*cough* Feral DPS *cough*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:24 schreef Blistering het volgende:
Geen enkele class heeft een bijster moeilijke rotatie. Dus laat dat ''DK only'' gebash maar achterwege.
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.quote:
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, nee. Uitdagend, wellicht. Lastig? Nee.
Zonder addons schiet raiden dan ook niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zonder addons vind ik het anders behoorlijk lastig.
Ik gebruik alleen DBM en Omenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM bevordert dan ook niet direct de Feral DPS-rotatie, he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zonder addons schiet raiden dan ook niet op. Imagine een raid zonder DBM oid, ik pass wel.
DBM, DPM, Omen, Quickmark, ArenaUnitFrames, en milkscrollingtext gebruik ik.quote:
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Hey shadowpriests ook hoor!
Alrijd grappig, mensen verdedigen hun eigen class altijd als volgt: zijn/haar spec heeft de moeilijkste rotatie en heeft het meest van alle specs last van scaling/movement.
Vooral in PvP roteren ze veelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja echt, warrior heeft de moeilijkste rotatie!
Ik doelde op bladestorm...quote:
Ik snapte hem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik doelde op bladestorm...
weet je wel... Bladestorm... roteren... ronddraaien...
...
Zijn er arms pve warriors dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik snapte hem.
Die gebruik je als arms warrior in PVE ook gewoon.
ehm...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Het is op het moment zelfs beter dan fury.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Arms doet weinig ten onder aan Fury, laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm...
Over wat voor gear lvls hebben we het dan en in wat voor soort encounters?
Want volgens mij klopt daar geen hol van.
Ik wilde niet degene zijn die het zei, maar inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |