Ja das ook weer waar wat je zegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
Niet? Oke, ik heb hem daar een paar keer zien lopen met dat vieze bontjack van hem, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef shomila het volgende:
[..]
Niet woeste hoogte he daar komt tie niet vandaan.
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Mod1=Sly. Mod1 schrijft zonder fouten en dat heb ik Sly nog nooit zien doen.
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 danquote:
Love, Peace and Opportunism. Such a lovely threesome.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Update voor Cc:
Ray: ik heb een paar aanbiedingen, iig twee die ik mij kan herinneren, mijn reis hierheen was nogal hectisch.
Tot 14 februari krijgen de streamers korting. 4,5 werk, normaalgesproken 210 euro, maar nu speciaal voor ons: 150Of ipv 2 uur, krijg je er 3.
Let op, hij kan maar 2 a 3 mensen per dag helpen.
Deze aanbieding is dus goed voor ongeveer 50 mensen.
Harry vind het bijzonder.
Banlist? waar zie je die dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
Waar zie jij dan een banlijst?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef gomi het volgende:
[..]
op de banlijst zie ik maar 2 bans van vandaag staan. de rest is allemaal ouder. jij bent dus een van die 2 dan
Er is geen webcam waar hij achter zit, dus niks zegt mij dat hij ook de man achter het toetsenbord is. Dat kunnen we natuurlijk nooit controleren. De stijl van schrijven leek ook niet echt op die van Hans.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zien
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg.
Sorry maar wat een leipo, en die moet Jaap gaan helpen? Jaap veegt de vloer met hem aan.
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.
Jaap lacht hem idd keihard uit.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef beequeen het volgende:
Na een permban heeft Dot gezorgd dat ik een weekban kreeg. Nu Slaaaajjj in the picture is kan ik het wel shaken.
Maar ja, who's beequeen.
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.
Haha, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt wel
't is friet, mien wichtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen.
Ik krijg gewoon zin in patat met een krotet!
Voor een eindhovensche..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |