1 2 3 4 | [u]Rauw.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url] |
Save the dayquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Ezio het volgende:
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.
Noeess
Het is echt de laatste die ik nog moetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.
Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef Ezio het volgende:
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is
Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
Dus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
Dat zou moeten kunnen zolang je niet hoeft te tankenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Iemand ervaring met half dronken raiden?Ik zeg maar niks, word ik vast gekicked
We doen totgc25 nu
1 2 3 4 | [u]Rauw.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url] |
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(
Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)
[ code verwijderd ]
Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
1 2 3 | [u]Maraca[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blade%27s+Edge&cn=Dolera]Dolera[/url] |
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.
Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash.
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala![]()
Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Geen idee of ik daar al kan questenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, heheMooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost
Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.
Gearscore heb ik totaal geen verstand vanElke addon gebruikt weer iets anders.
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?![]()
Logischquote:Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
1 2 3 | [u]MarkyB.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=xtype]Xtype[/url] |
1 2 3 | [u]MarkyB.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&n=Megamíndy]Megamíndy[/url] |
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing![]()
T9 legplates doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
[..]
LogischNieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]ken het ergens van
Welke build gebruik je om te healen?
Zelf gebruik ik Build
Wel het beste denk ik. De 4-set bonus is erg goed, en dan kan je bij de normale triumph vendors over een tijdje i245 shoulders kopenquote:
Hmmm, goed punt, ik zit self buffed met totems enz op 3311 bonus healing zo uit het hoofd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef ufopiloot het volgende:
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.
Die cloak is ook een mustquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef ufopiloot het volgende:
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keerMaar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
1 |
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?quote:
Het was afschuwelijk eerst, maar nu zijn er veel allies bijgekomen en is het enigszins verbeterdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?
Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
Als je alles dr in hebt gegooid kan ik het wel verdelen per BG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg
Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan![]()
[ code verwijderd ]
Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar
Ik heb zelf ook al tijden geen elemental shaman gezien die gewoon echt fucking goed was. Er was een tijdje een dude op Draenor die alles en iedereen helemaal (incl top guild) de tiefus in schold en trollde en tegenlijkertijd ook gewoon ook waar maakte wat ie trollde (zat in een of andere top20 world guild). Hij was in Naxx een van de weinige die mij bijna inhaalde (7k op patch 25).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammenEn het is een beetje afwisseling.
Wintergrasp legs kun je niet ninjaenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blizz ownt ninja's![]()
Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
Ben ff gerelogd en toen waren ze er welquote:
Heb wel een bril te leenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben ff gerelogd en toen waren ze er wel
Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het welquote:
Vreemd :<quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het wel
Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begintquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Blistering het volgende:
Meh, Loremaster of Eastern Kingdoms gister completed op m'n DK.
Nu nog 600 quests te gaan in Kalimdor. De verveling slaat toe
Inderaad, net als bij (in mindere mate) de Explorer title.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begint
Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
Meer dan 80% van de dk's zijn complete retards die facerollend wow spelen. If blizzard only made dk's start at lvl 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Wat wel heel erg opvalt dat als een DK weet wat hij aan het doen is en een beetje redelijke gear heeft er heel erg makkelijk dikke dps uitperstquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.
Dad had je vroeger met hunters (ik was er zelf ook één 4 jaar geleden), maar Death Knights hebben het stokje overgenomen. Die joinen een random heroic met een argent dawn trinket, of met de blauwe gear die ze krijgen als ze lvl58 zijn, of telkens lopen te death grippen, of gewoon enorme kutjochies zijn die op alles lopen te zeiken. Er zijn ook genoeg goede DK's, maar 90% is gewoon een eikel.
Zelfs in ICC25 gisteren nog een Death Knight die de hele raid verpest heeft. We spraken af dat iemand met een mark naar de cannons zou lopen (bij Saurfang). Hij krijgt een mark, maar doet niks. Wipe. Daarna, nog een keer. Ook zorgde hij nog voor 2 wipes omdat hij zijn army of the dead gebruikte midden in het gevecht, en releaste hij nooit als we wipeten (en hij whisperde: res me plz i give 5g). En dan was het nog een death knight die in ICC25 liep met 6,5k dps en goede gear, maar het was gewoon een stomme mongool.
Op zich kan het wel een coole class zijn (unholy lijkt me leuk), maar ik begin er niet eens omdat je dan altijd direct aangezien wordt als noob, en terecht ook nog omdat het 9 van de 10 keer waar is.
Dat, in combinatie met Chains of Ice spamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.
Idd. Nouja Feral druids en affli warlocks zijn nog enigzins gecompliceerd. Maar verder valt het best mee idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Goeie DK's zijn inderdaad op 1 hand te tellen, gelukkig ben ik er eentje van! (Boe-fucking-hoe, mag misschien arrogant klinken maar tis nu eenmaal zo)
En die blauwe oogjes zijn juist tof!
Don't be hatin' them DK's!
[ afbeelding ]
EDIT:
Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
*cough* Feral DPS *cough*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.quote:
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.
Zonder addons schiet raiden dan ook niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.
Ik gebruik alleen DBM en Omenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM bevordert dan ook niet direct de Feral DPS-rotatie, he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM, DPM, Omen, Quickmark, ArenaUnitFrames, en milkscrollingtext gebruik ik.quote:
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Hey shadowpriests ook hoor!
Alrijd grappig, mensen verdedigen hun eigen class altijd als volgt: zijn/haar spec heeft de moeilijkste rotatie en heeft het meest van alle specs last van scaling/movement.
Vooral in PvP roteren ze veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!
Ik doelde op bladestorm...quote:
Ik snapte hem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik doelde op bladestorm...
weet je wel... Bladestorm... roteren... ronddraaien...
...
Zijn er arms pve warriors dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik snapte hem.
Die gebruik je als arms warrior in PVE ook gewoon.
ehm...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Het is op het moment zelfs beter dan fury.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Ik wilde niet degene zijn die het zei, maar inderdaadquote:
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.
Lees "Weinig ten onder doen"quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)
Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.
Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)
Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.
Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
2 grote goede guilds op Bladefist waren met nadruk op zoek naar Arms Warriors, acht de kans groot dat die ook meegaan naar ICC.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.
Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.
Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs(was een pug, dus coordinatie was nul
)
Dat hoor ik inderdaad vaker. Maar ik doe met MM nu al meer DPS dan met survival. Denk dus dat ik gewoon eigenwijs doe, en dual spec hou met BM/MM. Je betaalt de game toch zelf, en moet dus zelf maar kiezen. Een guild betaalt voor WoW nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
Als je de juiste talents pakt heb je echt geen downtime hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Leonos het volgende:
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus
En ik haat downtime
*prot main spec/fury dps-offspec meldt zich*quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.
Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Holy?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?quote:To switch, pull up the talent pane, select the primary or secondary spec, and activate the talents.
Tis een vinkje wat je zet, en gear kun je wisselen met Equipment manager.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Thrilled het volgende:
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
[..]
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?
En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
Zoiets?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Zo ben ik weer.
Was te lui om mn pw op te zoeken. xD
ICC gisteren gecanceled due to 3 mensen met log in problemen, 2 healers die iet vervangbaar waren. Kutzooi, zijn we voorbij het eerste deel, heb ik nog amper het tweede stuk gezien.
Feral dps s bet te doen voor mij, maar er zijn dus rotation helpers? Mijn dps is nu, met matige gear, rond de 3k, moet zeker beter kunnen. EN! Deze week waarschijnlijk mijn crafted ICC tankyspanky boots. Alleen nog twee primordial saronite, moet lukken.
Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/quote:As there is no real rotation, we speak of a "priority list" for cat DPS. Try to follow the following instructions in the given order.
1. Keep up Savage Roar
2. Keep up Mangle
3. Keep up Rake
4. Use shred for CP regeneration (remember, that points 2 and 3 are more important)
5. When at 5 CP and Rip is not up, use Rip
6. When below 30 Energy, use TF
7. Use Clearcast Proccs for Shred
8. When at 5 CP and Rip and SR are running with 8 seconds (might be longer, depending on your gear) or longer each, use FB
9. When Rip and SR will drop at nearly the same time (with less than 3 seconds difference), try to recognize it early. Then use SR with a small amount of CP to desynchronize both timers.
10. Use Berserk only at high energy, (but not higher than 85) not directly after TF and as often as possible. If you will get Hysteria or some boss mechanics will enhance your damage, save it for these situations.
This priority list is quite hard to maintain. Cat DPS is one of the most complicated ones in PvE WoW. Try to remember these rules:
1. Remember: Savage Roar buffs everything; Mangle buffs bleeds and shred; Bleeds buff shred. That means, never shred without applying mangle and at least one bleeding.
2. It doesn't matter how many CP you use for SR. Just make sure it never drops!
3. Use Rip and FB only with 5 CP
4. It is very tricky to squeeze in FB's in your rotation. At first you should try to maximize SR, Mangle, Rip and Rake uptime (in this order). When you get more experienced, try to FB more. You need to guess how much time is needed for building up 5 CP's - this depends on your crit chance. Usually, a FB is worth dropping Rip for 4 Ticks approx (8 seconds). Remember that after using Rip, you need energy for building at least one more CP to refresh SR if necessary.
5. FB is most efficient when used at 35 energy. It gets worse when you spend more, thus making it least efficient when using with 65 energy.
6. A 5 CP FB is always more efficient than a shred, even when used at 65 energy.
7. When using the shred glyph: When rake and rip are about to expire and you could shred to extend the rip duration for 2 more seconds at the cost of letting rake drop for 1-2 seconds - do it.
mooie staffquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:17 schreef Vengswiejj het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Maxxedranged
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef jagga het volgende:
Als je nu "N" drukt komt je talentree tevoorschijn
Op het moment dat je dual spec neemt komen er 2 tabjes te staan rechts van het venster.
De eerste is je "mainspec" (en dus de spec die je momenteel hebt)
De 2e is op het eerst nog grijs, aangezien je daar nog geen talents hebt ingevuld.
Als je daar punten in zet zal het tabje veranderen naar de spec waarin je de meeste punten hebt staan.
Stel je bent priest en je main is holy en je offspec is shadow. Je drukt N > klikt tabje shadow aan en dan>
"activate this talent tree (oid)" is een 3/4 seconden "cast" et voila! je bent shadow
Vergeet niet dat je 2 spec hebt dus ook 2 x GLYPHS nodig hebt. 1 voor je holy en 1 voor je shadow dus.
(sommige mensen vergeten dat nog wel eens)
Nee je krijgt de volle 71 talentpoint voor elke spec.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat zou dan het nut van dual spec zijn?
Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil combat speccen maar heb geen wapens.
Heb wel ff zitten bladeren in atlasloot. In PoS dropt wel een langzame axe en in Halls of Reflection een snel OH zwaard. Maar ff farmen dus.
Ik gebruikte trouwens geen addons voor feral, behalve dan buff/debuff timers link naast m'n character. Gewoon veel oefenen zodat de rotation ingebakken zit.
En dit hielp veel:
[..]
Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/
Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Priest. Echte mannen speccen disc.
Gebruik gewoon Outfitter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef jagga het volgende:
Equipment manager is simpel.
In options kun iets aanvinken met de naam: equipment manager (ofzoiets)
Als je dan "C" drukt krijg je je character sheet met al je gear. Rechtsbovenin dit ventser zit een knop> indrukken.
Het gerei wat je dan aanhebt, kun je "saven"
Trek nu je spullen aan voor je offspec. Weer saven (nu met een andere naam en icoontje).
Als je nu de andere set aan wil, gewoon naar hetzelfde venstertje gaan> set aan klikken die je aan wil >equip. klaar
Onthoud dat op het moment dat je nieuwe gear krijgt, je niet moet vergeten de equipmentset opnieuw te saven. anders trek je dus elke keer je oude gear aan (of krijg je een foutmelding dat er bepaalde items missen omdat je ze gevendort hebt ofzo)
Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Bryze het volgende:
[..]
Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.
Ja. Dual spec, twee specs. Wat valt er niet aan te begrijpen? Dat je de helft van de punten zou krijgen voor elke spec zou alleen maar betekenen dat je er op achteruit gaat..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.
Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Beetje shield houd 10k en kun je op 25 man casten (duurt even, maar dan heb je ook wat), hoeveel mensen kan jij healen voor 10k met instant casts.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?
Ik heb echt heel even combat gespeeld op lvl 70, maar ben vrij snel daarna naar muti gegaan en dat gebleven sindsdien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.
komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?quote:
Dunno hoe mensen zullen reageren op een starved of abused pet. Sommige mensen kunnen niet veel hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef jagga het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?
Kga een hunter starten denk ik. Voor de afwisseling
Ik zat te denken aan deze namen:
hunter RSPCA
pet: Fleabag / Starved / Abused
zoiets iig, weet het nog niet
Leuk zeg, die WoW-community.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachtenEn ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning
Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
quote:
Heroics, tuurlijk. raiding, absoluut niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Priests button bashen en pala niet? In what cave have you been living.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat danals ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.
Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.
In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.
Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden.
Haha, strakke actie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachtenEn ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning
Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
Ja, want als het niet origineel is van Blizzard is het beterquote:
Ik kreeg een waarschuwing vanwege het volgende:quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Testikeln , is een shaman of mage toch ? En zat hij niet in Denial ? Trouwens zie ik de laatste tijd echt vet veel namen waarvan ik verwacht dat ze een ban krijgen , gewoon nog een paar maanden doorlopen. Vooral met ziektes in de naam enz.
Ooit een keer een gast gereport die met ziektes zat te gooien in AV (nederlander) Gewoon niet gebant daardoor.
Waar hij wel door werdt gebant : Mij een mail elke dag sturen dat zijn account nog active is , incl scheldwoorden , ook op alts ect.
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12304210972&sid=1quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Richardfun het volgende:
Niemand met enkele realm tips?
Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?quote:
Had je beter die daggers kunnen kopenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?
Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?
Snap ik, maar er zal toch ook wel wat tussen de 'recommended' (die zijn leeg, dat ken ik nog van vroegah) en stampvol zitten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.
Ik gebruik Bartender voor actionbars en Pitbull voor character frames.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef Richardfun het volgende:
Toch nog 1 vraagje: wat zijn tegenwoordig goede add-ons om je UI aan te passen?
Heb trouwens een dwarven hunter aangemaakt. Nog nooit gespeeld, lijkt me tof. Weet dat priests en warriors altijd makkelijker parties vinden, maar warrior al geprobeerd en priest lijkt het lvlen me niet leuk. Ben je toch vaak afhankelijk van anderen.
Dragon Kill Points, die verdien je door te raiden en je koopt er drops mee.quote:
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the mathquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ufopiloot het volgende:
1 dkp, niceEn hoezo 2 bosses uitzitten?
Die is zeer pijnlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef Katth het volgende:
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
Deze post maakt mn hele dag goed, priest faceroll healen door een paladin en niet dual-wielden op een hunter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat danals ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.
Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.
In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.
Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden.
Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Holy priest/Druid/e.d is toch voornamelijk ervoor zorgen dat de benodigde HoTs up blijven? Dat bedoelt hij met button bashen. Disc priest+Holy paly heb je niet echt noemenswaardige HoTs en cast je voornamelijk heals.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:49 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Katth het volgende:
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
omg, daar word je toch ook niet blij van :S?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
Omdat shields niet meetellen met healing done. Een disc priest is met mana weer efficienter dankzij oa Rapturequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
Mijn math is dat 40 man dan maar de helft van de bosses kunnen doen op dezelfde save.. Doe dan 2 raids oid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."
Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.
Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
Mensen die zeiken op disc priests voor hun healing done moet je gewoon negeren, dat zijn noobs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."
Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.
Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
Vind het eigenlijk wel relaxedquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:04 schreef Bryze het volgende:
[..]
omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
Ik heb veel addons maar de belangrijkste:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Shammy heb ik nog niet maar dat komt nog wel een keer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
Jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.
betreft het andere, Why the hell zou ik dual wielden ??
over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.
over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Is wel een aanrader.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Ik heb veel addons maar de belangrijkste:
Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.
Screen:
[ afbeelding ]
Ik niet hoor, met muis targetten en met knoppen healen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?
Besides, priests moeten targetten? Gebruikt niet elke healer een healbot?
Ik zou niet zonder kunnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
Somsquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
haha R0flquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
Ach twinks , ik hield er niet zo van , totdat ik op lvl 59 clothies kon 1 shotten , toen dacht ik , laat ik eens gaan kutten met deze hunter .quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
haha R0floke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd
Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam![]()
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds.
Ja, dan is 2hander beter inderdaad. Meer damage per hitquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
haha R0floke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd
Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam![]()
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Bryze het volgende:
[..]
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
Ah, oke. Jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Nope, vind het lekkerder met grid2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?
Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Onbekende addons.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo![]()
Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?
HealBot doet dat ook beide.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Nope, vind het lekkerder met grid2.
Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.
Explainquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruiktquote:
Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.quote:
Maar, maar, maar, HealBot heeft dat allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.quote:
Bekende addons zijn bekend om een reden. Vaak omdat ze goed zijn en veel geupdate worden, door meerdere authors.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt![]()
Healbot kan dat ook allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.
Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.quote:
Yepquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Katth het volgende:
[..]
Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?![]()
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.
Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ookheb geen een Melee aanval gebind
Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priestsquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef BaretKalayciyan het volgende:
Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
Dat is inderdaad zo ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
armory link pl0xquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priestsOf hij is een waardeloze paladin.
Ik gebruik trouwens grid met clique en healbotMaar gebruik niet alle opties van healbot.
En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kantNou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
Ik neem aan dat je een grap maakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat zoek je zelf maar uitIk wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomorushhttp://wow-heroes.com/
Hehe, dat klinkt best mafquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat zoek je zelf maar uitIk wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomorushhttp://wow-heroes.com/
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priestsOf hij is een waardeloze paladin.
Ik gebruik trouwens grid met clique en healbotMaar gebruik niet alle opties van healbot.
En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kantNou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
Dat heeft een redenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef STING het volgende:
Hehe, dat klinkt best maf![]()
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
Laatste versie van DBM & Wowheadquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
Als jij al vind dat je je goed moet concentreren met tank healen op je pally hoop ik niet voor je dat je een een priest gaat levelen en daar mee gaat healen.quote:
Ik zal eens kijken, er zal wel weer veel tegen me worden geschreeuwd vanavondquote:
Erm, neequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef jagga het volgende:
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.
een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?![]()
en unbuffed 17k hp en 21k mana.
Klopt dat zo'n beetje?
je zei best gegearde holy priest op die server.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
Volgens wow-heroes niet, dan zie ik niet eens een Lanaquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef jagga het volgende:
je zei best gegearde holy priest op die server.
Dat was Lana (ofzoiets)
nja boeieleuk geprobeerd
Ik snap em wel hoor Obi-wanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
Niemand snapte mijn grap![]()
[ afbeelding ]
Ik snap em niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Nu snap ik hem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
Ik wist dat het zou helpenquote:
Alliancequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:
[ afbeelding ]
* bezig met eigen UI is.
Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm.Zo ff testen in raids en bgs.
X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.
![]()
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliancequote:
Roll maar eens een Alliance alt en ga maar eens op *insert willekeurig tijdstip* tradechat in de gaten houden. Trolls zitten hier wel degelijk, zeg ik je!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Rp2009 het volgende:
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.
Doelde erop dat je 2 zwaarden of daggers kan nemen als BoA gear inplaats van een spellpower staff waarbij je naast de int geen zak aan hebt. Kost je net zoveel badges en je wordt ook niet gelijk gezien als een huntard.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.
Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:20 schreef R-Mon het volgende:
Voor Disc priests en andere mensen die willen weten hoeveel hun shields ongeveer absorben is er RecountGuessedAbsorbs http://wow.curse.com/down(...)tguessedabsorbs.aspx
Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:00 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.
Sowieso is Skada > recount.
EN in combat staat skada op current target threat. Heb je omen ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.
Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:03 schreef jagga het volgende:
Gisteren failde de icc25 raid omdat we niet genoeg mensen hadden. (zelfs niet met ons friendly guild)
Met zn alle besloten icc10 te doen en zien hoeveer we komen.
Met een gemiddelde 3.8k dps en gemiddelde gearscore van 4930 (en 3 die compleet nieuw waren in ICC) toch nog tot en met Saurfang gehaald.
slechts 3 wipes. 1 op lady deathwhisper (iemand pullde de 2e add groep per ongeluk) en 2 x op saurfang.
*trots is*
We hebben saurfang gehaald op 8 seconden left op de enrage-timerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10![]()
DPS was boven de 4K, alleen de healing was een beetje mager. Naast mij, twee holy priests met 4700 & 4800 gearscore.
We hadden 2 a 3 keer Mark of the Fallen Champion. Healer hellquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
We hebben saurfang gehaald op 8 seconden left op de enrage-timer
Was echt kantje boord
1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
We hebben saurfang gehaald op 8 seconden left op de enrage-timer
Was echt kantje boord
1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
Haha, hier ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
Dat roep ik al een aantal keer in mijn guild. Mensen met versie 4.32.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En over dat gearscoreDe universele mening is dat je minstens 5k gearscore moet hebben voor icc.
En minimaal met 4.5k dps aan moet komen kakken
is het eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Bryze het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snor
die is echt pricelessquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren een Genious in Trade:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude2*: How do I know my gearscore?
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
Vladje*: Genious!
Dude1*: Ah, nvm. Just download the addon.
Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Gisteren een Genious in Trade:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude2*: How do I know my gearscore?
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
Vladje*: Genious!
Dude1*: Ah, nvm. Just download the addon.
Ik heb er ook smakelijk om gelachen.quote:
Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!
Iedereen "kent" meestal maar 1 bankquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |