Er is geen webcam waar hij achter zit, dus niks zegt mij dat hij ook de man achter het toetsenbord is. Dat kunnen we natuurlijk nooit controleren. De stijl van schrijven leek ook niet echt op die van Hans.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
mod1 is hans. kun je gewoon bij de whois zien
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg.
Sorry maar wat een leipo, en die moet Jaap gaan helpen? Jaap veegt de vloer met hem aan.
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Harry heeft geen idee wie Jaap is. Het ging alleen maar over Michael Bowen via Rama......don't ask.
Jaap lacht hem idd keihard uit.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef beequeen het volgende:
Na een permban heeft Dot gezorgd dat ik een weekban kreeg. Nu Slaaaajjj in the picture is kan ik het wel shaken.
Maar ja, who's beequeen.
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ray klinkt als iemand die in zijn verleden minimaal veel geblowd heeft.
Haha, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij snoept nu van de paddestoeltjes lijkt wel
't is friet, mien wichtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen.
Ik krijg gewoon zin in patat met een krotet!
Voor een eindhovensche..quote:
Oh lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef beequeen het volgende:
Disana toch. Ik ga voor een patatje oorlog vandaag.
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!quote:
Tsja, daar ben ik even niet toe in staat. Een bio-patatje is volgens Ray juh-van-het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Disana het volgende:
Oh lekker.
Maar eerst moeten we volgens Ray een 'staat van helderheid' scheppen. Ohhhhhmmmmmmmm.
Wat zul jij je niet thuis voelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gecultiveerde Eindhovense ... dat scheelt!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Disana het volgende:
En ja hoor, Harry gaat 'weer even snel' de chat in.
Welke regels dit zijn, weet je zeker pas als je erom geband bent?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
En weer een nieuwe moderator op de chat die weer allemaal eigen regels heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |