geloof ik over straling vanuit bakstenen blablablabla.
TV was ertussenuit gevallen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is al gedaan, maar mod-1 reageert niet meer.
Heb je wel de spaties eruit gehaald?
info@onlinetvkijken.nl
Ik stuur wat positieve energie naar je toe!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
Probeer het nog een
[..]
TV was ertussenuit gevallen!
Nieuwe poging! Want nog steeds niet unbanned.
Dat weet Johan, maar weet Harry dat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan zei tot 24:00 uur vandaag.
Die naam heb ik volgens mij ook vaker voorbij zien komen. Ik weet alleen niet in welke hoedanigheid.quote:
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancyquote:
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie eropquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En het issue is dat wij het niet eens zijn met die beslissing.
Wat je verder met je populariteitsanalyse van Dotteke en PietjeSV doet moet jij weten. Ik heb niet de indruk dat dat relevant is of dat jouw analyse noodzakelijkerwijs juist is.
Daarnaast denk je erg licht over de bedreigingen die her en der geuit zijn, alsof ze uit persoonlijke rancune verzonnen zijn. Gezien de bedreiging richting Hidiho, waarvoor ik het bewijs gezien heb, en de stalkacties op hyves, IRC en mail richting mijzelf, ben ik eerder geneigd te zeggen dat waar rook is, vuur is.
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nah dat is dan niet zo moeilijk te raden wie dat is.... zelf denk ik dat mod1 sly is en suzzy is dan nancy
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in het geval van de 'Vetklep van de Woeste Hoogte' is er altijd sprake van vuur met olie erop
Ja das ook weer waar wat je zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
Niet? Oke, ik heb hem daar een paar keer zien lopen met dat vieze bontjack van hem, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef shomila het volgende:
[..]
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 danquote:
Love, Peace and Opportunism. Such a lovely threesome.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Update voor Cc:
Ray: ik heb een paar aanbiedingen, iig twee die ik mij kan herinneren, mijn reis hierheen was nogal hectisch.
Tot 14 februari krijgen de streamers korting. 4,5 werk, normaalgesproken 210 euro, maar nu speciaal voor ons: 150Of ipv 2 uur, krijg je er 3.
Let op, hij kan maar 2 a 3 mensen per dag helpen.
Deze aanbieding is dus goed voor ongeveer 50 mensen.
Harry vind het bijzonder.
Banlist? waar zie je die dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
Waar zie jij dan een banlijst?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |