abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77071100
Ik heb vanavond net Recount Damage gedownload van Curse, en goed geinstaleerd etc etc. Maar nu heb ik het venster ingame weggeklikt, dus kruisje, en krijg het niet meer tevoorschijn. Weet iemand hoe dit moet? Ondertussen trouwens level 74 nu
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:30:16 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77071210
/recount show
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77071234
thanks
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:58:52 #179
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77072717
Lagfest weer tijdens de raid. Heb report lag al 50x ingedrukt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77072980
Mocht ook weer 'ns mee met de mainraid . 1ste boss ICC Bryntoll gewonnen voor 1 dkp

Daarna uitzitten voor 2 bosses, toen Saurfang, die trinket dropte. Maar die ging voor de jackpot, dus never mind maar als trial.

Nu weer uitzitten voor de nieuwe wing.

M'goed, heb ik iig tijd om voetbal te kijken
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77074164
1 dkp, nice En hoezo 2 bosses uitzitten?
pi_77074308
Wat is dkp ook al weer?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_77074370
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef Richardfun het volgende:
Wat is dkp ook al weer?
Dragon Kill Points, die verdien je door te raiden en je koopt er drops mee.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77074491
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ufopiloot het volgende:
1 dkp, nice En hoezo 2 bosses uitzitten?
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77078195
Zo, blood queen down op 10 man. In 2 tries. Blood Princes waren veel moeilijker.
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:53:14 #186
130412 Katth
pi_77079015
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
pi_77079351
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef Katth het volgende:
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
Die is zeer pijnlijk.
pi_77081897
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een Hunter Str heb ik bijna geen kloot aan.

Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat dan als ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.

Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.

In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.

Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden .
Deze post maakt mn hele dag goed, priest faceroll healen door een paladin en niet dual-wielden op een hunter.
pi_77084324
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een Hunter Str heb ik bijna geen kloot aan.

Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat dan als ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.

Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.

In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.

Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden .
Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
BF3 - Idanue
pi_77085023
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 07:49 schreef Rp2009 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
Holy priest/Druid/e.d is toch voornamelijk ervoor zorgen dat de benodigde HoTs up blijven? Dat bedoelt hij met button bashen. Disc priest+Holy paly heb je niet echt noemenswaardige HoTs en cast je voornamelijk heals.

Wat is er precies moeilijk aan het healen met een priest? En met welke spec bedoel je dan?
In een raid kan een holy priest makkelijker de read healthy houden dan een paladin, waarbij een disc priest/paladin makkeljiker tanks healthy kan houden.
Correct me if i'm wrong.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:01:39 #191
130412 Katth
pi_77085271
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
pi_77085298
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Katth het volgende:
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
pi_77085326
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

omg, daar word je toch ook niet blij van :S?
Ben blij dat ik trial ben in een raidguild die gewoon gemiddeld 25-30 sign ups heeft en er ook niet meer nodig heeft.
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:12:41 #194
130412 Katth
pi_77085495
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef STING het volgende:

[..]

In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:02:03 #195
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77086850
Kheb gisteren toch een hunter gemaakt.

De vorige naam vond ik toch niet zo leuk

Heb nu een Troll Hunter

Naam: Cmetrollin
Pet: Theyhatin

even naar ogrimmar gelopen voor wat AH spul, bags enz.

/2 chat was echt grappig toen ze mijn naam zagen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77087359
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."

Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.

Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
BF3 - Idanue
pi_77087745
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Katth het volgende:

[..]

Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
Omdat shields niet meetellen met healing done. Een disc priest is met mana weer efficienter dankzij oa Rapture
pi_77087756
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mijn math is dat 40 man dan maar de helft van de bosses kunnen doen op dezelfde save.. Doe dan 2 raids oid.
pi_77087759
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."

Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.

Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?
pi_77087768
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:

Mensen die zeiken op disc priests voor hun healing done moet je gewoon negeren, dat zijn noobs.
Sommige mensen spelen recount, ik speel WoW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')