abonnement Unibet Coolblue
pi_76991966


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Aggramar
stbabylon
Babylon-(H)- Hunter (80)
Dakylon-(H)- Death Knight
Nolybab-(H)- Paladin
Doeland-(H)- Bank

Ps2K
Kabar-(A)- Shaman (80)
Gilfin-(A)- Hunter

Avotar
Warlockrick-(A)- Warlock (80)
Amandus-(A)- Death Knight
Grubleddim-(A)- Hunter

Realm: Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80)
Brutala-(A)- Feral Druid
Bruticus-(A)- Marksman Hunter
Brutalii-(A)- Frost Mage

Realm: Anachronos
Sanakthe
Sanakthe-(H)- Warlock (80)

Realm: Aszune
Windigo
Ijzel-(A)- Deathknight

Realm: Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx -(A)- Warlock (80)
Giverne-(A)- Rogue
Hyva-(A)- Hunter
Tailz-(A)- Shaman

Realm: Boulderfist
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Tenaya-(H)- Priest (80)
Menique-(H)- Rogue (80)

Realm: Chromaggus
Katth
Katth-(A)- Mage (80)
Neuqfaut-(A)- Priest (80)
Esmereé-(A)- Death Knight (80)
Missery-(A)- Rogue (80)


Realm: Draenor
Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock
Nachtraaf-(H)- Rogue
Nachtgier-(H)- Warrior
Nachtarend-(H)- Death Knight
Nachtwinter-(H)- Mage
Nachthavik-(H)- Priest
Nachtvalk-(H)- Hunter
Nachtbuizerd-(H)- Paladin

Realm: Executus
Hanstin
Éládor -(A)- Fury Warrior (80)

Atreidez
Djudaz -(A)- Priest (80)
Atreidez -(A)- Warrior

Realm: Emeriss
Merkowitz
Lynalea-(A)- Warlock (80)
Naiya-(A)- Warrior (80)
Healyn-(A)- Priest
Shato-(A)- Rogue

Realm: Frostmane
Fir3fly
Aliya-(A)- Priest
Avey-(A)- Paladin
Scorchess-(A)- Hunter
Executia-(A)- Death Knight

Knoflook
Runetusk -(H)- Shaman

Realm: Grim Batol
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)

Realm: Hellfire
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin
Phrenesis-(A)- Hunter
Reneuh-(A)- Rogue

Realm: Karazhan
Thrilled
Carpo-(H)- Mage

Realm: Khadgar
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest

Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest

Black-Hole
Jileen-(A)- Druid (80)
Anwell-(A)- Paladin


Realm: Kor'gall
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Plaza-(H)- Druid
Kathelyn-(H)- Hunter
Infidelity-(A)- Rogue

Realm: Nordrassil
Webbyplus
Mioo-(A)- Hunter (80)
Miopally-(A)- Paladin (80)
Maraudeus-(A)- Warrior (70)
Braindeath-(A)- Rogue (70)
Snol-(A)- Mage (64)
Nijntje-(A)- Warlock(40)

Realm: Ragnaros
Thormodo
Glonius-(A)- Priest (80)
Thormodo-(A)- Death Knight (80)
Rhulath-(A)- Shaman

Realm: Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir-(H)- Shaman

De openingspost is hier te vinden.
pi_76992137
Zo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:34:03 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_76992636
Hallo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_76992669
  maandag 18 januari 2010 @ 23:40:34 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76992895
1
2
3
4
[b]Realm: Bladefist[/b]
[u]Rauw.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url]


Ik ook?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76992918
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.

Noeess
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:12:18 #8
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76994375
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef Ezio het volgende:
GVD heb net na veel pijn en moeite bijna Frenzied Defender en Master of WSG achievements, er is nog 1 minuut over op de timer. Ik mol de flag carrier, loop erheen om de flag te pakken, ze Ankhd en pakt hem zelf weer en 2 seconden later is de BG over.

Noeess
Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.

Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 00:24:29 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76994792
Op aanraden van een Guildie gerespect, alle punten gaan momenteel naar de Combat tree
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76995001
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Save the day
De achieve waar ik het trotste op ben gezien de situatie en mijn rol in het behalen ervan.

Frenzied Defender ook al gehaald trouwens
Het is echt de laatste die ik nog moet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76995069
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is

Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:51:24 #12
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76995654
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:33 schreef Ezio het volgende:
En nu weer een WSG waar de Alliance flag carrier een tank is

Dat kan ik dus echt niet uit staan, denken ze dat dat slim is? Nee, dat is niet slim. Battles duren door tank FCs alleen maar langer
Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76995965
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb Iron Man ook in tankspec gehaald hoor
Dus?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 01:41:16 #14
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_76996761
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Iemand ervaring met half dronken raiden? Ik zeg maar niks, word ik vast gekicked We doen totgc25 nu
Dat zou moeten kunnen zolang je niet hoeft te tanken

Vanavond Saurfang op 25 eindelijk neer gekregen Maar natuurlijk geen token die ik zou kunnen gebruiken

En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala

Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_76997183
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.

Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash .
  dinsdag 19 januari 2010 @ 06:10:42 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76998079
Tvp met een cartoon

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_76998338
Misschien OP opdelen in de battlegroups. Gezien battlegrounds/arenas/dungeons allemaal battlegroup zijn.
pi_76998406
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)

1
2
3
4
[b]Realm: Bladefist[/b]
[u]Rauw.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Vladje]Vladje[/url]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati]Malati[/url]


Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:01:14 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76998500
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg ;(

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan :)
[ code verwijderd ]

Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar :)
1
2
3
[b]Realm: Blade's Edge[/b]
[u]Maraca[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blade%27s+Edge&cn=Dolera]Dolera[/url]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:02:03 #20
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76998508
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 02:22 schreef Sapstengel het volgende:
Onze warrior tank was juist goed als hij dronken was. Nuchter dacht hij na over elke pull en speelde hij te voorzichtig ofzo, maar als hij had gedronken rende hij overal in en tankte als een idioot.

Ik weet die naxx25 run nog toen hij geen bier op had, iedereen kreeg ineens aggro en we wipeten op trash .
Dit heb ik ook

Als ik compleet nuchter ben, merk ik dat ik toch nog best vaak twijfel. Hey die mob...taunt? of charge..of laten lopen want hij heeft nog maar 18% hp,..misschien maken de dps em wel af? hmmmm

Met wat alcohol op, heb ik em al gecharged of getaunt voordat ik erg in heb..


Beetje vaag is het wel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76998645
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:41 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]
En eindelijk competitie in healing done van een nieuwe pala

Blijft leuk als er een inzet is op wie mij inhaalt krijgt 5g
Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing
pi_76998933
Gisteren een lekker dagje gehad, gegemd, nieuw wapen, etc.

Check:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Ook heb ik gearscore erop gezet, zit nu op 4800, wel netjes toch?
pi_76999041
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, hehe Mooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost

Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.

Gearscore heb ik totaal geen verstand van Elke addon gebruikt weer iets anders.
pi_76999147
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
Gelijk mooie gems in je goede gear gedaan, hehe Mooi! Voor je head kan je trouwens een enchant kopen van de vendor, Ebon Blade. Heb je daar al reputatie voor? Dan kan je er 40 attack power en 15 crit rating op zetten. Ebon Blade moet je wel vrijspelen met een questline. Anders ken je voor Stone Keeper's Shards bij de Wintergrasp vendor een enchant kopen met attack power en resilience. Ook lekker goedkoop omdat het alleen een paar shards kost

Shoulder enchant kan je bij de Sons of Hodir halen (moet je ook vrijspelen met een quest), of ook bij de Wintergrasp vendor. Maar die zou ik pas erop doen als je de i245 shoulders van emblems koopt, of de i232 die bij je T9 set horen.

Gearscore heb ik totaal geen verstand van Elke addon gebruikt weer iets anders.
Geen idee of ik daar al kan questen Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?

Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
pi_76999637
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb alleen wel een foutje gemaakt denk ik. In mijn waist zat een +16 strength gem met +4 bonus. Nu had ik er een ander kleurtje +20 in gezet, dat is dan toch hetzelfde?
+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
quote:
Verder heb ik de broek even ontzien, moet toch vervangen worden.
Logisch Nieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
pi_76999697
1
2
3
[b]Realm: Balnazzar[/b]
[u]MarkyB.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=xtype]Xtype[/url]


en

1
2
3
[b]Realm: Tarren Mill[/b]
[u]MarkyB.[/u]
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&n=Megamíndy]Megamíndy[/url]


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 09:27:18 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:27:16 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76999717
Gisteren wou mijn guild ToC 25 doen met alts, vroegen ze mijn priest met beetje uld10/naxx 25 gear om te komen. Ik dacht heb ik echt de gear niet voor. Sta ik gewoon bovenaan healing en dispels met een priest en paladin met ToGC 25 en ICC 25 gear
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:28:32 #28
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_76999742
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:17 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Had ik gisteren op mijn shaman wel kunnen zeggen.. ICC10, 3 healers, ik had meer dan 50% healing done en de minste overhealing
ken het ergens van

Welke build gebruik je om te healen?

Zelf gebruik ik Build
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_76999762
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:23 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

+16 STR is ook een rode gem dus dan had je de bonus ook niet gehad, waarschijnlijk ben je in de war met een andere gem die er in zat. Je kan trouwens ook nog een extra slot aan je waist maken met een Eternal Belt Buckle. Zoek op WoWhead te mats en zoek een blacksmith om er een te maken. Als je ze op de auction house direct koopt zijn ze behoorlijk duur.
[..]

Logisch Nieuwe broek heb je zó bij elkaar met de random dungeons
T9 legplates doen?
pi_77000446
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

ken het ergens van

Welke build gebruik je om te healen?

Zelf gebruik ik Build
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.

Ben nu gear aan het verzamelen voor enhance Elemental full triumph gear, nu de switch gemaakt naar enhance. Wel zonde eigenlijk, want die dps gear/spec kom ik eigenlijk nooit aan toe, ben altijd healer Wat dat betreft heb ik denk ik wel een paar duizend g verspeeld aan allemaal offspecs. Shaman 3 specs volle triumph gear, paladin 3x volle triumph gear, alles met goede gems/enchants etc. Maar op m'n paladin tank ik, en op mijn shaman heal ik, dus die 4 andere specs zijn nutteloos

Maar ik wil ook gaan richten op holy paladin, ook erg leuk healen. Op m'n tank hoef ik ToC niet meer te doen voor gear, dan maar als holy
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:29 schreef MarkyB het volgende:
T9 legplates doen?
Wel het beste denk ik. De 4-set bonus is erg goed, en dan kan je bij de normale triumph vendors over een tijdje i245 shoulders kopen Zo heb ik het ook gedaan voor mijn paladin offspec, T9 head, chest, gloves, hands, en dan i245 shoulders.

[ Bericht 15% gewijzigd door ufopiloot op 19-01-2010 10:05:24 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:04:27 #31
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_77000609
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:57 schreef ufopiloot het volgende:
Zelfde als jij, maar dan Healing Way i.p.v. elemental weapons. Elemental weapons is wel leuk, maar dat is een vaste 40 spellpower die verder niet meer schaalt etc. In raids zit ik boven de 3k spellpower, dan maakt die 40 extra ook geen verschil. En die 25% extra op je Healing Wave is niet mis, zeker omdat het tijdens tidal waves ook maar 1,3 casttijd heeft ofzo. Tijdens tidal waves ook nog eens 20% bonus healing.
Hmmm, goed punt, ik zit self buffed met totems enz op 3311 bonus healing zo uit het hoofd.

De tanks healen doe ik meestal met mijn chainheal onder het motto ze mogen best zien wat ik heal

Plus de 20% haste bonus er nog een keer overheen van de 2set bonus t10. Hmm, dat moet leuk worden vanavond
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_77000667
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 06:10 schreef Maraca het volgende:
Tvp met een cartoon

[ afbeelding ]
loltvp
pi_77000683
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keer Maar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:10:58 #34
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_77000796
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef ufopiloot het volgende:
Nice! T10 heb ik nog niet, heb eerste 2 weken alleen op mijn paladin gespeeld en niks aan m'n shaman gedaan. Wel de i264 cloak gekocht een week geleden oid, de volgende stap wordt T10 twee keer Maar daar wacht ik even mee, misschien wissel ik naar enhance als main spec, ik heal al sinds TBC op m'n shaman
Die cloak is ook een must

Volgens de armory heb ik sinds de 14de mijn 2set bonus

Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_77000915
Terug vind priest

Trouwens Compleet hellfire ramparts pullen was niet zo een heel strak plan
De danszaal in karazhan compleet pullen had ik minder problemen mee.
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_77001263

En dan heb je bloed teveel
pi_77001541
Beter te veel dan te weinig
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:46:43 #38
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_77001984
Realm: Boulderfist
AlwaysHappy
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Alwayshappy[/url]

mag ik ook in de OP?:)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_77002198
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef CocaColaLight het volgende:

Maar wrom enh ga dan ele dan kun je tenminste nog wat van je gear hergebruiken
Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammen En het is een beetje afwisseling.
pi_77003295
Tvp
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77004424
Nja de OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/World_of_Warcraft maar kan nergens vinden hoe ik beter weer kan geven zoals dit:

1blabla


Dus dan maar zo..
pi_77004629
Ah, mijn xtype is een lvl 80 DK NE
en Megamíndy is een lvl 60 DK human
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:20:33 #44
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77005577
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:02 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dus?
Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?

Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77005977
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe is Karazhan in PVP en Verhoudingen?

Nu er weer mensen weglopen uit de guild ga ik toch eens rondkijken.
Het was afschuwelijk eerst, maar nu zijn er veel allies bijgekomen en is het enigszins verbeterd

Nou ja, het is best redelijk nu.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77006034
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:47 schreef Thrilled het volgende:
tuurlijk, kheb nog geen werk genoeg

Ufopilloot, maak even zo'n lijstje zoals Rauw dat heeft gedaan
[ code verwijderd ]

Ik gooi alle nieuwe stukjes er vandaag nog in dus post maar
Als je alles dr in hebt gegooid kan ik het wel verdelen per BG.
pi_77006210
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Zo deed ik dat ook, ook met full T9 elemental etc. Maar enhancement / melee vind ik wel wat leuker dan lightning bolts spammen En het is een beetje afwisseling.
Ik heb zelf ook al tijden geen elemental shaman gezien die gewoon echt fucking goed was. Er was een tijdje een dude op Draenor die alles en iedereen helemaal (incl top guild) de tiefus in schold en trollde en tegenlijkertijd ook gewoon ook waar maakte wat ie trollde (zat in een of andere top20 world guild). Hij was in Naxx een van de weinige die mij bijna inhaalde (7k op patch 25).
pi_77006224
WTF!

Mijn PvP legs zijn gewoon weg
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77006262
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Ezio het volgende:
WTF!

Mijn PvP legs zijn gewoon weg
Blizz ownt ninja's

Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
pi_77006568
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Blizz ownt ninja's

Nog 8 emblems voor mijn heirbloom chest
Wintergrasp legs kun je niet ninjaen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')