abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77100210
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Jeweet!
pi_77100332
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef BaretKalayciyan het volgende:

[..]

Nope, vind het lekkerder met grid2.

Weet ik direct welke hot's actief zijn en of er een shield of prayer of mending getarget is. Ook vind ik het fijn dat grid laat zien voor hoeveel je ongeveer gaat healen.
HealBot doet dat ook beide.
pi_77100343
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.
Explain
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:49:49 #229
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_77100624
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Onbekende addons.
I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_77101109
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Jeweet!
pi_77101147
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Geeft in 1 oog opslag alle info die je nodig hebt betreft al je raidmembers. Je ziet of ze dood zijn/ hoeveel health ze nog ongeveer hebben, en wat voor diseases,curses etc etc.
ook kan 't gebruikt worden voor mouseover healing etc etc. Heeeeeeeeeeeel Chill iig.
Maar, maar, maar, HealBot heeft dat allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:00:53 #232
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77101196
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Explain
Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77101713
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

I feed the troll: met de massa mee lopen en die addons gebruiken omdat iedereen die gebruikt
Bekende addons zijn bekend om een reden. Vaak omdat ze goed zijn en veel geupdate worden, door meerdere authors.
pi_77101794
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Je hebt alles wat een healer nodig heeft in 1 raid interface.

Je ziet wanneer mensen hp missen en hoeveel.
Je ziet wie er aggro heeft d.m.v. een rood vierkantje onder in de hoek van die persoon in de raid interface.
Je ziet wie er debuffs heeft die jij kan dispellen d.m.v. kleine icoontjes in het midden van die persoon.
Je kan buffs/debuffs zelf aanmaken en deze toewijzen aan de 3e andere hoekjes van die persoon. Bijv. als holy priest wil je weten wie er renew heeft. Kan je de buff renew aanmaken en deze toewijzen aan de linker bovenhoek.
Healbot kan dat ook allemaal.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:16:14 #235
130412 Katth
pi_77101871
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef STING het volgende:

[..]

Healbot kan dat ook allemaal.
Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
pi_77101946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Katth het volgende:

[..]

Grid ziet ook nog incomming heals, geen idee of healbot dat kan.
Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
pi_77102142
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nee, ik lul niet zomaar ergens over.... Misschien jij wel ?
Als je 80 bent (als Hunter) loop je bijna 90% zeker rond met een Polearm oid.

Om eerlijk te zijn als je als Hunter tegen mijn hunter komt meppen zou je nog winnen ook heb geen een Melee aanval gebind Tenzij me pet snel is aangezien me pet Disarmed <3 .
Me freezing trap is echt QQ in pvp meestal staan ze 1 of 2 sec in een blok en daarna zijn ze al eruit.
Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
pi_77102374
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef BaretKalayciyan het volgende:

Ik heb het over je pala versus priest healing gelul.
Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:50 #239
130412 Katth
pi_77102389
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef STING het volgende:

[..]

Yep
Volgens mij kunnen de healing addons bij uitstek Healbot, Vudho, Grid+Clique allemaal een beetje hetzelfde.
Alleen de interface is wellicht anders en is het dus meer een kwestie van smaak.
Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
pi_77102427
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Katth het volgende:

[..]

Precies of het "first come, first serve" principe. Ik heb nooit healbot of vudho geprobeerd, omdat grid alles deed wat ik nodig had en die als eerste heb geprobeerd.
Dat is inderdaad zo ja.
pi_77102450
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij echt geen idee betreffende paladins versus priests Of hij is een waardeloze paladin.

Ik gebruik trouwens grid met clique en healbot Maar gebruik niet alle opties van healbot.

En ik zag gisteren dat ik de best gegearde holy priest ben op mijn server aan horde kant Nou ja, gearscore zegt niks hadden we al geconcludeerd
armory link pl0x
pi_77102591
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomarush http://wow-heroes.com/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77102618
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat zoek je zelf maar uit Ik wilde nog enige anonimiteit houden ten opzichte van fok op wow.
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Ik neem aan dat je een grap maakt.
pi_77102853
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Server Haomorush http://wow-heroes.com/
Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
pi_77103055
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tis maar wat je denkt...

Prayer of mending Jay ik heal meerdere mensen zolang ze maar gehit worden.
Circle of healing Jay ik heal de 5 mensen die lowest aan hp zitten....
Tis misschien wat meer knoppen maar naar mijn mening is een holy priest veel te gemakkelijk met het healen van X aantal mensen, Disc daarin tegen vind ik nou wel weer chill.

Ik hang niet de "Pro" Pally healer uit, en ben ook verreweg van dat. Maar weet ook dat er genoeg mensen zijn die Velen malen slechter zijn. Maar naar mijn mening moet je als pally toch wat meer concentreren op je heals (vooral op de tanks ofc).

Oke als Holy priest moet je meestal op 20 van de 25 mensen letten maar dat doe je meestal ook niet alleen, en vandaar dat je ook wat meer "gemakkelijke" multi target heals hebt.
Jeweet!
pi_77103584
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:39 schreef STING het volgende:

Hehe, dat klinkt best maf
RL & fok gescheiden houden snap ik nog wel, maar WoW & Fok gescheiden houden
Dat heeft een reden
pi_77103722
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
pi_77103843
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand nog een leuke strategy guide voor de laatste nieuwe wing in icc? We gaan om half 7 en ik heb geen flauw idee van de bosses daar. En ik ga eigenlijk nooit zo schandalig onvoorbereid
Laatste versie van DBM & Wowhead
pi_77103892
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:43 schreef Vengswiejj het volgende:

Verhaal

Als jij al vind dat je je goed moet concentreren met tank healen op je pally hoop ik niet voor je dat je een een priest gaat levelen en daar mee gaat healen.

Maar ik geef het op, je weet het waarschijnlijk toch beter als de mensen die wel een priest hebben.
BF3 - Idanue
pi_77103982
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef STING het volgende:

Laatste versie van DBM & Wowhead
Ik zal eens kijken, er zal wel weer veel tegen me worden geschreeuwd vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')