En er zo ziekjes uitzienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Opvallend van dit soort health-goeroes als Ray is dat ze geen gevoel voor humor hebben.
Ik ook. Met ban.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
Suzzy zegt 'komt in orde disana'.
Ik heb hoop.
Die was bij mijn geboorte al down the drain.quote:
Ik doe het voor jou en beequeen, misschien heeft suzzyjane nog een soort onbevangenheid naar jullie/ons toe.quote:
Ze praat iig op de chat.. maar erg veel heb je er niet aan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe het voor jou en beequeen, misschien heeft suzzyjane nog een soort onbevangenheid naar jullie/ons toe.
We zien wel, ze is er nog maar net.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ze praat iig op de chat.. maar erg veel heb je er niet aan...
Mooi!quote:
Kees vroeg of-ie een gesprek aan kon gaan met zijn eigen urine als-ie levend water zou drinken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag van Kees werd voorgelezen. Peter screent de vragen. Ik weet het zeker
Moet je dat sowieso al willen? Zo'n eng, meegaand klapclubje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Jian het volgende:
De chat is momenteel zo'n heel vriendelijk meegaand clubje, enthousiast klappend voor alles wat Harry zegt, tsja daar kan niet iedereen zich handhaven
Als je 3 dagen nix fatsoenlijks gegeten hebt, is zelf geblenderde stront een traktatie....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Harry drinkt de smoothie.
Harry: Dit is waanzinnig , zou de chatter zo een slokje willen laten proeven, bij mij is alles vaak te zoet.
Ray: Je kan erin doen wat je wilt, jouw smaakpupillen zijn na drie dagen niet eten opgeschoond.
Ik ben ook fan van Kees ook van zijn broer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De vraag van Kees werd voorgelezen. Peter screent de vragen. Ik weet het zeker
Ik heb gisteren geklapt voor een enkel nummer omdat ik het leuk gedaan vond, als ik voor de rest ga zeggen wat ik er van vind dan leg ik er zo af en ik verstoor het ultieme geluk van de aanwezige crowd. Dus ik laat het Harry-gebeuren maar aan me voorbij gaan aldaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
Oh God, jij bent ook een (clap)josti.
Ik pas me niet aan.
Je begint als een seniele gek te lullen, Kopijkat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:48 schreef Copycat het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |