Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef jagga het volgende:
Als je nu "N" drukt komt je talentree tevoorschijn
Op het moment dat je dual spec neemt komen er 2 tabjes te staan rechts van het venster.
De eerste is je "mainspec" (en dus de spec die je momenteel hebt)
De 2e is op het eerst nog grijs, aangezien je daar nog geen talents hebt ingevuld.
Als je daar punten in zet zal het tabje veranderen naar de spec waarin je de meeste punten hebt staan.
Stel je bent priest en je main is holy en je offspec is shadow. Je drukt N > klikt tabje shadow aan en dan>
"activate this talent tree (oid)" is een 3/4 seconden "cast" et voila! je bent shadow
Vergeet niet dat je 2 spec hebt dus ook 2 x GLYPHS nodig hebt. 1 voor je holy en 1 voor je shadow dus.
(sommige mensen vergeten dat nog wel eens)
Nee je krijgt de volle 71 talentpoint voor elke spec.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zoals jij het nu verteld begrijp ik dat je dus niet hetzelfde aantal talent points (op level 80 heb je er 69 toch?) in beide trees kan stoppen, maar dus moet gaan verdelen? 35 in mainspec, 34 in offspec?
Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat zou dan het nut van dual spec zijn?
Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil combat speccen maar heb geen wapens.
Heb wel ff zitten bladeren in atlasloot. In PoS dropt wel een langzame axe en in Halls of Reflection een snel OH zwaard. Maar ff farmen dus.
Ik gebruikte trouwens geen addons voor feral, behalve dan buff/debuff timers link naast m'n character. Gewoon veel oefenen zodat de rotation ingebakken zit.
En dit hielp veel:
[..]
Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/
Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Priest. Echte mannen speccen disc.
Gebruik gewoon Outfitter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef jagga het volgende:
Equipment manager is simpel.
In options kun iets aanvinken met de naam: equipment manager (ofzoiets)
Als je dan "C" drukt krijg je je character sheet met al je gear. Rechtsbovenin dit ventser zit een knop> indrukken.
Het gerei wat je dan aanhebt, kun je "saven"
Trek nu je spullen aan voor je offspec. Weer saven (nu met een andere naam en icoontje).
Als je nu de andere set aan wil, gewoon naar hetzelfde venstertje gaan> set aan klikken die je aan wil >equip. klaar
Onthoud dat op het moment dat je nieuwe gear krijgt, je niet moet vergeten de equipmentset opnieuw te saven. anders trek je dus elke keer je oude gear aan (of krijg je een foutmelding dat er bepaalde items missen omdat je ze gevendort hebt ofzo)
Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Bryze het volgende:
[..]
Echte mannen speccen niets en toppen toch healing meter.
Ja. Dual spec, twee specs. Wat valt er niet aan te begrijpen? Dat je de helft van de punten zou krijgen voor elke spec zou alleen maar betekenen dat je er op achteruit gaat..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daarom.. , maar zo kwam het over vanuit zijn uitleg.. en sorry dat ik het vroeg hoor.. jij snapte gelijk hoe het in elkaar zat toen "dual spec' genoemd werd in de patch notes offcourse?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Of je neemt een holy paladin die de hele raid lang flash of light spamt met 80% overheal.
Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Priest. Echte mannen speccen disc.
Beetje shield houd 10k en kun je op 25 man casten (duurt even, maar dan heb je ook wat), hoeveel mensen kan jij healen voor 10k met instant casts.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zodat je met je belabberde healing kan zeggen dat het komt omdat je shields niet meetellen?
Ik heb echt heel even combat gespeeld op lvl 70, maar ben vrij snel daarna naar muti gegaan en dat gebleven sindsdien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar combat gespeeld, nu muti, ondanks dat alle rogue rotations bijna hetzelfde zijn wil ik nooit meer terug naar sinister strike. Wat heb ik daar een pleuris hekel aan.
komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?quote:
Dunno hoe mensen zullen reageren op een starved of abused pet. Sommige mensen kunnen niet veel hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef jagga het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer, en werkt net zo goed ofniet? Waarom moeilijk gaan doen met addons als het toch ingebouwd is in de game?
Kga een hunter starten denk ik. Voor de afwisseling
Ik zat te denken aan deze namen:
hunter RSPCA
pet: Fleabag / Starved / Abused
zoiets iig, weet het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |