abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76991966

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Aggramar
stbabylon
Babylon-(H)- Hunter (80)
Dakylon-(H)- Death Knight
Nolybab-(H)- Paladin
Doeland-(H)- Bank

Ps2K
Kabar-(A)- Shaman (80)
Gilfin-(A)- Hunter

Avotar
Warlockrick-(A)- Warlock (80)
Amandus-(A)- Death Knight
Grubleddim-(A)- Hunter

Realm: Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80)
Brutala-(A)- Feral Druid
Bruticus-(A)- Marksman Hunter
Brutalii-(A)- Frost Mage

Realm: Anachronos
Sanakthe
Sanakthe-(H)- Warlock (80)

Realm: Aszune
Windigo
Ijzel-(A)- Deathknight

Realm: Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx -(A)- Warlock (80)
Giverne-(A)- Rogue
Hyva-(A)- Hunter
Tailz-(A)- Shaman

Realm: Boulderfist
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Tenaya-(H)- Priest (80)
Menique-(H)- Rogue (80)

Realm: Chromaggus
Katth
Katth-(A)- Mage (80)
Neuqfaut-(A)- Priest (80)
Esmereé-(A)- Death Knight (80)
Missery-(A)- Rogue (80)

Realm: Draenor
Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock
Nachtraaf-(H)- Rogue
Nachtgier-(H)- Warrior
Nachtarend-(H)- Death Knight
Nachtwinter-(H)- Mage
Nachthavik-(H)- Priest
Nachtvalk-(H)- Hunter
Nachtbuizerd-(H)- Paladin

Realm: Executus
Hanstin
Éládor -(A)- Fury Warrior (80)

Atreidez
Djudaz -(A)- Priest (80)
Atreidez -(A)- Warrior

Realm: Emeriss
Merkowitz
Lynalea-(A)- Warlock (80)
Naiya-(A)- Warrior (80)
Healyn-(A)- Priest
Shato-(A)- Rogue

Realm: Frostmane
Fir3fly
Aliya-(A)- Priest
Avey-(A)- Paladin
Scorchess-(A)- Hunter
Executia-(A)- Death Knight

Knoflook
Runetusk -(H)- Shaman

Realm: Grim Batol
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)

Realm: Hellfire
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin
Phrenesis-(A)- Hunter
Reneuh-(A)- Rogue

Realm: Karazhan
Thrilled
Carpo-(H)- Mage

Realm: Khadgar
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest

Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest

Black-Hole
Jileen-(A)- Druid (80)
Anwell-(A)- Paladin

Realm: Kor'gall
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Plaza-(H)- Druid
Kathelyn-(H)- Hunter
Infidelity-(A)- Rogue

Realm: Nordrassil
Webbyplus
Mioo-(A)- Hunter (80)
Miopally-(A)- Paladin (80)
Maraudeus-(A)- Warrior (70)
Braindeath-(A)- Rogue (70)
Snol-(A)- Mage (64)
Nijntje-(A)- Warlock(40)

Realm: Ragnaros
Thormodo
Glonius-(A)- Priest (80)
Thormodo-(A)- Death Knight (80)
Rhulath-(A)- Shaman

Realm: Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir-(H)- Shaman

De openingspost is hier te vinden.
pi_76992137
Zo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:34:03 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_76992636
Hallo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_76992669
  maandag 18 januari 2010 @ 23:40:34 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76992895
1
2
3
4
[b]Realm: Bladefist[/b]
[u]Rauw.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url]

Ik ook?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76992918
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.

Noeess
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:12:18 #8
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76994375
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Ezio het volgende:
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.

Noeess
Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.

Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 00:24:29 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76994792
Op aanraden van een Guildie gerespect, alle punten gaan momenteel naar de Combat tree
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76995001
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.

Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
Het is echt de laatste die ik nog moet
pi_76995069
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is

Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:51:24 #12
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76995654
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef Ezio het volgende:
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is

Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
pi_76995965
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
Dus?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 01:41:16 #14
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_76996761
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Iemand ervaring met half dronken raiden? Ik zeg maar niks, word ik vast gekicked We doen totgc25 nu
Dat zou moeten kunnen zolang je niet hoeft te tanken

Vanavond Saurfang op 25 eindelijk neer gekregen Maar natuurlijk geen token die ik zou kunnen gebruiken

En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala

Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_76997183
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.

Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 06:10:42 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76998079
Tvp met een cartoon

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76998338
Misschien OP opdelen in de battlegroups. Gezien battlegrounds/arenas/dungeons allemaal battlegroup zijn.
pi_76998406
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)

1
2
3
4
[b]Realm: Bladefist[/b]
[u]Rauw.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url]

Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:01:14 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76998500
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)
[ code verwijderd ]

Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
1
2
3
[b]Realm: Blade's Edge[/b]
[u]Maraca[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blade%27s+Edge&cn=Dolera]Dolera[/url]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:02:03 #20
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76998508
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.

Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash .
Dit heb ik ook

Als ik compleet nuchter ben, merk ik dat ik toch nog best vaak twijfel. Hey die mob...taunt? of charge..of laten lopen want hij heeft nog maar 18% hp,..misschien maken de dps em wel af? hmmmm

Met wat alcohol op, heb ik em al gecharged of getaunt voordat ik erg in heb..

Beetje vaag is het wel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76998645
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]
En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala

Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing
pi_76998933
Gisteren een lekker dagje gehad, gegemd, nieuw wapen, etc.

Check:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Ook heb ik gearscore erop gezet, zit nu op 4800, wel netjes toch?
pi_76999041
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, hehe Mooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost

Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.

Gearscore heb ik totaal geen verstand van Elke addon gebruikt weer iets anders.
pi_76999147
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, hehe Mooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost

Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.

Gearscore heb ik totaal geen verstand van Elke addon gebruikt weer iets anders.
Geen idee of ik daar al kan questen Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?

Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
pi_76999637
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
quote:
Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
Logisch Nieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
pi_76999697
1
2
3
[b]Realm: Balnazzar[/b]
[u]MarkyB.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=xtype]Xtype[/url]

en

1
2
3
[b]Realm: Tarren Mill[/b]
[u]MarkyB.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&n=Megamíndy]Megamíndy[/url]

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 09:27:18 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:27:16 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76999717
Gisteren wou mijn guild ToC 25 doen met alts, vroegen ze mijn priest met beetje uld10/naxx 25 gear om te komen. Ik dacht heb ik echt de gear niet voor. Sta ik gewoon bovenaan healing en dispels met een priest en paladin met ToGC 25 en ICC 25 gear
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:32 #28
64238 CocaColaLight
pi_76999742
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing
ken het ergens van

Welke build gebruik je om te healen?

Zelf gebruik ik Build
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_76999762
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
[..]

Logisch Nieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
T9 legplates doen?
pi_77000446
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

ken het ergens van

Welke build gebruik je om te healen?

Zelf gebruik ik Build
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.

Ben nu gear aan het verzamelen voor enhance Elemental full triumph gear, nu de switch gemaakt naar enhance. Wel zonde eigenlijk, want die dps gear/spec kom ik eigenlijk nooit aan toe, ben altijd healer Wat dat betreft heb ik denk ik wel een paar duizend g verspeeld aan allemaal offspecs. Shaman 3 specs volle triumph gear, paladin 3x volle triumph gear, alles met goede gems/enchants etc. Maar op m'n paladin tank ik, en op mijn shaman heal ik, dus die 4 andere specs zijn nutteloos

Maar ik wil ook gaan richten op holy paladin, ook erg leuk healen. Op m'n tank hoef ik ToC niet meer te doen voor gear, dan maar als holy
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:29 schreef MarkyB het volgende:
T9 legplates doen?
Wel het beste denk ik. De 4-set bonus is erg goed, en dan kan je bij de normale triumph vendors over een tijdje i245 shoulders kopen Zo heb ik het ook gedaan voor mijn paladin offspec, T9 head, chest, gloves, hands, en dan i245 shoulders.

[ Bericht 15% gewijzigd door ufopiloot op 19-01-2010 10:05:24 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:04:27 #31
64238 CocaColaLight
pi_77000609
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef ufopiloot het volgende:
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.
Hmmm, goed punt, ik zit self buffed met totems enz op 3311 bonus healing zo uit het hoofd.

De tanks healen doe ik meestal met mijn chainheal onder het motto ze mogen best zien wat ik heal

Plus de 20% haste bonus er nog een keer overheen van de 2set bonus t10. Hmm, dat moet leuk worden vanavond
pi_77000667
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 06:10 schreef Maraca het volgende:
Tvp met een cartoon

[ afbeelding ]
loltvp
pi_77000683
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keer Maar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:10:58 #34
64238 CocaColaLight
pi_77000796
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef ufopiloot het volgende:
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keer Maar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
Die cloak is ook een must

Volgens de armory heb ik sinds de 14de mijn 2set bonus

Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
pi_77000915
Terug vind priest

Trouwens Compleet hellfire ramparts pullen was niet zo een heel strak plan
De danszaal in karazhan compleet pullen had ik minder problemen mee.
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_77001263

En dan heb je bloed teveel
pi_77001541
Beter te veel dan te weinig
pi_77001984
Realm: Boulderfist
AlwaysHappy
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Alwayshappy[/url]

mag ik ook in de OP?:)
pi_77002198
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:

Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammen En het is een beetje afwisseling.
pi_77003295
Tvp
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77004424
Nja de OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/World_of_Warcraft maar kan nergens vinden hoe ik beter weer kan geven zoals dit:

1blabla

Dus dan maar zo..
pi_77004629
Ah, mijn xtype is een lvl 80 DK NE
en Megamíndy is een lvl 60 DK human
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:20:33 #44
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77005577
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:02 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dus?
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?

Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
pi_77005977
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?

Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
Het was afschuwelijk eerst, maar nu zijn er veel allies bijgekomen en is het enigszins verbeterd

Nou ja, het is best redelijk nu.
pi_77006034
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan
[ code verwijderd ]

Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar
Als je alles dr in hebt gegooid kan ik het wel verdelen per BG.
pi_77006210
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammen En het is een beetje afwisseling.
Ik heb zelf ook al tijden geen elemental shaman gezien die gewoon echt fucking goed was. Er was een tijdje een dude op Draenor die alles en iedereen helemaal (incl top guild) de tiefus in schold en trollde en tegenlijkertijd ook gewoon ook waar maakte wat ie trollde (zat in een of andere top20 world guild). Hij was in Naxx een van de weinige die mij bijna inhaalde (7k op patch 25).
pi_77006224
WTF!

Mijn PvP legs zijn gewoon weg
pi_77006262
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Ezio het volgende:
WTF!

Blizz ownt ninja's

Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
pi_77006568
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Blizz ownt ninja's

Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
Wintergrasp legs kun je niet ninjaen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:51:34 #51
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77006647
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Ezio het volgende:
WTF!

Beter zoeken?
pi_77006874
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Beter zoeken?
Ben ff gerelogd en toen waren ze er wel
pi_77006914
Nog meer mensen die niet kunnen inloggen?
pi_77007784
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ben ff gerelogd en toen waren ze er wel
Heb wel een bril te leen ?
pi_77009023
tvp
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77010042
Meh, Loremaster of Eastern Kingdoms gister completed op m'n DK.

Nu nog 600 quests te gaan in Kalimdor. De verveling slaat toe
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77010550
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Bryze het volgende:

[..]

Heb wel een bril te leen ?
Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het wel
pi_77011195
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het wel
Vreemd :<
Beter dat hij hem nu wel kan vinden
pi_77011214
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Blistering het volgende:
Meh, Loremaster of Eastern Kingdoms gister completed op m'n DK.

Nu nog 600 quests te gaan in Kalimdor. De verveling slaat toe
Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begint
pi_77011281
TerugVindPally
pi_77011623
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begint
Inderaad, net als bij (in mindere mate) de Explorer title.
Destijds niet kort daarna m'n account disabled.
pi_77012783
zat net echt in de slechtste pug ooit niet normaal , 2 DK's die het voor elkaar hebben gekregen 2 healers weg te jagen door op ze te bitchen , onderling op elkaar zaten ze ook te schelden en wisselden ze af en aan wie van hun nou de tank was . daarbij konden ze op het laatste gedeelte niet eens de abominations 1 richting op laten kijken maar draaidde ze af en aan , waardoor je dus hoe dan ook werdt geraakt door hun slijm .

echt te triest voor woorden ( HOR btw )
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77012884
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
pi_77012971
Wat ik er van begrijp is dat noobs zo snel mogelijk een char tot level 55 levelen, een Death Knight aanmaken en daarmee gaan spelen omdat het makkelijker levelt, hij eigenlijk alles kan en wellicht wat imbalanced is.. ofzo? Maar vervolgens snapt niemand de class echt goed en doen ze maar een dotje
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:59:57 #65
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77013133
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.
pi_77013261
quote:
Meer dan 80% van de dk's zijn complete retards die facerollend wow spelen. If blizzard only made dk's start at lvl 1
pi_77013371
En mensen zoals ik die ook DK spelen, er niet zoveel vanaf weten maar wel proberen alle info op te zoeken, horen die ook dabei?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 16:05:44 ]
pi_77013472
quote:
Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.

Dad had je vroeger met hunters (ik was er zelf ook één 4 jaar geleden ), maar Death Knights hebben het stokje overgenomen. Die joinen een random heroic met een argent dawn trinket, of met de blauwe gear die ze krijgen als ze lvl58 zijn, of telkens lopen te death grippen, of gewoon enorme kutjochies zijn die op alles lopen te zeiken. Er zijn ook genoeg goede DK's, maar 90% is gewoon een eikel.

Zelfs in ICC25 gisteren nog een Death Knight die de hele raid verpest heeft. We spraken af dat iemand met een mark naar de cannons zou lopen (bij Saurfang). Hij krijgt een mark, maar doet niks. Wipe. Daarna, nog een keer. Ook zorgde hij nog voor 2 wipes omdat hij zijn army of the dead gebruikte midden in het gevecht, en releaste hij nooit als we wipeten (en hij whisperde: res me plz i give 5g). En dan was het nog een death knight die in ICC25 liep met 6,5k dps en goede gear, maar het was gewoon een stomme mongool.

Op zich kan het wel een coole class zijn (unholy lijkt me leuk), maar ik begin er niet eens omdat je dan altijd direct aangezien wordt als noob, en terecht ook nog omdat het 9 van de 10 keer waar is.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:22:06 #69
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77014082
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.

Dad had je vroeger met hunters (ik was er zelf ook één 4 jaar geleden ), maar Death Knights hebben het stokje overgenomen. Die joinen een random heroic met een argent dawn trinket, of met de blauwe gear die ze krijgen als ze lvl58 zijn, of telkens lopen te death grippen, of gewoon enorme kutjochies zijn die op alles lopen te zeiken. Er zijn ook genoeg goede DK's, maar 90% is gewoon een eikel.

Zelfs in ICC25 gisteren nog een Death Knight die de hele raid verpest heeft. We spraken af dat iemand met een mark naar de cannons zou lopen (bij Saurfang). Hij krijgt een mark, maar doet niks. Wipe. Daarna, nog een keer. Ook zorgde hij nog voor 2 wipes omdat hij zijn army of the dead gebruikte midden in het gevecht, en releaste hij nooit als we wipeten (en hij whisperde: res me plz i give 5g). En dan was het nog een death knight die in ICC25 liep met 6,5k dps en goede gear, maar het was gewoon een stomme mongool.

Op zich kan het wel een coole class zijn (unholy lijkt me leuk), maar ik begin er niet eens omdat je dan altijd direct aangezien wordt als noob, en terecht ook nog omdat het 9 van de 10 keer waar is.
Wat wel heel erg opvalt dat als een DK weet wat hij aan het doen is en een beetje redelijke gear heeft er heel erg makkelijk dikke dps uitperst

DK's hebben die reputatie ook door bepaalde skills die het voor onder andere tanks heel moeilijk maken om hun werk te doen. Zoals Death grip bijv. (het kan ook heel goed/handig zijn als je de DK vraagt die ene caster mob naar jou toe te pullen zodat jij hem overpakt als tank )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77014173
Goeie DK's zijn inderdaad op 1 hand te tellen, gelukkig ben ik er eentje van! (Boe-fucking-hoe, mag misschien arrogant klinken maar tis nu eenmaal zo )

En die blauwe oogjes zijn juist tof!

Don't be hatin' them DK's!

EDIT:

Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
pi_77014430
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.
Dat, in combinatie met Chains of Ice spam
pi_77014707
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Goeie DK's zijn inderdaad op 1 hand te tellen, gelukkig ben ik er eentje van! (Boe-fucking-hoe, mag misschien arrogant klinken maar tis nu eenmaal zo )

En die blauwe oogjes zijn juist tof!

Don't be hatin' them DK's!

[ afbeelding ]

EDIT:

Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
Idd. Nouja Feral druids en affli warlocks zijn nog enigzins gecompliceerd. Maar verder valt het best mee idd.

Speel nu veel op m'n rogue, das ook alleen maar een bleed op de target, slice n dice opstarten en dan mutilate > envenom x300 en ondertussen de bleed up houden.Zijn ook maar 4 buttons ofzo die je echt nodig hebt.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:43:49 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77015146
Hey shadowpriests ook hoor !

Alrijd grappig, mensen verdedigen hun eigen class altijd als volgt: zijn/haar spec heeft de moeilijkste rotatie en heeft het meest van alle specs last van scaling/movement.
pi_77015304
Mjah priest heb ik nog nooit gespeeld, net als warrior.

Mjah ik ben gewoon eerlijk, rogues zijn poepsimpel. Net als mages, arcane helemaal.
pi_77017312
tvp

eins
pi_77017415
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_77017993
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
*cough* Feral DPS *cough*

Daarnaast zijn er ook classes waar de rotatie echt geen ene fuck voorstelt. Arcane Mage of Mutilate Rogue (schuldig) bv.
pi_77018091
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

*cough* Feral DPS *cough*
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.
pi_77018113
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.
pi_77018152
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op . Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
pi_77019089
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zonder addons schiet raiden dan ook niet op . Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
Ik gebruik alleen DBM en Omen
pi_77019789
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:

[..]

DBM bevordert dan ook niet direct de Feral DPS-rotatie, he. Ik doelde meer op Feral Kitty-specific addons, rotationhelpers.
pi_77020099
En met een all bear spec kom je er ook niet echt...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_77025388
Zo weer wipen op rotface
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:58:29 #85
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77026638
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen DBM en Omen
DBM, DPM, Omen, Quickmark, ArenaUnitFrames, en milkscrollingtext gebruik ik.

En gearscore heb ik voor het gemak opgehaald, al zegt het allemaal net niets.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:59:33 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77026687
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Hey shadowpriests ook hoor !

Alrijd grappig, mensen verdedigen hun eigen class altijd als volgt: zijn/haar spec heeft de moeilijkste rotatie en heeft het meest van alle specs last van scaling/movement.
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!
pi_77026872
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!
Vooral in PvP roteren ze veel
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:04:10 #88
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77026931
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Vooral in PvP roteren ze veel
In PVE evenveel hoor
pi_77027191
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef Rauw. het volgende:

[..]

In PVE evenveel hoor
Ik doelde op bladestorm...

weet je wel... Bladestorm... roteren... ronddraaien...

...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:17:27 #90
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77027712
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik doelde op bladestorm...

weet je wel... Bladestorm... roteren... ronddraaien...

...
Ik snapte hem.
Die gebruik je als arms warrior in PVE ook gewoon.
pi_77028011
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik snapte hem.
Die gebruik je als arms warrior in PVE ook gewoon.
Zijn er arms pve warriors dan?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:33:13 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77028726
En het is weer zo ver. Raid gecancelled omdat een paar man blijkbaar geen zin hadden om ToGC te doen. Ik weet zeker dat ze er wel waren geweest als we nog Putricide konden doen.

Kut limited attempts .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:38:25 #93
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77029038
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Ezio het volgende:

[..]

Plenty
pi_77029765
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het is op het moment zelfs beter dan fury.
pi_77033368
Mijn paladin, main spec is de onderste, maar de bovenste vind ik er het mooist uitzien Paladins horen bij het heilige/lichte.. Jammer van de donkere gear in ICC

dinsdag 19 januari 2010 @ 22:52:15 #96
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77033406
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Het is op het moment zelfs beter dan fury.
ehm...

Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?

Want volgens mij klopt daar geen hol van.
pi_77033795
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:

[..]

ehm...

Inderdaad
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:02:28 #98
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77033973
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:

[..]

ehm...

Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.
pi_77034251
Human Paladin _!
pi_77037575
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Blistering het volgende:
Human Paladin _!
Ik wilde niet degene zijn die het zei, maar inderdaad
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:53:12 #101
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77041452
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)

Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.

Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:00:05 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77041555
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.

Lees "Weinig ten onder doen"
pi_77041684
Weinig tijd gehad om te spelen afgelopen 2 dagen.. denk bij elkaar 2 uurtjes speeltijd ofzo.. wel anderhalf level omhoog en zit nu bijna op de 30.. heb inmiddels (bijna?) alle spells voor mijn mage dus kan lekker mn rotatie goed gaan zetten… khoop dat mijn casttijd van 2,5 seconde voor mijn frostbolt omlaag kan.. ga zo nog even googlen..

Ben voor de grap op level 7 zomaar een guild gejoined die net gestart was (Rebels heet ie) maar hij bevalt me eigenlijk best goed.. ze zijn nu een leveling en pvp guild en willen langzaam aan gaan richten op instances/heroics en later misschien raiden (wanneer er genoeg 80'ers zijn offcourse Teller staat nu op 5 ).. Heb ook besloten om mijn 71 priest van Turalyon te transferren naar Karazhan en dan deze guild te joinen.. heb totaal geen behoefte aan hardcore-raiding en ze hebben enorm veel aan mijn spriest.. ga later nog respeccen naar holy dus dat komt helemaal goed Tis een gezellig groepje tot nu toe.. nog even wat rotte appels eruit zien te krijgen maar dat gaat wel lukken..

Balen trouwens dat je (als je wat cash hebt) niet gelijk je profession omhoog kan levellen tot het maximum.. als je artisan wilt bijvoorbeeld moet je weer level 35 zijn etc.. loop ik met stacks mageweave cloth en tig soul dusts/shards van het dissen wat weer een ander soort stof staat te vangen.. Nja we zijn er zo
pi_77042794
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Blistering het volgende:
Human Paladin _!
Niks mis mee
pi_77042817
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:27:13 #106
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77043327
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.

Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.

Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs (was een pug, dus coordinatie was nul )
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:31:12 #107
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77043465
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:

[..]

Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.

Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.

Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs (was een pug, dus coordinatie was nul )
2 grote goede guilds op Bladefist waren met nadruk op zoek naar Arms Warriors, acht de kans groot dat die ook meegaan naar ICC.
pi_77043470
Wat is voor endgame nou echt de beste build voor een hunter?

Gisteren heb ik al een dual spec gekocht, dus een spec voor raiding en eventueel eentje voor farming/pvp.

Momenteel gebruik ik voor levelen, dus solo questen en pvp, BM, en die spec bevalt me hartstikke goed. Als andere spec gebruik ik voor instances MM. Maar talloze hunters zeggen dat je met Survival veel meer DPS doet, wat ik, aangezien ik het gisteren geprobeerd heb op lvl 73 , absoluut niet vond. Dan doet MM en BM allebei meer DPS, way more.

Nu is mijn vraag niet waarmee ik moet levelen, dat is gewoon BM, aangezien dat mij het beste bevalt, maar als ik op 80 een leuke guild in wil, moet ik dan survival speccen, zelfs als de DPS gewoon aanzienlijk minder is?
pi_77043593
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus

En ik haat downtime
pi_77044119
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
pi_77044201
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
Dat hoor ik inderdaad vaker. Maar ik doe met MM nu al meer DPS dan met survival. Denk dus dat ik gewoon eigenwijs doe, en dual spec hou met BM/MM. Je betaalt de game toch zelf, en moet dus zelf maar kiezen. Een guild betaalt voor WoW niet
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:02 #112
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_77045139
Zo ben ik weer.

Was te lui om mn pw op te zoeken. xD

ICC gisteren gecanceled due to 3 mensen met log in problemen, 2 healers die iet vervangbaar waren. Kutzooi, zijn we voorbij het eerste deel, heb ik nog amper het tweede stuk gezien.

Feral dps s bet te doen voor mij, maar er zijn dus rotation helpers? Mijn dps is nu, met matige gear, rond de 3k, moet zeker beter kunnen. EN! Deze week waarschijnlijk mijn crafted ICC tankyspanky boots. Alleen nog twee primordial saronite, moet lukken.
pi_77045276
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.

Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
pi_77045820
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Leonos het volgende:
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus

En ik haat downtime
Als je de juiste talents pakt heb je echt geen downtime hoor
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:44:52 #115
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77045944
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.

Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
*prot main spec/fury dps-offspec meldt zich*
pi_77046383
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Holy?
pi_77047190
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
quote:
To switch, pull up the talent pane, select the primary or secondary spec, and activate the talents.
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?

En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:17:36 #118
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77047303
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Thrilled het volgende:
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
[..]

Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?

En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
Tis een vinkje wat je zet, en gear kun je wisselen met Equipment manager.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:27:30 #119
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77047704
Als je nu "N" drukt komt je talentree tevoorschijn

Op het moment dat je dual spec neemt komen er 2 tabjes te staan rechts van het venster.

De eerste is je "mainspec" (en dus de spec die je momenteel hebt)

De 2e is op het eerst nog grijs, aangezien je daar nog geen talents hebt ingevuld.

Als je daar punten in zet zal het tabje veranderen naar de spec waarin je de meeste punten hebt staan.

Stel je bent priest en je main is holy en je offspec is shadow. Je drukt N > klikt tabje shadow aan en dan>
"activate this talent tree (oid)" is een 3/4 seconden "cast" et voila! je bent shadow

Vergeet niet dat je 2 spec hebt dus ook 2 x GLYPHS nodig hebt. 1 voor je holy en 1 voor je shadow dus.
(sommige mensen vergeten dat nog wel eens )
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:11 #120
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77048009
Equipment manager is simpel.

In options kun iets aanvinken met de naam: equipment manager (ofzoiets)

Als je dan "C" drukt krijg je je character sheet met al je gear. Rechtsbovenin dit ventser zit een knop> indrukken.

Het gerei wat je dan aanhebt, kun je "saven"

Trek nu je spullen aan voor je offspec. Weer saven (nu met een andere naam en icoontje).

Als je nu de andere set aan wil, gewoon naar hetzelfde venstertje gaan> set aan klikken die je aan wil >equip. klaar

Onthoud dat op het moment dat je nieuwe gear krijgt, je niet moet vergeten de equipmentset opnieuw te saven. anders trek je dus elke keer je oude gear aan (of krijg je een foutmelding dat er bepaalde items missen omdat je ze gevendort hebt ofzo)
pi_77048629
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Zo ben ik weer.

Was te lui om mn pw op te zoeken. xD

ICC gisteren gecanceled due to 3 mensen met log in problemen, 2 healers die iet vervangbaar waren. Kutzooi, zijn we voorbij het eerste deel, heb ik nog amper het tweede stuk gezien.

Feral dps s bet te doen voor mij, maar er zijn dus rotation helpers? Mijn dps is nu, met matige gear, rond de 3k, moet zeker beter kunnen. EN! Deze week waarschijnlijk mijn crafted ICC tankyspanky boots. Alleen nog twee primordial saronite, moet lukken.
Zoiets?
BadKitty - http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/badkitty.aspx

Je had ook nog FaceMauler, maar die is er geloof ik mee gestopt. Als je die nog ergens kan vinden is hij out-of-date en werkt hij wws niet meer

Misschien ook nuttig, anders is rawr en maxdps.com nog een goede optie..
Feral-by-night - http://elitistjerks.com/f(...)ear_simulation_tool/

[ Bericht 6% gewijzigd door Bryze op 20-01-2010 12:57:24 ]
pi_77051559
Ik wil combat speccen maar heb geen wapens .

Heb wel ff zitten bladeren in atlasloot. In PoS dropt wel een langzame axe en in Halls of Reflection een snel OH zwaard. Maar ff farmen dus .

Ik gebruikte trouwens geen addons voor feral, behalve dan buff/debuff timers link naast m'n character. Gewoon veel oefenen zodat de rotation ingebakken zit .

En dit hielp veel:
quote:
As there is no real rotation, we speak of a "priority list" for cat DPS. Try to follow the following instructions in the given order.

1. Keep up Savage Roar
2. Keep up Mangle
3. Keep up Rake
4. Use shred for CP regeneration (remember, that points 2 and 3 are more important)
5. When at 5 CP and Rip is not up, use Rip
6. When below 30 Energy, use TF
7. Use Clearcast Proccs for Shred
8. When at 5 CP and Rip and SR are running with 8 seconds (might be longer, depending on your gear) or longer each, use FB
9. When Rip and SR will drop at nearly the same time (with less than 3 seconds difference), try to recognize it early. Then use SR with a small amount of CP to desynchronize both timers.
10. Use Berserk only at high energy, (but not higher than 85) not directly after TF and as often as possible. If you will get Hysteria or some boss mechanics will enhance your damage, save it for these situations.

This priority list is quite hard to maintain. Cat DPS is one of the most complicated ones in PvE WoW. Try to remember these rules:

1. Remember: Savage Roar buffs everything; Mangle buffs bleeds and shred; Bleeds buff shred. That means, never shred without applying mangle and at least one bleeding.
2. It doesn't matter how many CP you use for SR. Just make sure it never drops!
3. Use Rip and FB only with 5 CP
4. It is very tricky to squeeze in FB's in your rotation. At first you should try to maximize SR, Mangle, Rip and Rake uptime (in this order). When you get more experienced, try to FB more. You need to guess how much time is needed for building up 5 CP's - this depends on your crit chance. Usually, a FB is worth dropping Rip for 4 Ticks approx (8 seconds). Remember that after using Rip, you need energy for building at least one more CP to refresh SR if necessary.
5. FB is most efficient when used at 35 energy. It gets worse when you spend more, thus making it least efficient when using with 65 energy.
6. A 5 CP FB is always more efficient than a shred, even when used at 65 energy.
7. When using the shred glyph: When rake and rip are about to expire and you could shred to extend the rip duration for 2 more seconds at the cost of letting rake drop for 1-2 seconds - do it.
Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:02:56 #123
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_77051689
Realm: Laughing Skull
Spooky22.
Pipermaru
Korsakof
Coxinator

Ben er ook bij dus , heb nog een 3 tal andere alts maar die zijn nog te laag. Iets met tijd enzo
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_77052267
Ja pleur mij nu ook maar eens in de Opening

Vengswiejj
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Nragethis
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Maxxedranged

2 Vrienden waren al tijdje gestopt met WoW en waren Aion enzo gaan spelen.
Zolang liggen lullen over WoW en hoe lekker 't raiden e.d nu gaat dat ze gekapt zijn ermee en weer WoW zijn komen spelen .

Prof Putri nu op 10man gedowned.
op 25 man hopelijk deze week .

Hunter nu 76 nog 4 lvls
Jeweet!
pi_77052505
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef jagga het volgende:
Als je nu "N" drukt komt je talentree tevoorschijn

Op het moment dat je dual spec neemt komen er 2 tabjes te staan rechts van het venster.

De eerste is je "mainspec" (en dus de spec die je momenteel hebt)

De 2e is op het eerst nog grijs, aangezien je daar nog geen talents hebt ingevuld.

Als je daar punten in zet zal het tabje veranderen naar de spec waarin je de meeste punten hebt staan.

Stel je bent priest en je main is holy en je offspec is shadow. Je drukt N > klikt tabje shadow aan en dan>
"activate this talent tree (oid)" is een 3/4 seconden "cast" et voila! je bent shadow

Vergeet niet dat je 2 spec hebt dus ook 2 x GLYPHS nodig hebt. 1 voor je holy en 1 voor je shadow dus.
(sommige mensen vergeten dat nog wel eens )
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
pi_77052577
Voor mensen die in de OP willen, zet je stukje even tussen [code] tags, dan hoef ik niet per persoon oneindig te gaan knutselen..

en liever: Maak een account aan op Wiki en pas het zelf aan
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:55:47 #128
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_77053928
Ja de elitist jerks topics had ik al gelezen, hence de sowieso 3k dps met een paar blues en veelal 213 en wat tier 9. Niet slecht niet goed, ga adkitty eens bekijken. Het is toch alleen maar voor mn alt, main is tankadinny <3
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:56:58 #129
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77053976
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
Nee je krijgt de volle 71 talentpoint voor elke spec.

Dus in je main spec kun je je 71 punten verdelen en in je offspec.

Je moet het zien alsof je een "2e character" hebt. Dus 2 lvl 80's in één.
pi_77054204
OP aangepast op Wiki.

Nevada (Death Knight) en Servenia (Shaman) toegevoegd @ Aszune .
pi_77054221
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat zou dan het nut van dual spec zijn?
pi_77054475
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Wat zou dan het nut van dual spec zijn?
Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?
pi_77054559
Heb mezelf ook maar ff in de OP gezet. 80 paladin, rogue, druid, mage en warlock en m'n 72 DK die ik nog een keer moet levellen. Iig max rested nu .
pi_77054602
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:55 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Holy?
Priest. Echte mannen speccen disc.
pi_77054712
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil combat speccen maar heb geen wapens .

Heb wel ff zitten bladeren in atlasloot. In PoS dropt wel een langzame axe en in Halls of Reflection een snel OH zwaard. Maar ff farmen dus .

Ik gebruikte trouwens geen addons voor feral, behalve dan buff/debuff timers link naast m'n character. Gewoon veel oefenen zodat de rotation ingebakken zit .

En dit hielp veel:
[..]

Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/
Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.
pi_77054748
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.
pi_77054846
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Bryze het volgende:

[..]

mooie staff
pwned.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:17:43 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77054882
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef jagga het volgende:
Equipment manager is simpel.

In options kun iets aanvinken met de naam: equipment manager (ofzoiets)

Als je dan "C" drukt krijg je je character sheet met al je gear. Rechtsbovenin dit ventser zit een knop> indrukken.

Het gerei wat je dan aanhebt, kun je "saven"

Trek nu je spullen aan voor je offspec. Weer saven (nu met een andere naam en icoontje).

Als je nu de andere set aan wil, gewoon naar hetzelfde venstertje gaan> set aan klikken die je aan wil >equip. klaar

Onthoud dat op het moment dat je nieuwe gear krijgt, je niet moet vergeten de equipmentset opnieuw te saven. anders trek je dus elke keer je oude gear aan (of krijg je een foutmelding dat er bepaalde items missen omdat je ze gevendort hebt ofzo)
Gebruik gewoon Outfitter.
pi_77054967
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Bryze het volgende:

[..]

Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.
Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.
pi_77055202
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?
Ja. Dual spec, twee specs. Wat valt er niet aan te begrijpen? Dat je de helft van de punten zou krijgen voor elke spec zou alleen maar betekenen dat je er op achteruit gaat..
pi_77055240
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.
pi_77055360
quote:

[..]

Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?
pi_77055365
pi_77055457
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?
Beetje shield houd 10k en kun je op 25 man casten (duurt even, maar dan heb je ook wat), hoeveel mensen kan jij healen voor 10k met instant casts.
pi_77055527
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.
Ik heb echt heel even combat gespeeld op lvl 70, maar ben vrij snel daarna naar muti gegaan en dat gebleven sindsdien.

Ben nu wel weer benieuwd naar combat .
pi_77055642
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

pwned.
Ach, me lvl 70 female dorf retri pala huppelt ook met leather dps gear rond.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:35:53 #147
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77055754
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?

Kga een hunter starten denk ik. Voor de afwisseling

Ik zat te denken aan deze namen:
hunter RSPCA
pet: Fleabag / Starved / Abused

zoiets iig, weet het nog niet
pi_77055855
Zit trouwens er aan te denken om herbalism 3x en inscription te droppen voor mining. Maar ik verwacht dat in cata die profs wel weer viable worden.. zou het het geld waard zijn in de tussen tijd? Elke dag een extra titansteel cooldown erbij is wel lekker.
pi_77055973
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef jagga het volgende:

[..]

komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?

Kga een hunter starten denk ik. Voor de afwisseling

Ik zat te denken aan deze namen:
hunter RSPCA
pet: Fleabag / Starved / Abused

zoiets iig, weet het nog niet
Dunno hoe mensen zullen reageren op een starved of abused pet. Sommige mensen kunnen niet veel hebben.
pi_77056760
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachten En ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning

Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:11:26 #151
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77057196
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand met de naam 'Testikeln' op mijn realm/oude guild (testicle maar dan in het Zweeds) moet al verplicht zijn naam veranderen door de klachten En ik heb een officiële waarschuwing gehad omdat er in de trade chat over criminelen in de tram werd gesproken, en ik toe zei dat dat Marokkanen zijn die altijd achterin de tram zitten. In het Nederlands. Ik kreeg toen een whisper dat ik een enorme racist was en een dag later had ik een warning

Ik moet die eikel trouwens nog steeds terugpakken door hem uit te lokken en hopen dat hij over de rooie gaat op één van m'n alts
Leuk zeg, die WoW-community.
pi_77057299
Testikeln , is een shaman of mage toch ? En zat hij niet in Denial ? Trouwens zie ik de laatste tijd echt vet veel namen waarvan ik verwacht dat ze een ban krijgen , gewoon nog een paar maanden doorlopen. Vooral met ziektes in de naam enz.

Ooit een keer een gast gereport die met ziektes zat te gooien in AV (nederlander) Gewoon niet gebant daardoor.
Waar hij wel door werdt gebant : Mij een mail elke dag sturen dat zijn account nog active is , incl scheldwoorden , ook op alts ect.
pi_77058217
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

pwned.

Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een Hunter Str heb ik bijna geen kloot aan.

Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat dan als ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.

Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.

In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.

Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden .
Jeweet!
  woensdag 20 januari 2010 @ 17:00:21 #154
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77059453
Een paladin die priests buttonbashers noemt, die is nieuw voor mij

30k mana unbuffed nu btw
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_77060185
quote:

[..]

Heroics, tuurlijk. raiding, absoluut niet.
pi_77060222
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een Hunter Str heb ik bijna geen kloot aan.

Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat dan als ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.

Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.

In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.

Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden .
Priests button bashen en pala niet? In what cave have you been living.
pi_77060382
Ben een tijd geleden gestopt, maar net weer een trial gedownload. Kijken of het nog/weer tof is. Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen. En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_77061314
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef ufopiloot het volgende:

Haha, strakke actie.

Gewoon schijt aan hebben, aan zulke dingen.
pi_77061554
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, want als het niet origineel is van Blizzard is het beter

Equipment Manager werkt prima.
pi_77061637
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Testikeln , is een shaman of mage toch ? En zat hij niet in Denial ? Trouwens zie ik de laatste tijd echt vet veel namen waarvan ik verwacht dat ze een ban krijgen , gewoon nog een paar maanden doorlopen. Vooral met ziektes in de naam enz.

Ooit een keer een gast gereport die met ziektes zat te gooien in AV (nederlander) Gewoon niet gebant daardoor.
Waar hij wel door werdt gebant : Mij een mail elke dag sturen dat zijn account nog active is , incl scheldwoorden , ook op alts ect.
Ik kreeg een waarschuwing vanwege het volgende:

Mijn server was down, dus gingen ik en een maat op een RP server om te kloten. Ik had een level 1 dwarf priest gemaakt, en zei in trade ''LFM Naxx 25'' (tijdje terug)

Alle whispers ge-invite, en daarna geleaved. Toen zagen we na een tijdje 1 van die mensen die we hadden ge-invite zeggen ''lf 1 tank and 1 ranged naxx 25''' dus die raid die we begonnen waren als level 1 characters is uiteindelijk nog gegaan ook

Helaas had ik mijn character Hannahmontana genoemd en kreeg ik daarvoor een waarschuwing
pi_77061871
Niemand met enkele realm tips?
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:05:42 #162
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77061913
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Richardfun het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12304210972&sid=1
pi_77062040
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Richardfun het volgende:
Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?
pi_77062042
quote:

[..]

Had je beter die daggers kunnen kopen
pi_77062068
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Wat voor tips zoek je? Waar kunnen we je mee helpen ?
Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:11:09 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77062116
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:09 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Vraag: ik zoek een leuke EU server, met veel mensen, fatsoenlijke guilds voor de endgame als ik weer zo ver ga spelen (heb vroeger t/m molten core/Onyxia geraid). En het liefst ook een realm waar de PvP zoals ALterac Valley een beetje in balans is tusen de Alliance en de Horde. Tips, suggesties?
Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.
pi_77062119
En ja, ik besef met dat het begin van mijn vraag leest als een contactadvertentie
pi_77062168
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kies alsjeblieft een Medium/New Players realm. De Full realms hebben al queues genoeg.
Snap ik, maar er zal toch ook wel wat tussen de 'recommended' (die zijn leeg, dat ken ik nog van vroegah) en stampvol zitten?
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:15:40 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77062261
Medium dus.
pi_77062384
En dan zoek ik dus een server waar de PvP instances enigszins in balans zijn (weet nog van vroeger dat mijn server 95% van de tijd 1 kant Alterac Valley won) en met leuke/goede guilds?
pi_77062543
Ach, screw it. Heb Doomhammer gekozen. Zullen vast wel wat fatsoenlijke guilds op zitten.
pi_77062632
Toch nog 1 vraagje: wat zijn tegenwoordig goede add-ons om je UI aan te passen?

Heb trouwens een dwarven hunter aangemaakt. Nog nooit gespeeld, lijkt me tof. Weet dat priests en warriors altijd makkelijker parties vinden, maar warrior al geprobeerd en priest lijkt het lvlen me niet leuk. Ben je toch vaak afhankelijk van anderen.
pi_77063122
EDIT BUTTON! ><

...tevens tvp
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:09:57 #174
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77066867
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:27 schreef Richardfun het volgende:
Toch nog 1 vraagje: wat zijn tegenwoordig goede add-ons om je UI aan te passen?

Heb trouwens een dwarven hunter aangemaakt. Nog nooit gespeeld, lijkt me tof. Weet dat priests en warriors altijd makkelijker parties vinden, maar warrior al geprobeerd en priest lijkt het lvlen me niet leuk. Ben je toch vaak afhankelijk van anderen.
Ik gebruik Bartender voor actionbars en Pitbull voor character frames.
pi_77070722
Ik gebruik ook Bartender en XPerl .

Verder nog wat crap, buffalo voor buffs, chinchilla minimap, prat is toch wel een goede chat addon. En nog cowtip voor de tooltips.

pi_77071100
Ik heb vanavond net Recount Damage gedownload van Curse, en goed geinstaleerd etc etc. Maar nu heb ik het venster ingame weggeklikt, dus kruisje, en krijg het niet meer tevoorschijn. Weet iemand hoe dit moet? Ondertussen trouwens level 74 nu
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:30:16 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77071210
/recount show
pi_77071234
thanks
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:58:52 #179
130412 Katth
pi_77072717
Lagfest weer tijdens de raid. Heb report lag al 50x ingedrukt.
pi_77072980
Mocht ook weer 'ns mee met de mainraid . 1ste boss ICC Bryntoll gewonnen voor 1 dkp

Daarna uitzitten voor 2 bosses, toen Saurfang, die trinket dropte. Maar die ging voor de jackpot, dus never mind maar als trial.

Nu weer uitzitten voor de nieuwe wing.

M'goed, heb ik iig tijd om voetbal te kijken
pi_77074164
1 dkp, nice En hoezo 2 bosses uitzitten?
pi_77074308
Wat is dkp ook al weer?
pi_77074370
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Richardfun het volgende:
Wat is dkp ook al weer?
Dragon Kill Points, die verdien je door te raiden en je koopt er drops mee.
pi_77074491
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ufopiloot het volgende:
1 dkp, nice En hoezo 2 bosses uitzitten?
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
pi_77078195
Zo, blood queen down op 10 man. In 2 tries. Blood Princes waren veel moeilijker.
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:53:14 #186
130412 Katth
pi_77079015
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
pi_77079351
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef Katth het volgende:
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
Die is zeer pijnlijk.
pi_77081897
quote:

[..]

Deze post maakt mn hele dag goed, priest faceroll healen door een paladin en niet dual-wielden op een hunter.
pi_77084324
quote:

[..]

Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
BF3 - Idanue
pi_77085023
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 07:49 schreef Rp2009 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
Holy priest/Druid/e.d is toch voornamelijk ervoor zorgen dat de benodigde HoTs up blijven? Dat bedoelt hij met button bashen. Disc priest+Holy paly heb je niet echt noemenswaardige HoTs en cast je voornamelijk heals.

Wat is er precies moeilijk aan het healen met een priest? En met welke spec bedoel je dan?
In een raid kan een holy priest makkelijker de read healthy houden dan een paladin, waarbij een disc priest/paladin makkeljiker tanks healthy kan houden.
Correct me if i'm wrong.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:01:39 #191
130412 Katth
pi_77085271
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
pi_77085298
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Katth het volgende:
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
pi_77085326
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:12:41 #194
130412 Katth
pi_77085495
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef STING het volgende:

[..]

In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:02:03 #195
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77086850
Kheb gisteren toch een hunter gemaakt.

De vorige naam vond ik toch niet zo leuk

Heb nu een Troll Hunter

Naam: Cmetrollin
Pet: Theyhatin

even naar ogrimmar gelopen voor wat AH spul, bags enz.

/2 chat was echt grappig toen ze mijn naam zagen
pi_77087359
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."

Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.

Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
BF3 - Idanue
pi_77087745
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Katth het volgende:

[..]

Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
Omdat shields niet meetellen met healing done. Een disc priest is met mana weer efficienter dankzij oa Rapture
pi_77087756
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mijn math is dat 40 man dan maar de helft van de bosses kunnen doen op dezelfde save.. Doe dan 2 raids oid.
pi_77087759
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."

Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.

Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
pi_77087768
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:

Mensen die zeiken op disc priests voor hun healing done moet je gewoon negeren, dat zijn noobs.
Sommige mensen spelen recount, ik speel WoW.
pi_77088940
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:04 schreef Bryze het volgende:

[..]

omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
Vind het eigenlijk wel relaxed . Soms heb ik totaal geen zin om te raiden, en dan vraag ik gewoon of ik een boss of 2 uit mag zitten. Nou, da's dan prima. We roteren gewoon lekker, en zo krijgt iedereen de bosses die die wilt. Prima, imo.
pi_77088965
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
pi_77089066
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:

[..]

Ik heb veel addons maar de belangrijkste:

Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.

Screen:

BF3 - Idanue
pi_77089121
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.

betreft het andere, Why the hell zou ik dual wielden ??

over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Jeweet!
pi_77089150
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
Shammy heb ik nog niet maar dat komt nog wel een keer.
Veel spells op priest idd, erg lastig om allemaal te leren en goed te timen maar dat maakt het ook wel weer leuk.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.

over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Jij bent echt grappig.
BF3 - Idanue
pi_77089501
quote:

.

De essentie van het healen is juist dat het efficiënt en snel kan. Als je eerst nog 'ns iemand moet targetten, op een knop moet drukken en 2 seconden moet wachten dan is je target al dood.

Ik heb zelf geen ervaring met Paladins of Priests, maar zowel Druids als Shamans zijn gewoon masters of the healing art imo.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:19:58 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77089516
quote:

Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?

Besides, priests moeten targetten? Gebruikt niet elke healer een healbot?
pi_77089536
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Rp2009 het volgende:

[..]

Ik heb veel addons maar de belangrijkste:

Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.

Screen:

[ afbeelding ]
Is wel een aanrader.
Healbot combineert de features van bijv X-Perl en de buffbars in 1.
pi_77089593
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?

Ik niet hoor, met muis targetten en met knoppen healen.

Ik heb het wel eens geprobeerd maar beviel niet echt maar misschien moet ik het nog maar een keer proberen, ben niet zo geduldig met dat soort dingen.
BF3 - Idanue
pi_77089654
quote:
Ik zou niet zonder kunnen.
Ik target altijd de target van de tank (assist), gooi er een judgement op
en met healbot hou ik de health van iedereen in de gaten, en zie wie agro heeft, zodat ik kan anticiperen waar ik moet healen. Als ik telkens eerst iemand moet targetten, om te kunnen healen, zou ik gek worden
pi_77089824
quote:

Soms

Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
pi_77089897
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

Soms

Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
haha R0fl oke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd

Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam
Jeweet!
pi_77090245
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
pi_77090908
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.
pi_77092009
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

haha R0fl oke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd

Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam
Ach twinks , ik hield er niet zo van , totdat ik op lvl 59 clothies kon 1 shotten , toen dacht ik , laat ik eens gaan kutten met deze hunter .
Resultaat , flink veel deathknights die me wisperde hoe ik hun kon omleggen in een paar seconden , want ze hadden nog wel de DK gespeelt op de testrealm !
Ik noem het niet echt een twink , want dat is met zo laag mogelijk level de hoogste gear halen.
Ik noem het pimpen Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Loa

Hier zie je dat ik de wapens alleen voor de stats draag.
Voor degene die vragen hoeveel gold het me heeft gekost : Deze was eerst Inscriptor in de ''Golden Age '' van inscriptors , dus de 6K die ik per maand kreeg ging allemaal op aan de gems en enchants
pi_77093184
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]
Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds.
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
pi_77093606
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ja, dan is 2hander beter inderdaad. Meer damage per hit Is wel grappig als ze dan weg proberen te komen, Rocket boots en er achter aan en doorbeuken Wing clip erop en stampen maar. En meestal zijn ze te stom om tenminste terug te slaan
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:20:10 #218
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77094115
Voor Disc priests en andere mensen die willen weten hoeveel hun shields ongeveer absorben is er RecountGuessedAbsorbs http://wow.curse.com/down(...)tguessedabsorbs.aspx
pi_77097450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Bryze het volgende:

[..]

Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
pi_77098005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
Ah, oke. Jammer
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:50 #221
130412 Katth
pi_77098083
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:

[..]

Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
pi_77098183
quote:

[..]

Nope, vind het lekkerder met grid2.

Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2010 14:57:41 ]
pi_77098365
quote:

Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:09:06 #224
64238 CocaColaLight
pi_77098780
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo

Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
pi_77099436
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo

Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
Onbekende addons.
pi_77100210
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Jeweet!
pi_77100332
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Nope, vind het lekkerder met grid2.

Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.
HealBot doet dat ook beide.
pi_77100343
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
Explain
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:49:49 #229
64238 CocaColaLight
pi_77100624
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Onbekende addons.
I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
pi_77101109
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Jeweet!
pi_77101147
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Maar, maar, maar, HealBot heeft dat allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:00:53 #232
130412 Katth
pi_77101196
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
pi_77101713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
Bekende addons zijn bekend om een reden. Vaak omdat ze goed zijn en veel geupdate worden, door meerdere authors.
pi_77101794
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
Healbot kan dat ook allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:16:14 #235
130412 Katth
pi_77101871
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef STING het volgende:

[..]

Healbot kan dat ook allemaal.
Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
pi_77101946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Katth het volgende:

[..]

Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
pi_77102142
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
pi_77102374
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef BaretKalayciyan het volgende:

Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:50 #239
130412 Katth
pi_77102389
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef STING het volgende:

[..]

Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
pi_77102427
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Katth het volgende:

[..]

Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
Dat is inderdaad zo ja.
pi_77102450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
armory link pl0x
pi_77102591
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomarush http://wow-heroes.com/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77102618
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Ik neem aan dat je een grap maakt.
pi_77102853
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
pi_77103055
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tis maar wat je denkt...

Prayer of mending Jay ik heal meerdere mensen zolang ze maar gehit worden.
Circle of healing Jay ik heal de 5 mensen die lowest aan hp zitten....
Tis misschien wat meer knoppen maar naar mijn mening is een holy priest veel te gemakkelijk met het healen van X aantal mensen, Disc daarin tegen vind ik nou wel weer chill.

Ik hang niet de "Pro" Pally healer uit, en ben ook verreweg van dat. Maar weet ook dat er genoeg mensen zijn die Velen malen slechter zijn. Maar naar mijn mening moet je als pally toch wat meer concentreren op je heals (vooral op de tanks ofc).

Oke als Holy priest moet je meestal op 20 van de 25 mensen letten maar dat doe je meestal ook niet alleen, en vandaar dat je ook wat meer "gemakkelijke" multi target heals hebt.
Jeweet!
pi_77103584
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef STING het volgende:

Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
Dat heeft een reden
pi_77103722
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
pi_77103843
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
Laatste versie van DBM & Wowhead
pi_77103892
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Vengswiejj het volgende:

Verhaal

Als jij al vind dat je je goed moet concentreren met tank healen op je pally hoop ik niet voor je dat je een een priest gaat levelen en daar mee gaat healen.

Maar ik geef het op, je weet het waarschijnlijk toch beter als de mensen die wel een priest hebben.
BF3 - Idanue
pi_77103982
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef STING het volgende:

Laatste versie van DBM & Wowhead
Ik zal eens kijken, er zal wel weer veel tegen me worden geschreeuwd vanavond
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:06:20 #251
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77104062
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.

een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?

en unbuffed 17k hp en 21k mana.

Klopt dat zo'n beetje?
pi_77104223
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef jagga het volgende:
Isabeau heeft oa herbalism en tailoring.

een GS van ongeveer 5300 (zo effe snel gekeken) maar geen ilvl 264 items?

en unbuffed 17k hp en 21k mana.

Klopt dat zo'n beetje?
Erm, nee mijn GM zou me afmaken als ik een gathering prof had op mijn main.
pi_77104300
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:23:05 #254
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77104673
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
hp 19k unbuffed, mana 26k en 3 lvl 264 items equiped, geen idee waar jij naar keek.
je zei best gegearde holy priest op die server.

Dat was Lana (ofzoiets)

nja boeie leuk geprobeerd
pi_77104988
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef jagga het volgende:
je zei best gegearde holy priest op die server.

Dat was Lana (ofzoiets)

nja boeie leuk geprobeerd
Volgens wow-heroes niet, dan zie ik niet eens een Lana
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 18:42:29 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77107632
Op de WoW armory kon ik mezelf soms niet vinden, tot ik er achter kwam dat je het kunt instellen op US/EU en dergelijk
With four other people
And aliens
pi_77109012
Tss waarom ben ik uit de OP gehaalt :p
pi_77109294
Niemand snapte mijn grap

pi_77111540
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:23 schreef Ezio het volgende:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
Ik snap em wel hoor Obi-wan xD
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_77112334
quote:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
Ik snap em niet.
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 20:47:35 #261
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77113544
quote:
Niemand snapte mijn grap

[ afbeelding ]
je had er *wave hand* ofzo vooraan moeten zetten
With four other people
And aliens
pi_77113713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Nu snap ik hem.
pi_77115399
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
pi_77117502
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik wilde hem niet te overdreven maken, maar ik dacht dat hij best goed was zo
Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:

* bezig met eigen UI is.

Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm. Zo ff testen in raids en bgs.

X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen ), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.

[ Bericht 11% gewijzigd door SharQueDo op 21-01-2010 21:59:49 ]
  Redactie Frontpage donderdag 21 januari 2010 @ 22:10:25 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77118607
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nu snap ik hem.
Ik wist dat het zou helpen
With four other people
And aliens
pi_77120610
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hij is te ver gezocht imo. Had wel iets duidelijker gemogen. Anyways:

[ afbeelding ]

* bezig met eigen UI is.

Begon toch weer te kriebelen. GUI addons ipv die saaie Blizzard frames. Dit heb ik atm. Zo ff testen in raids en bgs.

X-Perl, Dominos, Prat voor chat, Chinchilla minimap + MinimapButtonFrame, Grid linksboven, MiksScrollingBattleText (ff erg aan wennen ), Elkano Buff Bars voor boven player frame en Satrina Buff Frames voor naast minimap. Die laatste twee kunnen volgens mij alleen wel met Satrina's, maar ik ben lui.
Alliance
pi_77120621
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Alliance
Troll
pi_77120728
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef SharQueDo het volgende:

Troll
D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
pi_77120775
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

D'r zitten helemaal geen trollen bij de alliance
Roll maar eens een Alliance alt en ga maar eens op *insert willekeurig tijdstip* tradechat in de gaten houden. Trolls zitten hier wel degelijk, zeg ik je!!
pi_77120882
Niks anders dan horde tradechat was ik al achter
pi_77120995
True.
pi_77122349
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.
BF3 - Idanue
pi_77123909
Gelukkig op onze server bijna alleen Engels in de chatkanalen. Een heel enkele keer niet, maar dat duurt dan ook maar een of twee zinnetjes Nou ben ik sowieso volkomen fan van mijn server, maar dat komt omdat ik van Burning Legion ben weggevlucht
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:17:05 #274
130412 Katth
pi_77124950
Eindelijk Putricide 25 down

En ook de 1e van de nieuwe wing.
pi_77125980
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:15 schreef Rp2009 het volgende:
Mijn trade staat altijd uit, de NL kinderen zijn het ergst.

of mannetjes die je naar een half jaar nog lastig vallen of je een instance met hem wilt doen nadat je hem 1 keer hebt mee genomen door ramparts ( en overigens na een half jaar van 61 tot 72 is gekomen )
pi_77126730
Ik had net in een BG een paladin die op me af rent, stunt, me niet onder de 80% krijgt, bubbled en hearthstoned.

W T F
pi_77127342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:10 schreef Rp2009 het volgende:
Jij bent echt grappig.
pi_77127377
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.
Doelde erop dat je 2 zwaarden of daggers kan nemen als BoA gear inplaats van een spellpower staff waarbij je naast de int geen zak aan hebt. Kost je net zoveel badges en je wordt ook niet gelijk gezien als een huntard.
pi_77127401
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:20 schreef R-Mon het volgende:
Voor Disc priests en andere mensen die willen weten hoeveel hun shields ongeveer absorben is er RecountGuessedAbsorbs http://wow.curse.com/down(...)tguessedabsorbs.aspx
Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.

Sowieso is Skada > recount.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 03:04:43 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77127443
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:00 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Skada heeft ook een "absorbed and healing" standaard.

Sowieso is Skada > recount.
Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.
pi_77127464
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral ook omdat het maar liefst 80% minder resources gebruikt dan Recount.
EN in combat staat skada op current target threat. Heb je omen ook niet meer nodig.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:03:42 #282
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77129815
Gisteren failde de icc25 raid omdat we niet genoeg mensen hadden. (zelfs niet met ons friendly guild)

Met zn alle besloten icc10 te doen en zien hoeveer we komen.

Met een gemiddelde 3.8k dps en gemiddelde gearscore van 4930 (en 3 die compleet nieuw waren in ICC) toch nog tot en met Saurfang gehaald.

slechts 3 wipes. 1 op lady deathwhisper (iemand pullde de 2e add groep per ongeluk) en 2 x op saurfang.

*trots is*
pi_77130004
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:03 schreef jagga het volgende:
Gisteren failde de icc25 raid omdat we niet genoeg mensen hadden. (zelfs niet met ons friendly guild)

Met zn alle besloten icc10 te doen en zien hoeveer we komen.

Met een gemiddelde 3.8k dps en gemiddelde gearscore van 4930 (en 3 die compleet nieuw waren in ICC) toch nog tot en met Saurfang gehaald.

slechts 3 wipes. 1 op lady deathwhisper (iemand pullde de 2e add groep per ongeluk) en 2 x op saurfang.

*trots is*
Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10
DPS was boven de 4K, alleen de healing was een beetje mager. Naast mij, twee holy priests met 4700 & 4800 gearscore.
pi_77130268
Gearscore .

Gister 5 fails op Blood Queen 25 man. Dus toen maar 3 10 man groepen gemaakt, wel alles geraped uiteraard. Blood Queen is zo easy op 10 man.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:40:39 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77130471
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef STING het volgende:

[..]

Gisteren niet verder gekomen dan Saurang-10
DPS was boven de 4K, alleen de healing was een beetje mager. Naast mij, twee holy priests met 4700 & 4800 gearscore.
We hebben saurfang gehaald op 8 seconden left op de enrage-timer

Was echt kantje boord

1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
pi_77130586
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:

[..]

Was echt kantje boord

1 had echter maar 1 keer die skill die hij doet als zijn bloodpower 100% is (vergeten hoe het heet) dus best netjes vond ik
We hadden 2 a 3 keer Mark of the Fallen Champion. Healer hell
pi_77131686
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef jagga het volgende:

[..]

Was echt kantje boord

Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:30:14 #288
130412 Katth
pi_77131799
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:26 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Saurfang heeft een enrage timer? wordt maar eens tijd dat ik mijn dbm ga updaten
Haha, hier ook
pi_77131874
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:30 schreef Blistering het volgende:
Gearscore .
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:38:17 #290
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132038
quote:

[..]

ja

Iets van 5 minuten geloof ik.

En over dat gearscore De universele mening is dat je minstens 5k gearscore moet hebben voor icc.
En minimaal met 4.5k dps aan moet komen kakken
pi_77132072
quote:

[..]

Dat roep ik al een aantal keer in mijn guild. Mensen met versie 4.32.
Stelletje slackers
pi_77132148
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:38 schreef jagga het volgende:

[..]
En over dat gearscore De universele mening is dat je minstens 5k gearscore moet hebben voor icc.
En minimaal met 4.5k dps aan moet komen kakken
Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snor
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:47:33 #293
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132334
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:42 schreef Bryze het volgende:

[..]

Prima hoor. Ik houd mij niet bezig met gearscore, heb het niet nodig en vind het overbodig. Me gear zin meer dan snor
is het eigenlijk ook.

Wil je echter ICC puggen of TOC25 ofzo dan moet je een bepaalde gearscore hebben. Anders word je acuut gekickt.

Tis dus wel handig om te zien op welke GS je zit.. Kun je ook inschatten waar je wel en niet op hoeft te reageren, qua pugspam in /2.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:52:10 #294
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132490
Gisteren een Genious in Trade:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude2*: How do I know my gearscore?
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
Vladje*: Genious!
Dude1*: Ah, nvm. Just download the addon.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:57:30 #295
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77132666
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Dude1*: LFM ICC25 full run. 5300 Gearscore required. /w achievement & come dala bank for gear check.
Dude1*: Add your iLvl's to eachother and multiply by three, after that divide by three.
die is echt priceless
pi_77132713
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Rauw. het volgende:
Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!
pi_77132727
Bij ons is het altijd 'inspect at eventide'
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:00:25 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132751
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef jagga het volgende:

[..]

die is echt priceless
Ik heb er ook smakelijk om gelachen.

Tevens is er nu een free migration gaande naar Bladefist, heeft al heul wat nieuwe spelers opgeleverd, misschien toch maar bij Bladefist blijven dus.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:01:12 #299
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77132776
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:59 schreef STING het volgende:

[..]

Dude1 is trouwens ook niet al te snugger. Er zijn twee dala banks!
Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.
pi_77132857
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat vergeef ik hem, aangezien ik er ook maar 1 ken.
Iedereen "kent" meestal maar 1 bank
Nou ja, tegenwoordig ga ik naar beide banks, als ik aan het smelten of blacksmithen ben
pi_77132877
Ik maak de nieuwe wel ff aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')