Vind het eigenlijk wel relaxedquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:04 schreef Bryze het volgende:
[..]
omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
Ik heb veel addons maar de belangrijkste:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Shammy heb ik nog niet maar dat komt nog wel een keer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heal zelf op alle 4 classes (Priest met Disc ipv Holy en Pally met HL ipv FoL). Pally HL vind ik ronduit het saaiste spelen, en ook soms irritant aangezien je relatief lange spellcasts hebt. Shaman vind ik wel strak met Earth Shield, Riptide, Chain Heal spam en LHW. Druid is echt hothothot *alt-tab ff internetten*. Priest daarintegen vind ik supervet om te spelen, aangezien je echt zo veel healing spells hebt, en ik ze ook praktisch allemaal gebruik.
Jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.
betreft het andere, Why the hell zou ik dual wielden ??
over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja, het is misschien vrij weinig wat je van casts gebruik als Holy Pally, maar je moet tenminste nog iemand daadwerkelijk targetten om iemand te healen. Priest heeft daarin in tegen net 2 casts waar hij echt iemand voor moet targetten de rest ramt ie op een knop boeit bijna niet welke en hij healt op zn minst 2 mensen.
over 3 a 4 lvls ben ik 80 en is het wss een polearm, of dualwield jij als hunter op 80 ook en ga je alles melee' en ?
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Is wel een aanrader.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Ik heb veel addons maar de belangrijkste:
Bartender - Om de knoppen niet overal in beeld te hebben.
X-Perl - Goed om te zien wie aggro heeft en te kunnen beginnen healen voor de mob bij hem is.
Elkano's BuffBars - Voor buffs en Bars om de HoTs te zien op mijn target.
Geen Click addons als Healbot oid.
Screen:
[ afbeelding ]
Ik niet hoor, met muis targetten en met knoppen healen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?
Besides, priests moeten targetten? Gebruikt niet elke healer een healbot?
Ik zou niet zonder kunnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
Somsquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
haha R0flquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik PvP en 1v1 moet met een andere hunter, ga ik dichtbij staan en sla ik ze op hun muil met mijn melee weapon. Dat zien ze meestal totaal niet aankomen, en dan raken ze in paniek
1h wapens geef je aan Rogues/Enhancements. Polearms en andere 2-handers met Agi/AP zijn voor Hunters.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Hunter dualwield omdat 2 kleine wapens samen meer stats geven dan 1 groot wapen. Vergeet ook de enchants niet. Mijn lvl 73 hunter gebruikt mometeen ook een druidstaff, er is nix beters gevallen
Ach twinks , ik hield er niet zo van , totdat ik op lvl 59 clothies kon 1 shotten , toen dacht ik , laat ik eens gaan kutten met deze hunter .quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
haha R0floke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd
Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam![]()
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Deze staat op een account die ik al sinds oktober niet meer speel door experience in battlegrounds.
Ja, dan is 2hander beter inderdaad. Meer damage per hitquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
haha R0floke als het werkt ^^ , maar werkt dat met mongoose bite, raptorstrike niet met Mainhand damage en is dan een 2hander/polearm beter ? of zie ik dat verkeerd
Edit: Nou moet ik wel toegeven dat toen er nog echt twinks waren ik een keer een Hunter melee twink tegen kwam![]()
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Bryze het volgende:
[..]
Je weet dat je dat uit kan zetten voor 10g?
Ah, oke. Jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Maar dan kom je in een battlegroup waar nooit iemand is. Dus in feite ''game over''
Verreweg die belangrijkste add-on voor een healer is Grid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
Nope, vind het lekkerder met grid2.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu heb ik van hunters niet echt verstand. Maar dualwield met 2 wapens is toch even goed als 1 polearm aangezien je toch grotendeels op afstand staat?
Waar heb jij het allemaal over, je lult er maar lekker op los en je hoopt dat er maar iets van klopt ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Vengswiejj het volgende:
Onbekende addons.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik zie hier grid en healbot voorbij komen. Maar als tip zou ik zeggen kijk ook een keer naar vuhdo![]()
Daar zit voor mijn smaak alles in wat ik maar nodig zou kunnen hebben en ziet er ook nog goed uit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |