abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:53:12 #101
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77041452
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.
Hmm, en toch denk ik Fury beter is (op hogere gearlvls iig)

Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.

Ze hebben allebei hun voor en na-delen. Zowel als dps als raid-utility.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:00:05 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77041555
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Daarbij komt dat de rotation voor Fury ontzettend makkelijk is, in vergelijking met de Arms-rotation.

Lees "Weinig ten onder doen"
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77041684
Weinig tijd gehad om te spelen afgelopen 2 dagen.. denk bij elkaar 2 uurtjes speeltijd ofzo.. wel anderhalf level omhoog en zit nu bijna op de 30.. heb inmiddels (bijna?) alle spells voor mijn mage dus kan lekker mn rotatie goed gaan zetten… khoop dat mijn casttijd van 2,5 seconde voor mijn frostbolt omlaag kan.. ga zo nog even googlen..

Ben voor de grap op level 7 zomaar een guild gejoined die net gestart was (Rebels heet ie) maar hij bevalt me eigenlijk best goed.. ze zijn nu een leveling en pvp guild en willen langzaam aan gaan richten op instances/heroics en later misschien raiden (wanneer er genoeg 80'ers zijn offcourse Teller staat nu op 5 ).. Heb ook besloten om mijn 71 priest van Turalyon te transferren naar Karazhan en dan deze guild te joinen.. heb totaal geen behoefte aan hardcore-raiding en ze hebben enorm veel aan mijn spriest.. ga later nog respeccen naar holy dus dat komt helemaal goed Tis een gezellig groepje tot nu toe.. nog even wat rotte appels eruit zien te krijgen maar dat gaat wel lukken..

Balen trouwens dat je (als je wat cash hebt) niet gelijk je profession omhoog kan levellen tot het maximum.. als je artisan wilt bijvoorbeeld moet je weer level 35 zijn etc.. loop ik met stacks mageweave cloth en tig soul dusts/shards van het dissen wat weer een ander soort stof staat te vangen.. Nja we zijn er zo
pi_77042794
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Blistering het volgende:
Human Paladin _!
Niks mis mee
pi_77042817
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:27:13 #106
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77043327
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Ik heb veel heroics zitten farmen en kwam een aantal keren arms warriors tegen, meestal waren dit echt 4k dpsers. Of de fury warriors zijn lui, of arms doet meer dps.
Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.

Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.

Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs (was een pug, dus coordinatie was nul )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:31:12 #107
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77043465
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:27 schreef jagga het volgende:

[..]

Dan waren ze of lui of undergeared. denk ik.

Trouwens, raids vind ik beter om te vergelijken. Ik moet de warrior op mijn server nog tegenkomen die Arms is en bijv ICC10 doet.

Laatst zelf wel even respecced naar arms voor MSeffect in TOC25. Is toch verrekt handig met faction champs (was een pug, dus coordinatie was nul )
2 grote goede guilds op Bladefist waren met nadruk op zoek naar Arms Warriors, acht de kans groot dat die ook meegaan naar ICC.
pi_77043470
Wat is voor endgame nou echt de beste build voor een hunter?

Gisteren heb ik al een dual spec gekocht, dus een spec voor raiding en eventueel eentje voor farming/pvp.

Momenteel gebruik ik voor levelen, dus solo questen en pvp, BM, en die spec bevalt me hartstikke goed. Als andere spec gebruik ik voor instances MM. Maar talloze hunters zeggen dat je met Survival veel meer DPS doet, wat ik, aangezien ik het gisteren geprobeerd heb op lvl 73 , absoluut niet vond. Dan doet MM en BM allebei meer DPS, way more.

Nu is mijn vraag niet waarmee ik moet levelen, dat is gewoon BM, aangezien dat mij het beste bevalt, maar als ik op 80 een leuke guild in wil, moet ik dan survival speccen, zelfs als de DPS gewoon aanzienlijk minder is?
pi_77043593
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus

En ik haat downtime
pi_77044119
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
pi_77044201
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:
Survival is het makkelijkst om te beginnen, Marksmanship wordt interessant als je zeer goede gear hebt en oa. veel armor penetration.
Dat hoor ik inderdaad vaker. Maar ik doe met MM nu al meer DPS dan met survival. Denk dus dat ik gewoon eigenwijs doe, en dual spec hou met BM/MM. Je betaalt de game toch zelf, en moet dus zelf maar kiezen. Een guild betaalt voor WoW niet
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:02 #112
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_77045139
Zo ben ik weer.

Was te lui om mn pw op te zoeken. xD

ICC gisteren gecanceled due to 3 mensen met log in problemen, 2 healers die iet vervangbaar waren. Kutzooi, zijn we voorbij het eerste deel, heb ik nog amper het tweede stuk gezien.

Feral dps s bet te doen voor mij, maar er zijn dus rotation helpers? Mijn dps is nu, met matige gear, rond de 3k, moet zeker beter kunnen. EN! Deze week waarschijnlijk mijn crafted ICC tankyspanky boots. Alleen nog twee primordial saronite, moet lukken.
pi_77045276
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:06 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.

Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
pi_77045820
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Leonos het volgende:
Iedereen verteld mij dat in raids MM het beter doet.
Maar ik ben eigenwijs en gebruik gewoon survival. Kies zelf wat je wilt dus

En ik haat downtime
Als je de juiste talents pakt heb je echt geen downtime hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:44:52 #115
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77045944
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Fury is gewoon voor luie warriors, echt warrs spelen prot en anders arms. Ben tot nu toe nog nooit een prot warr tegen gekomen die als dps off spec fury speelde.

Bijna elke class heeft zo wel zn spec voor debielen, luiaards of andersweg mongolen. Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
*prot main spec/fury dps-offspec meldt zich*
pi_77046383
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Zie beastmaster, arcane, destruction, retribution, holy.
Holy?
pi_77047190
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
quote:
To switch, pull up the talent pane, select the primary or secondary spec, and activate the talents.
Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?

En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:17:36 #118
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77047303
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:15 schreef Thrilled het volgende:
Aangezien ik mijn shadow priest uit het stof ga trekken heb ik een vraagje over dualspec.. ik ben me aan het inlezen op WoWWiki en zie dit staan:
[..]

Maar hoe moet ik dat zien? Moet je dan elke keer opnieuw je talent points indelen? Of is het een vinkje van "ik wil nu Holy spec" en "ik wil nu Shadow spec"?

En wat gebruiken de mensen hier om snel weer van gear te wisselen aangezien je dan 2 sets bij moet hebben.. dps en healing gear..
Tis een vinkje wat je zet, en gear kun je wisselen met Equipment manager.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:27:30 #119
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77047704
Als je nu "N" drukt komt je talentree tevoorschijn

Op het moment dat je dual spec neemt komen er 2 tabjes te staan rechts van het venster.

De eerste is je "mainspec" (en dus de spec die je momenteel hebt)

De 2e is op het eerst nog grijs, aangezien je daar nog geen talents hebt ingevuld.

Als je daar punten in zet zal het tabje veranderen naar de spec waarin je de meeste punten hebt staan.

Stel je bent priest en je main is holy en je offspec is shadow. Je drukt N > klikt tabje shadow aan en dan>
"activate this talent tree (oid)" is een 3/4 seconden "cast" et voila! je bent shadow

Vergeet niet dat je 2 spec hebt dus ook 2 x GLYPHS nodig hebt. 1 voor je holy en 1 voor je shadow dus.
(sommige mensen vergeten dat nog wel eens )
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:11 #120
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77048009
Equipment manager is simpel.

In options kun iets aanvinken met de naam: equipment manager (ofzoiets)

Als je dan "C" drukt krijg je je character sheet met al je gear. Rechtsbovenin dit ventser zit een knop> indrukken.

Het gerei wat je dan aanhebt, kun je "saven"

Trek nu je spullen aan voor je offspec. Weer saven (nu met een andere naam en icoontje).

Als je nu de andere set aan wil, gewoon naar hetzelfde venstertje gaan> set aan klikken die je aan wil >equip. klaar

Onthoud dat op het moment dat je nieuwe gear krijgt, je niet moet vergeten de equipmentset opnieuw te saven. anders trek je dus elke keer je oude gear aan (of krijg je een foutmelding dat er bepaalde items missen omdat je ze gevendort hebt ofzo)
pi_77048629
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Zo ben ik weer.

Was te lui om mn pw op te zoeken. xD

ICC gisteren gecanceled due to 3 mensen met log in problemen, 2 healers die iet vervangbaar waren. Kutzooi, zijn we voorbij het eerste deel, heb ik nog amper het tweede stuk gezien.

Feral dps s bet te doen voor mij, maar er zijn dus rotation helpers? Mijn dps is nu, met matige gear, rond de 3k, moet zeker beter kunnen. EN! Deze week waarschijnlijk mijn crafted ICC tankyspanky boots. Alleen nog twee primordial saronite, moet lukken.
Zoiets?
BadKitty - http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/badkitty.aspx

Je had ook nog FaceMauler, maar die is er geloof ik mee gestopt. Als je die nog ergens kan vinden is hij out-of-date en werkt hij wws niet meer

Misschien ook nuttig, anders is rawr en maxdps.com nog een goede optie..
Feral-by-night - http://elitistjerks.com/f(...)ear_simulation_tool/

[ Bericht 6% gewijzigd door Bryze op 20-01-2010 12:57:24 ]
pi_77051559
Ik wil combat speccen maar heb geen wapens .

Heb wel ff zitten bladeren in atlasloot. In PoS dropt wel een langzame axe en in Halls of Reflection een snel OH zwaard. Maar ff farmen dus .

Ik gebruikte trouwens geen addons voor feral, behalve dan buff/debuff timers link naast m'n character. Gewoon veel oefenen zodat de rotation ingebakken zit .

En dit hielp veel:
quote:
As there is no real rotation, we speak of a "priority list" for cat DPS. Try to follow the following instructions in the given order.

1. Keep up Savage Roar
2. Keep up Mangle
3. Keep up Rake
4. Use shred for CP regeneration (remember, that points 2 and 3 are more important)
5. When at 5 CP and Rip is not up, use Rip
6. When below 30 Energy, use TF
7. Use Clearcast Proccs for Shred
8. When at 5 CP and Rip and SR are running with 8 seconds (might be longer, depending on your gear) or longer each, use FB
9. When Rip and SR will drop at nearly the same time (with less than 3 seconds difference), try to recognize it early. Then use SR with a small amount of CP to desynchronize both timers.
10. Use Berserk only at high energy, (but not higher than 85) not directly after TF and as often as possible. If you will get Hysteria or some boss mechanics will enhance your damage, save it for these situations.

This priority list is quite hard to maintain. Cat DPS is one of the most complicated ones in PvE WoW. Try to remember these rules:

1. Remember: Savage Roar buffs everything; Mangle buffs bleeds and shred; Bleeds buff shred. That means, never shred without applying mangle and at least one bleeding.
2. It doesn't matter how many CP you use for SR. Just make sure it never drops!
3. Use Rip and FB only with 5 CP
4. It is very tricky to squeeze in FB's in your rotation. At first you should try to maximize SR, Mangle, Rip and Rake uptime (in this order). When you get more experienced, try to FB more. You need to guess how much time is needed for building up 5 CP's - this depends on your crit chance. Usually, a FB is worth dropping Rip for 4 Ticks approx (8 seconds). Remember that after using Rip, you need energy for building at least one more CP to refresh SR if necessary.
5. FB is most efficient when used at 35 energy. It gets worse when you spend more, thus making it least efficient when using with 65 energy.
6. A 5 CP FB is always more efficient than a shred, even when used at 65 energy.
7. When using the shred glyph: When rake and rip are about to expire and you could shred to extend the rip duration for 2 more seconds at the cost of letting rake drop for 1-2 seconds - do it.
Uit http://elitistjerks.com/f73/t63774-cat_dps_guide_dummies/
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:02:56 #123
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_77051689
Realm: Laughing Skull
Spooky22.
Pipermaru
Korsakof
Coxinator

Ben er ook bij dus , heb nog een 3 tal andere alts maar die zijn nog te laag. Iets met tijd enzo
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_77052267
Ja pleur mij nu ook maar eens in de Opening

Vengswiejj
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Nragethis
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Maxxedranged

2 Vrienden waren al tijdje gestopt met WoW en waren Aion enzo gaan spelen.
Zolang liggen lullen over WoW en hoe lekker 't raiden e.d nu gaat dat ze gekapt zijn ermee en weer WoW zijn komen spelen .

Prof Putri nu op 10man gedowned.
op 25 man hopelijk deze week .

Hunter nu 76 nog 4 lvls
Jeweet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')