1 2 3 4 | [u]Rauw.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url] |
Save the dayquote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Ezio het volgende:
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.
Noeess
Het is echt de laatste die ik nog moetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.
Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef Ezio het volgende:
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is
Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
Dus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
Dat zou moeten kunnen zolang je niet hoeft te tankenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Iemand ervaring met half dronken raiden?Ik zeg maar niks, word ik vast gekicked
We doen totgc25 nu
1 2 3 4 | [u]Rauw.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url] |
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(
Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)
[ code verwijderd ]
Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
1 2 3 | [u]Maraca[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blade%27s+Edge&cn=Dolera]Dolera[/url] |
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.
Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash.
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala![]()
Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Geen idee of ik daar al kan questenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, heheMooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost
Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.
Gearscore heb ik totaal geen verstand vanElke addon gebruikt weer iets anders.
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?![]()
Logischquote:Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
1 2 3 | [u]MarkyB.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=xtype]Xtype[/url] |
1 2 3 | [u]MarkyB.[/u] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&n=Megamíndy]Megamíndy[/url] |
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing![]()
T9 legplates doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
[..]
LogischNieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]ken het ergens van
Welke build gebruik je om te healen?
Zelf gebruik ik Build
Wel het beste denk ik. De 4-set bonus is erg goed, en dan kan je bij de normale triumph vendors over een tijdje i245 shoulders kopenquote:
Hmmm, goed punt, ik zit self buffed met totems enz op 3311 bonus healing zo uit het hoofd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef ufopiloot het volgende:
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.
Die cloak is ook een mustquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef ufopiloot het volgende:
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keerMaar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
1 |
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?quote:
Het was afschuwelijk eerst, maar nu zijn er veel allies bijgekomen en is het enigszins verbeterdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?
Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
Als je alles dr in hebt gegooid kan ik het wel verdelen per BG.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg
Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan![]()
[ code verwijderd ]
Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar
Ik heb zelf ook al tijden geen elemental shaman gezien die gewoon echt fucking goed was. Er was een tijdje een dude op Draenor die alles en iedereen helemaal (incl top guild) de tiefus in schold en trollde en tegenlijkertijd ook gewoon ook waar maakte wat ie trollde (zat in een of andere top20 world guild). Hij was in Naxx een van de weinige die mij bijna inhaalde (7k op patch 25).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammenEn het is een beetje afwisseling.
Wintergrasp legs kun je niet ninjaenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blizz ownt ninja's![]()
Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
Ben ff gerelogd en toen waren ze er welquote:
Heb wel een bril te leenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben ff gerelogd en toen waren ze er wel
Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het welquote:
Vreemd :<quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, met de equipment manager kon hij hem eerst niet vinden en hield ik gewoon mijn PvE pants aan, na de relog probeerde ik het weer en werkte het wel
Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begintquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef Blistering het volgende:
Meh, Loremaster of Eastern Kingdoms gister completed op m'n DK.
Nu nog 600 quests te gaan in Kalimdor. De verveling slaat toe
Inderaad, net als bij (in mindere mate) de Explorer title.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je moet je sowieso al behoorlijk vervelen op het moment dat je eraan begint
Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
Meer dan 80% van de dk's zijn complete retards die facerollend wow spelen. If blizzard only made dk's start at lvl 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Vraagje, wat vind iedereen kut aan DK's, hoor wel vaker dat geklaag erover, maar wat is eigenlijk de achterliggende gedachte?
Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef MarkyB het volgende:
Wat wel heel erg opvalt dat als een DK weet wat hij aan het doen is en een beetje redelijke gear heeft er heel erg makkelijk dikke dps uitperstquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Elke beginnende speler speelt WoW en komt tot lvl55, dan hebben ze het magische idee om een Death Knight te maken, omdat dat gewoon zo'n coole class is die super makkelijk levelt en ze hebben blauwe ogen, wauw! Vervolgens levelen ze als een enorme noob naar lvl80 waar ze vervolgens in alle instances de goede spelers irriteren met hun idioterie.
Dad had je vroeger met hunters (ik was er zelf ook één 4 jaar geleden), maar Death Knights hebben het stokje overgenomen. Die joinen een random heroic met een argent dawn trinket, of met de blauwe gear die ze krijgen als ze lvl58 zijn, of telkens lopen te death grippen, of gewoon enorme kutjochies zijn die op alles lopen te zeiken. Er zijn ook genoeg goede DK's, maar 90% is gewoon een eikel.
Zelfs in ICC25 gisteren nog een Death Knight die de hele raid verpest heeft. We spraken af dat iemand met een mark naar de cannons zou lopen (bij Saurfang). Hij krijgt een mark, maar doet niks. Wipe. Daarna, nog een keer. Ook zorgde hij nog voor 2 wipes omdat hij zijn army of the dead gebruikte midden in het gevecht, en releaste hij nooit als we wipeten (en hij whisperde: res me plz i give 5g). En dan was het nog een death knight die in ICC25 liep met 6,5k dps en goede gear, maar het was gewoon een stomme mongool.
Op zich kan het wel een coole class zijn (unholy lijkt me leuk), maar ik begin er niet eens omdat je dan altijd direct aangezien wordt als noob, en terecht ook nog omdat het 9 van de 10 keer waar is.
Dat, in combinatie met Chains of Ice spamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het grote gehalte aan n00b spelers die DK spelen.
Idd. Nouja Feral druids en affli warlocks zijn nog enigzins gecompliceerd. Maar verder valt het best mee idd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Goeie DK's zijn inderdaad op 1 hand te tellen, gelukkig ben ik er eentje van! (Boe-fucking-hoe, mag misschien arrogant klinken maar tis nu eenmaal zo)
En die blauwe oogjes zijn juist tof!
Don't be hatin' them DK's!
[ afbeelding ]
EDIT:
Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
*cough* Feral DPS *cough*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.quote:
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.
Zonder addons schiet raiden dan ook niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.
Ik gebruik alleen DBM en Omenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM bevordert dan ook niet direct de Feral DPS-rotatie, he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM, DPM, Omen, Quickmark, ArenaUnitFrames, en milkscrollingtext gebruik ik.quote:
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Hey shadowpriests ook hoor!
Alrijd grappig, mensen verdedigen hun eigen class altijd als volgt: zijn/haar spec heeft de moeilijkste rotatie en heeft het meest van alle specs last van scaling/movement.
Vooral in PvP roteren ze veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!
Ik doelde op bladestorm...quote:
Ik snapte hem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik doelde op bladestorm...
weet je wel... Bladestorm... roteren... ronddraaien...
...
Zijn er arms pve warriors dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik snapte hem.
Die gebruik je als arms warrior in PVE ook gewoon.
ehm...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Het is op het moment zelfs beter dan fury.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Ik wilde niet degene zijn die het zei, maar inderdaadquote:
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.
Lees "Weinig ten onder doen"quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)
Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.
Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)
Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.
Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
2 grote goede guilds op Bladefist waren met nadruk op zoek naar Arms Warriors, acht de kans groot dat die ook meegaan naar ICC.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.
Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.
Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs(was een pug, dus coordinatie was nul
)
Dat hoor ik inderdaad vaker. Maar ik doe met MM nu al meer DPS dan met survival. Denk dus dat ik gewoon eigenwijs doe, en dual spec hou met BM/MM. Je betaalt de game toch zelf, en moet dus zelf maar kiezen. Een guild betaalt voor WoW nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
Als je de juiste talents pakt heb je echt geen downtime hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Leonos het volgende:
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus
En ik haat downtime
*prot main spec/fury dps-offspec meldt zich*quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.
Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Holy?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?quote:To switch, pull up the talent pane, select the primary or secondary spec, and activate the talents.
Tis een vinkje wat je zet, en gear kun je wisselen met Equipment manager.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Thrilled het volgende:
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
[..]
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?
En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |