Dragon Kill Points, die verdien je door te raiden en je koopt er drops mee.quote:
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the mathquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef ufopiloot het volgende:
1 dkp, niceEn hoezo 2 bosses uitzitten?
Die is zeer pijnlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:53 schreef Katth het volgende:
Wipe op Putricide 25 met 200k hp over.....
Deze post maakt mn hele dag goed, priest faceroll healen door een paladin en niet dual-wielden op een hunter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat danals ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.
Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.
In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.
Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden.
Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Sorry dat ik het meld, maar om eerlijk te zijn is de Staff een van de beste Keuzes Qua 2handed BoA stuff voor een HunterStr heb ik bijna geen kloot aan.
Betreft dat Holy pally Flash of light spammen ? Welke fights dat danals ik in icecrown alleen maar flash of light spam liggen beide tanks binnen 3seconden dood op de grond en hebben we een wipe.
Sommige fights moet ik 2 tanks voor 80% alleen uphouden op zo nu en dan een paar hots of Prayer mending na.
In momenten dat er weinig damage is, gebruik ik FoL . Komt er weer een Ability van de boss in actie is het Holy Shock en over naar de HL. Indien er nog minder te doen is, gebruik ik beacon om main tank en FoL ik hele raid met wat instant Holy Shocks tussen door.
Maar idd Veel is Overheal, mja. Pallys moeten tenminste werken voor hun HPS, waar priests e.d gewoon buttonbashes en de hele raid full health houden.
Holy priest/Druid/e.d is toch voornamelijk ervoor zorgen dat de benodigde HoTs up blijven? Dat bedoelt hij met button bashen. Disc priest+Holy paly heb je niet echt noemenswaardige HoTs en cast je voornamelijk heals.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:49 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Holy/Disc priest een Holy pally en een resto druid maar als 1 van de 3 buttonbashen is dan is het wel de pally en de priest is verreweg de moeilijkste class om mee te healen.
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Katth het volgende:
Priest is moeilijker te healen omdat je de goede combinatie van de verschillende heals moet gebruiken in de verschillende momenten. Renew, Prayer of Mending, Prayer of Healing, Circle of Healing, Flash Heal, Greater Heal en Binding Heal.
omg, daar word je toch ook niet blij van :S?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
In die zin, hoe verhoudt disc zich tegenover holy?
Omdat shields niet meetellen met healing done. Een disc priest is met mana weer efficienter dankzij oa Rapturequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Holy is een raid healer t.o.v. disc dat een single target healer + shielder + mass dispeller is. Een holy priest doet ook makkelijk meer dan dubbel de healing dan een disc priest tijdens een raid.
Mijn math is dat 40 man dan maar de helft van de bosses kunnen doen op dezelfde save.. Doe dan 2 raids oid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Trial, 40 signups, 2 andere dps DK's. Do the math
Welke addon gebruik je voor beide? HealBot?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."
Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.
Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
Mensen die zeiken op disc priests voor hun healing done moet je gewoon negeren, dat zijn noobs.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:18 schreef Rp2009 het volgende:
Ik krijg als disc in pugs ook vaak reacties als: "OMG PRIEST LOOK AT HEALING METERS U SUCK..."
Waarom ik het moeilijker vind is dat je op veel meer dingen moet letten als holy priest, PoM en Renew up houden en als iemand iets meer damage krijgt een paar flash heals.
Krijgen meer mensen damage dan Circle of Healing of als het paniek is Prayer of Healing maar dat ook weer niet te lang want dan ben je zo door je mana heen.
En dan nog de mensen die out of range van je PoH staan snel een Renew geven.
Maar 2 jaar pally healen vs 2 maanden priest is ook moeilijk te vergelijken natuurlijk, na een tijdje gaat alles makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |